Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרנו שלי צבע לבן שנהב היום היא עומדת לצאת מפחחות וצבע שינוי גוון ללבן פנינה האם יש לאשר זאת ברישיון או שלבן זה לבן?

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

לדעתי אין צורך לשנות.לבן זה לבן ולעיתים הרכב מגיע מהיבואן כאשר ברשיון כתוב צבע שרק בקושי מזכיר את הצבע האמיתי של האוטו .

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

מופיע לך ברשיון לבן?

לבן שנהב?

 

אם לבן- אין לך מה להמשיך לשאול, צבע איזה לבן שבא לך.

 

אם לבן שנהב

אני לא רואה את הסיטואציה הבאה מתרחשת:

"רנו עצור בצד."

"רשיונות בבקשה." מבט קליל על הרשיונות... ואז זה קורה-

"למה מופיע לך לבן שנהב ברשיון והרכב בכלל בצבע לבן פנינה?..."

זה זה..זה לא פנינה זה שנהב...

"לא~!! זה שנהב!!! מה אתה עושה ממני צחוק?!"

 

 

לא רואה את זה קורה..

פורסם

אני דווקא זוכר מקרה ישן מאוד, שמישהו בפורום דיווח על בעיה שעשו לו בטסט (אם אני זוכר נכון, זה היה בטסט) לגבי צבע הרכב - היה רשום לו ירוק והרכב היה טורקיז...

 

אני לא מוצא את הת'רד, אבל אני זוכר שהיה מקרה כזה.

 

אבל, ההבדל בין לבן רגיל לשנהב, הוא שהשנהב יותר בהיר, בוהק ופחות "דהוי" מהלבן הרגיל - לא משהו שאמור להפריע למישהו.

פורסם

אתה מסתלבט עלינו?

נראה לך שיש הגדרה מדעית או חוקתית להבדל בין לבן שנהב ללבן פנינה? נראה לך שיש בוחן תנועה שיידע להבחין שהגוון שונה בשני אנגסטרם?

לרכב שלי כתוב ברשיון שהוא בצבע בז' כשלמעשה מדובר ברכב לבן שאני אף פעם לא שוטף. אף אחד לא שם לב.

אם תשנה לאדום פרארי או ירוק סמרק זוהר, תצטרך לשנות ברשיון. לשנות מלבן ללבן זה בדיחה.

פורסם
אלא אם כן מתחשק לו להוציא 30 ומשהו שקלים לטובת משרד התחבוכלום.

זה לא השלושים שקל... זה היום עבודה שמתבזבז שם :)

פורסם

היה לי אוטו בצבע ירוק מטאלי כהה . ברישיון הופיע "כחול מטאלי"

 

בתקופה שהאוטו היה אצלי , העברתי אותו טסט 10 פעמים. אף פעם לא עלתה שאלת הצבע .

 

 

×
×
  • תוכן חדש...