Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להתקין השבוע את אזעקת הביפר לאוטו ועדיין לא הצלחתי להחליט.

 

מצד אחד, יש את הרב בריח MVP-625. היא לפי מה שהבנתי נטולת תקלות

אך דיי מוגבלת. אפשר להשיג את הגרסא הבסיסית שלה ב-800 שקל בערך + התקנה.

 

מצב שני, יש את ה-GUARD LS-635. שדגמיה הקודמים היו חשופים

לתקלות רבות והיא "פחות" מוכרת מרב-בריח. אך... דובר על כך שיש לה יותר אופציות

מהרב-בריח (אשמח לשמוע איזה...) והבנתי שה-635 הוא דגם חדיש יותר.

אותה הציעו לי בחבילה הבסיסית ב-1,000 שקל + התקנה.

 

רציתי לשמוע ממי שמבין ושהתנסה, או שיש לו את אחת האזעקות המלצות בנושא.

ואם אפשר, כמה שיותר מהר...

גם המלצה על מקום להתקין לא תזיק.

 

תודה לכולם,

טל

 

 

 

נ.ב. עשיתי חיפוש בכל הפורום וגם בפורומים אחרים ועדיין לא הצלחתי להחליט.

לכן פתחתי את הנושא הזה, שיכול להיות שיעזור לרבים אחרים.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

לי יש את הרב בריח,

הייתרונות :

משתלבת היטב בהגנות הקיימות כבר ברכב

שלט בעל קליטה יוצאת דופן [בתוך בניינים, בחניון תת-קרקעי וכו']

חיווי הטמפ' ברכב נחוץ מאוד לטעמי בימי קייץ [סוג של "דע את האוייב"]

 

חסרונות:

סירנה מעט חלשה לטעמי

 

 

אני לא רואה טעם באפשרות ההתנעה מרחוק, אין לי אויבים - לפחות לא מהסוג שמחבר את המרעום לסטרטר :)

 

ובלי קשר, אמונה פרטית ואישית שלי - באזעקות \ אימובילייזרים \ אמצעי נטרול רכב אני נוטה לעולם להעדיף את האמין על המשוכלל - מסיבה פשוטה, נסה להתקע בערב גשום מחוץ לאוטו נעול \ מצפצף \ לא מניע כשאתה חוזר ממסעדה טובה, למשל - והנה לך דרך להרוס ערב מושלם.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

הכל תלוי בהתקנה !!!!

 

יש לי חברים שיש להם את הרב בריח והם מקללים תרגע *** תרגע = את הרגע *** ששמו אותה ..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

לי יש את הרב בריח והיא לא משהוא לפי דעתי האישית אזעקה שמיועדת רק ליפתוח וליסגור את האוטו לא יותר ממה שכל אזעקה רגילה תיתן לך חוץ מהמרחק יש לה המון בעיות והיא לא מסתדרת עם הגלאים שתשים אם תרצה לשים כל פעם שתינעל את האוטו או שתרצה לבדוק מה איתו היא תיתן לך התראה שכאילו מישהו נוגע באוטו ...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

לחבר יש את הגארד והוא אומר שהיא מצויינת לפי דעתי לך על הגארד זה מה שאני הייתי עושה ויעשה בעתיד הלא רחוק עם העצבים שהאזעקה הזאת מביאה לי....

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

נ.ב

היה לי גם את ההנעה מרחוק באוטו זה אחד הדברים המטומטמים שיש לא לנסות חבל...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

פורסם

לפותח השרשור, שלום!

בתור אחד שיש לו את הרב בריח אני יכול לומר לך שזהו מוצר מוצלח ביותר.

רק המלצה חמה ממני, אל תקנה את כל אחת מההצעות הללו שקיימות באינטרנט כי הן לא כוללות התקנה ולכן על התקנה (שתיהיה תקפה אך ורק באחת מנקודות השירות של רח בריח) תעלה לך המון כסף. ואני אומר לך את זה לאחר שביצעתי בדיקה לנושא.

 

בנוסף אם תאמר לנו מאיזה איזור אתה\לאן אתה מוכן להרחיק כדי להתקין את האזעקה, אני אוכל להמליץ לך על כמה מקומות מומלצים.

 

לילה טוב

שי

פורסם

אני מר"ג.... אין לי בעיה להתקין בכל איזור המרכז כל עוד ההתקנה תהיה איכותית.

 

בעיקרון שמעתי על ההתקנה הזאת (ברדיו השרון- שאין לי מושג איפה זה...):

 

אזעקת ביפר MVP 625 רב-בריח

לפי האתר של PSI - החבילה הבסיסית + התקנה עולה כ-800 ש"ח

 

הבנתי שרדיו השרון הוא נקודת מכירה של רב בריח, לכן לא אמורות להיות בעיות.

 

אני רוצה לבתקין את האזעקה הבסיסית + גלאי נפח + סירנה וסללת גיבוי

ואולי גם... את גלאי השטח - לא בטוח

עוד דבר שהייתי רוצה להוסיף, הוא: פתיחת הבאגז' דרך השלט

 

 

השאלה אם זה מספיק טוב ומתאים?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

יש לי של רב בריח, אזעקה מאוד חמודה, יש כמה צפצופים:

1: דופקים לך על האוטו חלש והאוטו מצפצף קלות

2: דופקים לך על האוטו חזק והוא מצפצף חזק והרבה (כדור כדורסל?)

3: פותחים לך את הדלת ברכב והוא מצפצף הרבה יותר חזק!

 

אזעקה בין הטובות בכל מקרה, הרבה אפשרויות, הרבה תוספות שתוכל להוסיף וכו'

אישית לי הגיע עם הרכב אבל אני לא הייתי משקיע בה, יש המון אמצעי מיגון עדיפים לדעתי בסכום של האזעקה הזאת.

 

אזעקה מרתיע את הגנב, יש אמצעים שבאמת מקשים על הגניבה עצמה.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

לפותח השירשור:

 

קודם כל אתה צריך לשאול את עצמך, למה אתה צריך את האזעקה הזאת?

שנית,אם התשובה היא חד משמעית למנוע גניבה של כל הרכב(לא מערכת וכו,אלה כל הרכב),אז ישנם אמצעים הרבה הרבה יותר יעילים בסכום שאתה הולך להשקיע .

אימובילייזר כבר יש לך?

במידה ולא, ב 1000 ש"ח אתה יכול להתקין אימובילייזר עם ניתוק(או מספר ניתוקים) בתוספת עלוקה אחלוטית (מוסתרת ברכב), הזמן שייקח לגנב לגנוב את הרכב יהיה ארוך משמעותית עד לאין ערוך, לעומת האזעקה בלבד,ואם מדובר בגנב חובבן, לא יהיה לו מושג בכלל היות ויש עלוקה אלחוטית ברכב(ללא חיווט ,כך שאין לדעת היכן היא מוסתרת).

שילוב של אזעקה עם ביפר,או אזעקה וביפר בנפרד, בתוספת אימובילייזר + עלוקה אלחוטית , ייתן לך הגנה מקסימאלית.

ואם אתה ממש פדנט בעניין, מנעול הילוכים והגה כתוספת, ותוכל לישון בראש שקט, את הרכב שלך יוכלו לקחת רק עם גרר.

פורסם

רגע, האימבולייזר המקורי של הרכב מספיק טוב ? או שיש דרך לשפר אותו ולהוסיף ניתוקים וכו'.

 

system_x, באלו הגנות נוספות ניתן להגן על הרכב (בהנחה כמובן שאני רוצה שלא יגנבו אותו, ובנוסף להגן על המערכת ברכבי) ?

פורסם
אני מר"ג.... אין לי בעיה להתקין בכל איזור המרכז כל עוד ההתקנה תהיה איכותית.

 

בעיקרון שמעתי על ההתקנה הזאת (ברדיו השרון- שאין לי מושג איפה זה...):

 

אזעקת ביפר MVP 625 רב-בריח

לפי האתר של PSI - החבילה הבסיסית + התקנה עולה כ-800 ש"ח

 

הבנתי שרדיו השרון הוא נקודת מכירה של רב בריח, לכן לא אמורות להיות בעיות.

 

אני רוצה לבתקין את האזעקה הבסיסית + גלאי נפח + סירנה וסללת גיבוי

ואולי גם... את גלאי השטח - לא בטוח

עוד דבר שהייתי רוצה להוסיף, הוא: פתיחת הבאגז' דרך השלט

 

 

השאלה אם זה מספיק טוב ומתאים?

אם אתה מר"ג אז אני יכול להמליץ לך על המקום בו אני התקנתי את האזעקה שלי.

 

המקום נקרא : "הכל לרכב"

הם נמצאים ברחוב עוזיאל 86 (רמת גן כמובן)

כמובן שהם נקודת מכירה מורשת של רב בריח.

גש לבחור שמנהל את המקום קוראים לו צפריר, בקש ממנו הצעת מחיר.

 

אני התקנתי אצלו אזעקה כזו בדיוק עם כל החיבורים האפשריים לרכב שלי (פז'ו 106) ב-900 ש"ח

כולל אחריות כמובן ושירות ברמה גבוהה מאוד.

 

בקשר לפתיחת תא המטען זה הכל תלוי ברכב שלך כי זה לא סטנדרטי. ברכב האמריקאים זה חיבור פשוט, אך בשאר הרכבים זה תוספת של כמה שקלים + מנוע שיבצע את זה.

 

בכל מקרה זה הטלפון שלהם : 03-6744208 צפריר

 

תתחדש

שי

פורסם

מניסיוני האזעקות של guard לפחות בכל הקשור לאופנועים לא בעלי אמינות מושלמת.אני הייתי הולך על הרב בריח

פורסם

עם כל הכבוד לכולם, יש לקחת בחשבון את סוג הגלאים המותקנים, ויותר מכך, את איכות ההתקנה.

 

התקנה של שעה , שעה וחצי, ככה בדכ היא נראית וככה מבוצעת.

 

התקנות ראויות בדכ אינן בנמצא, התקנות ראויות ומקצועיות, יניבו שביעות רצון גם מגארד ולדעתי (ולא התקנתי רב בריח אף פעם) גם רב בריח.

 

חד משמעית, התקנה איכותית של גארד, שאיפה מוחלטת ל0 תקלות וביצועים מעולים.

 

יתכן וגם כך להתקנה איכותית של רב בריח.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני השבוע מעוניין לגשת להתקין את MVP-625 של רב בריח.

 

יש לי הרבה חברים שמרוצים עד הגג מהחברה וגם בתור

אחד שיש לו אימובילייזר של רב בריח אני יכול להגיד שהם חברה מעולה!

 

אני השבוע רוצה ללכת להתקין את המערכת הזעקה אצל א.י.ה אביזרי רכב בכפר סבא,

בניהול של הלאלי יוסי.

אני מאמין שאני יעשה את זה עד סוף השבוע גג שבוע הבא.

 

רציתי לדעת אם יש לחלק ממכם ביקורות על המקום,

ולדעת אם הוא נקודת מכירה של רב בריח ואם זה משנה בכלל...

וכמובן לדעת מה האבדל בין הגירסה הבסיסית למלאה.. אם קיים בכלל שתיי גירסאות

כי אני לא משלם מחיר כזה אלה 200 ש"ח יותר.

×
×
  • תוכן חדש...