Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי צורך לחבר רדיו דיסק חדש ברכב שאין בו כבלים שמספקים את המתח, זה אומר שצריך להעביר כבל מהמצבר אל הרדיו דיסק ובדרך יש צורך להישתמש בפיוז. אני צריך שמישהו יומר לי מה הוא גודל הפיוז הדרוש והאם אופן ההתקנה שתארתי הוא נכון? כמו כן את המינוס מהרדיו דיסק אני הולך לחבר לשילדה...

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

זה לא הולך ככה, אתה צריך גם פלוס ממותג (סוויטץ') וכבל ILL / DIMM.

מה הכוונה כבלים שלא מספקים את המתח? פרש את עצמך...אם יש כבלים ברכב אין סיבה שהם לא יתנו לך

זרם, יש המון סיבות כאשר העייקרית היא תבדוק את הפיוזים שלך ברכב.

פיוז צריך של 30 אמפר.

דעתי היא כי ההתקנה שלך לא נכונה ואף מסכנת את המכשיר.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

נראה לי שלא הבנתה שום דבר ממה שהסברתי. בדרך כלל כשמוציאים את הרדיו דיסק ואת הצמה שלו נשארים הכבלים שמובלים את הרמקולים ושני כבלים שמספקים את המתח למכשיר, אז שני הכבלים האלו לא קיימים ברכב, זהוא רכב ישן משנות ה70 שהיה בו רדיו מובנה ועכשיו אני הולך להתקין בוא מערכת נחמדה. חוץ מהכבלים של המתח אין לי יותר צורך בשום כבל של עמעום אורות וכו'

פיוז 30 אמפר הוא לא גבוה מידי לרדיו דיסק?

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

אתה צריך פלוס קבוע, אתה יכול לקחת מבית הנתיכים , וכן, לא יפה, אבל אתה יכול לקחת מהמצבר.

 

ערך נומינלי של הנתיך, תלוי בסוג הרדיו. לרדיו דיסק אמורים להיות שני חוטי זרם , אחד לפני סוויץ' (מתח קבוע) ואחד אחרי סוויץ' (כדי שכשאתה מוציא את המפתחות הרדיו יכבה ולא יזלוג זרם מהמצבר) , בדוק את ערכי שני הנתיכים האלה, אם אתה רוצה לחבר את שני החוטים לפלוס קבוע, מה שלא מומלץ, התקן בנוסף לנתיכים שקיימים נתיך בערך של שניהם ממש ליד החיבור ממנו אתה לוקח את הזרם.

 

ולא, 30 אמפר לרדיו סטנדרטי זה המון מוגזם ממוגזם. לעיתים גם 10 אמפר זה הרבה. תלוי בסוג הרדיו וההספקים (האמיתיים) שלו.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני רוצה לחבר את הרדיו דיסק רק לפלוס קבוע לא דרך הסוויץ' ,אם ההספק האמיתי של הרדיו דיסק 20WRMS X4 אז מהו גודל הפיוז הדרוש?

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

FreeStyle,

 

הפיוז לא צריך להיות גדול מ - 10A. כדי לדעת בוודאות תעיין בחוברת ההפעלה של ה - HU, שם תמצא את תצרוכת הזרם המדוייקת של המכשיר.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...