Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת חשמל, פיאט אונו 89 1300 cc..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש בבקשה שירטוטי חשמל של הרכב הנ"ל...? הכי חשוב לי צבעי החוטי חשמל..

 

במידה ולמישהו יש אם אוכל לבקש שישלח לדואר אלקטרוני כי היום אני יושן בבסיס

ולא יהיה פה במחשב..

 

הרבה בקשות.. תודה לעוזרים..

 

דואר אלקטרוני:

[email protected]

 

תודה דודי..

פורסם

דודי שלום!

חשוב שתגיד מה אתה מחפש ברכב? מערכת החשמל מתוסבכת ויכולה לכלול הרבה מאוד תרשימים. כצעד ראשון היתי ממליץ לך להשיג ספר היינס של אונו שיענה לך על הרבה שאלות (אם לא מצאת אותו דבר איתי בפרטי) אבל גם שם השרטוטים לא הכי מובנים בעולם.

מקד שאלתך ומישהו בטוח יוכל לעזור לך...

 

יום טוב,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

יש לי גם את השרטוטים וגם את מקרא הצבעים שאני מפענח לך אותם כאן וגם אשלח לך בדוא"ל:

M = חום S = ורוד Z = סגול C = כתום N = שחור L = כחול A = תכלת

G = צהוב R = אדום V = ירוק B = לבן H = אפור

יש גם חוטים עם שילוב של 2 צבעים ביחד ולדוגמא חוט בצבע תכלת ולבן יסומן כ AB

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
יש לי גם את השרטוטים וגם את מקרא הצבעים שאני מפענח לך אותם כאן וגם אשלח לך בדוא"ל:

M = חום S = ורוד Z = סגול C = כתום N = שחור L = כחול A = תכלת

G = צהוב R = אדום V = ירוק B = לבן H = אפור

יש גם חוטים עם שילוב של 2 צבעים ביחד ולדוגמא חוט בצבע תכלת ולבן יסומן כ AB

בברכה - רפי לין :-)

תודה רבה!!

היכן קיים שרטוטי חשמל ברורים קצת יותר מההינס? אם לא קיים אני יסתפק בנוכחים..

תודה!! דודי

×
×
  • תוכן חדש...