Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קניתי גם בשביל אונו את ה LM 10w40 אצל הפרסי, ביצחק שדה ת"א, אחרי וויכוח ארוך כי קניתי עוד כמה דברים ב 80 ש"ח

פורסם

כן זה גלון (4ליטר-+) של שמן חצי סינטטי בצמיגות 10w40 שזה מה שרשום בספר רכב של אונו,ו80 שקל זה אם תתווכח כי הוא אומר בהתחלה 95 או לפעמים אפילו 100 ,לא הבנתי מה זה mos2?

פורסם

על האריזה לא מצאתי שרשום את השם של התוסף, למרות שיכול להיות שהוא נמצא אבל לא רשום, אם זה משנה אז צבע המיכל הוא צהוב שנוטה לזהב

פורסם

הגלון הזהוב זה שמן מינרלי עם מרכיבים סינטטים, לא שמן חצי סינטטי אמיתי, ולא מתוסף MOS2. אבל הוא שמן מצויין ומתאים לאונו , השתמשתי בו שנים בטיפו 1400 שהיתה לי ( מנוע זהה לאונו 1400). תצרוכת שמן היתה באיזור אחד וחצי ליטר ל10000 ק"מ .

 

המלצת יצרן בכל הפיאטים משנות ה-90 היא אכן שמן 10W-40 חצי סינטטי.

 

 

פורסם

BUKI,

הרשה לי לתקן אותך.

יש 2 מיכלים של LM בצבע צהוב. יש את המינראלי שכתוב על האריזה LEICHTLAUF 10 W-40

ויש את החצי סינטטי, שכתוב על האריזה SUPER LEICHTLAUF 10 W-40

 

לכן שימו לב מה אתם רוכשים.

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם

אתה צודק , אבל מה שנמכר ב 80 ש"ח , זה לדעתי הסוג הראשון , למרות שאוהבים להציג אותו כחצי סינטטי .

 

 

תאור על גבי האריזה :

סוג ראשון - MOTOR OIL WITH SINTETIC COMPONENTS

סוג שני - SINTETIC BLEND (BASED) MOTOR OIL

 

השמן המינראלי הרגיל של LM מגיע באריזה אדומה או כחולה

 

 

פורסם

הרגע בדקתי וזה בהחלט החצי סינטטי רשום כמו שאיתמר כתב:

SUPER LEICHTLAUF 10 W-40

לגבי התוסף, מה הוא מוסיף? חוץ כמובן מהצבע

פורסם

התוסף מוסיף יתרון בשימון טוב יותר בזמן שהמנוע קר ועוד - תוכל למצוא פרטים אם תחפש עליו.

אם קנית באמת את החצי סינטטי אז זה באמת מחיר מעולה...

אגב, מישהו יודע מה כתובת האתר הקשמי של LM? רציתי לבדוק שם מה זה בדיוק כל שמן אבל אינני מוצא את הכתובת...

...Carpe Diem

×
×
  • תוכן חדש...