Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

בעבר התנסיתי בשמן 15-40 מינרלי של LM מתוסף MOS2 במנוע אך קיבלתי המלצות לחזור בחזרה ל20-50, בעקבות איומים לנזילות וכו' שעלולות לבוא. אגב לא שמתי לב לשינוי מיוחד בין השמנים.

עלי לציין שהשימוש בשמן בצמיגות נמוכה יותר לא גרם לשום בעיות נראות לעין (טפו טפו...) ולא לאכילת שמן אז חשבתי להתקדם לכיוון חצי סינטטי 10-40 או משהו בסגנון.

במודעה שראיתי היום יש חנות באיזור מגורי שמוכרת ELF 10W40 Competition STI חצי סינטטי במחיר של 85 ש"ח לגלון ו-CASTROL Tection Extra 15W40 במחיר של 75 ש"ח לכמות דומה.

האם המחירים סבירים?

האם שמנים אלו טובים/מתאימים לאונו? (1.4 94 הזרקה)

האם יש עוד שמנים מומלצים בתחום הזה?

האם יש סיכוי לבעיות למרות שלא היו בעיות עם השמן הקודם?

 

בתודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

כול השמנים שציינת באיכות טובה ומתאימים לכול רכב שזקוק לשמן בדרגת צמיגות ואיכות שציינת.

 

בצע חיפוש דובר על זאת רבות.

איזה כייף לי :)

פורסם

ה-ELF שרשמת - אני משתמש בו במגאן ומהתרשמות של כ-10K ק"מ (מחליף כל 5K) השמן מעולה. המנוע עובד שקט יותר ועגול יותר. יש שיגידו שזה פסיכולוגי אבל מבחינת שקט, מס' אנשים כבר טענו שאכן המנוע נהיה שקט יותר.

 

 

**המחיר שכתבת יקר מדי. ניתן לקנות בפ"ת במחיר של 60 ש"ח לגלון.

Veni Vidi Vici

פורסם

LOL...

 

מה רע בשמנים אחרים לא ממותגים ברמת ה ELF\CASTROL ?

נסה צמיגויות מתאימות בהתאם לצריכת השמן ברכב (10W40, 15W40, 20W50).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני שומע כל הזמן על ELF, LM, MOBIL1 אבל לא מצאתי באיזור מגוריי אף אחת מהחברות האלו.

איפה אפשר לקנות את השמנים האלו באיזור נתניה עד זיכרון יעקב? (חדרה,פרדס חנה,בנימינה על הדרך)

כדי שלטיפול הבא אני לא אצטרך להגיע עד המרכז בשביל שמן סינטטי טוב.

אשמח לקבל המלצות לחנויות שמחזיקות את השמנים האלה ושאר חלקים במחירים שפויים

(באוטו דיפו LM סינטטי = 220 ש"ח).

 

מתן

פורסם

לחבר הפורום sayed (סהר) יש פיאט אונו סלקטה אוטומטית 93'.

יש לו את ספר הרכב המקורי ורשום שם שהיא צריכה שמן חצי סינטטי בצמיגות 10w40, לא זוכר לגביי דרגת איכות.

 

לדעתי כל שמן של חברה טובה יהיה טוב לפיאט אונו. חצי סינטטי של LM גם אופציה טובה וזולה.

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם

אני מבין מדברי החברים כאן שמעבר לחצי סינטטי איננו בעיתי? אגב מה לגבי הקסטרול?

מוזר שהמחירים לא זולים כי זה מה ש"במבצע", אבל בשביל 20 ש"ח לא שווה לי להגיע עד ת"א, אני מעדיף לקנות כאן או בירושלים...

עוד חברות מומלצות בתחום?

לגבי LM חצי סינטטי - פעם שעברה שבדקתי זה היה באיזור 100 ש"ח לא??

...Carpe Diem

פורסם
אני מבין מדברי החברים כאן שמעבר לחצי סינטטי איננו בעיתי?

תעקוב אחרי נזילות.

 

 

בגדול אפשר לנקז את כל השמן, להחליף לחצי סינטטי + פילטר שמן

ואחרי 1000 ק"מ שוב פעם לעשות החלפת שמנים לאותו חצי סינטטי + פילטר חדש

וככה אתה אתה מוציא את כל השמן הישן שהיה לך במנוע ולא יצא בהחלפה הראשונה.

פורסם

נראה לי בזבוז של שמן טוב... אי אפשר לוותר על השלב הזה?

אולי פשוט להוסיף את התוסף 44K לפני ההחלפה ואז זה ינקה את המיכל שמן?

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

K44 מיועד למילוי במיכל הדלק.

אם כבר תוסף, אז כמובן לפני החלפת השמן בלי שום קשר לשמן שיש לך כרגע במנוע.

בכל מקרה אם אתה צריך תוסף, עדיף ורצוי אינפוזיה עם חומר ייעודי של חברת BG (אותה חברה של K44), ייתן ניקוי חזק יותר.

פורסם

K44 מנקה את מערכת הדלק לא השמן!

אם אתה מתכוון לעשות פלאש מנוע- לא כדאי! זה עלול ליצור סתימות במעברי שמן צרים וחבל!

אמנם יש על זה המון חילוקי דעות אבל מדובר במנוע ישן, לא חדש.

כמות השמן הישן הנשארת במנוע היא מזערית. בעקרון אם אתה רוצה לנקותו:

לאחר ניקוז השמן הישן שפוך 1-2 ליטר של שמן חדש שפתח הניקוז עדיין פתוח ותן לשמן להתנקז! מקסימום אם אתה ממש רוצה להיות רגוע אפשר (לא חייב) להחליף שמן עוד 1000 ק"מ או בתכיפות גבוהה עד שהוא יפסיק להשחיר (שהוא משחיר בדחיפות גבוהה זה אומר

-בדרך כלל- שהשמן עושה את עבודתו וסופח אליו לכלוך מהמנוע.

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם

סליחה, כנראה שלא הובנתי כראוי. התכוונתי שאם כבר אז כדאי לבצע את הניקוי למערכת הדלק שמחייב החלפת שמן, ואז לא סתם בזבזתי שמן על עוד החלפה מיותרת. אני מודע למה שהוא עושה.

אני לא מתכוון לעשות פלאש.

אם כמות השמן מזערית אז ממש לא מטריד אותי. כל עוד השמן יעשה עבודתו נאמנה ל-10K חבל לי להחליף פעמיים לשווא. גם K44 אני לא רציתי לעשות כי כרגע אין לי צורך כי אין שום בעיה...

 

בקיצור - אם אין צורך החלפה פעמיים אז אני פשוט יחליף פעם אחת - ועכשיו לגבי המלצות? איזה חברות? מה לגבי מה שאמרתי על LM - האם זה לא באמת הרבה יותר יקר?

 

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

אם אין לך צורך בתוסף, אז מיותר.

תחליף את השמן כשהמנוע קר, אל תשכח להחליף גם פילטר שמן מקורי וזהו.

 

 

ד"א עדיין לא קיבלתי איזשהי תשובה, איפה ניתן להשיג שמן מהבחברות המובילות במחיר סביר, צפונית לת"א?

פורסם

אם מענין אותך אז זכור לי שבאיזור הקריות/חיפה וכו' יש כמה מקומות מומלצים כי יש משם הרבה חברי פורום... נסה לחפש את זה...

...Carpe Diem

×
×
  • תוכן חדש...