Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אריאל לך יש תמונה של הגביע ולא עם הגביע :p

סתם בצחוק למרות שיש רק קבוצה אחת בארץ שאחרי שהיא זוכה בגביע יש כמה שחקנים

ובעיקר שחר כדורי הקפטן שהביאו את הגביע לכל מקום שהיו בו אוהדים ואין אוהד אחד שרצה

להצטלם \לנשק עם הגביע ולא הצליח

 

ואותו דבר עם נתניה

 

נכון, יש שני אוהדים... אולי שלושה :lol:

בקשר לנתניה, אני די בטוח שגם נתניה וגם ב"ש ייצגו את המדינה הרבה יותר טוב באירופה.

רק תקרא בידיעות היום על מגרש האימונים של ר"ג, על התנאים, על זה שאין שחקנים נורמליים... אתה בטח יודע יותר טוב ממני את מצבה העגום של הקבוצה...

אגבף יש תמונה עם הגביע, אבל חתכתי אותו בשם צנעת הפרט של מי שמחזיק בו... :D

 

חתיכת מהיר מקלדת!

 

גנבת לי את הבדיחה. התבייש לך!

 

וזה מזכיר את הבדיחות הישנות והמוכרות על צביקה פיק.

איש אחד (מסר ורוד: *** סמוי :shock: )רואה את צ. פיק, רץ אליו ואמר לו,

שיואו צביקה אתה ענק, קניתי את הדיסק שלך!

צ. פיק: אה, זה אתה?

***********

איש אחד רואה (מסר סמוי: *** ורוד :roll: ) את צ. פיק, רץ ושואל:

וואו, צביקה, מתי הופעה?

צביקה: מתי נח לך?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אריאל וRS6 נכון היום אחרי 40 שנו סבל אין לנו הרבה אוהדים אבל עובדה לחצי גמר ולגמר

הגיעו 6000(ששת אלפים ) ואולי קצת יותר אוהדים (וזה למרות שהרבה לא האמינו בסנסציה) וזה הרבה יותר ממה שקבוצות אחרות בליגה לאומית מסוגלות להביא

המון המון אואורדונים (אוהדי הפועל רמת גן ) הצטלמו עם הגביע

ואני חוזר אין עוד אף קבוצה בארץ שהשחקנים לוקחים את הגביע ופעם אחרי פעם באים איתו

בשביל שעוד אוהדים יוכלו להרגיש ולהצטלם

 

אריאל אולי הגזמתי אבל הרי גם נתניה וגם ב"ש לא היו לוקחות את גביע אופא אז לפחות להיות

הוגנים ולתת את זכות ההשתתפות למי שמגיע וזה הפועל רמת גן הרי גם ב"ש הושפלה בעבר

המצב היום גרוע אם היינו נשארים עם הסגל הקיים היינו נאבקים חזק על עלייה אבל עזבו הרבה שחקנים:

עומר בוקסה איתן עזריה תמיר בן עמי ויש עוד הרבה שלא יודעים אם ימשיכו או לא כמו חלוואני

בנאי גבע ברקאי אביטן ניר חדד וולנרמן ואולי שכחתי מישהו

כרגע המצב לא טוב נקווה שה"מתנדנדים" ישארו בסוף ותיהיה קבוצה חזקה

בקשר למצב מגרש האימונים אין מה להגיד פשוט ביזיון

 

עד כאן שפיכת הלב על מצבה של הפועל רמת גן

 

נ.ב היום הכתבה הייתה רובה ככולה נכונה בדרך כלל הכתב הזה כותב הרבה שטויות רק שתדע

לא להאמין

 

 

לKO3 בעונת 2000-2001 שהיה פליאוף וקרית גת עלו בסוף היה משחק בתחילת הפליי אוף

הובלנו עד ששרון אביטן (האיש שז**ן את מכבי השנה) כשהוא עוד היה בקרית גת שם שיוויון

ולפני הסוף הרבה אוהדים של קרית גת יצאו וזרקו על אוהדי רמת גן אבנים

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

טל תביא את הרקע הזה כאשר הוא לא נמצא אצלך בקטגוריית הטפט.

אני רוצה להעתיק אותו.

 

 

הוא פשוט מדהיםםם.

פורסם
טלאור לקח לי הרבה זמן למצוא אותו... זה יעלה לך :wink:...

סתם אחשלו בכיף !

 

 

טל.

 

נו........איפה היא? אני לא רואה אותה!

פורסם
אריאל וRS6 נכון היום אחרי 40 שנו סבל אין לנו הרבה אוהדים אבל עובדה לחצי גמר ולגמר

הגיעו 6000(ששת אלפים ) ואולי קצת יותר אוהדים (וזה למרות שהרבה לא האמינו בסנסציה) וזה הרבה יותר ממה שקבוצות אחרות בליגה לאומית מסוגלות להביא

המון המון אואורדונים (אוהדי הפועל רמת גן ) הצטלמו עם הגביע

ואני חוזר אין עוד אף קבוצה בארץ שהשחקנים לוקחים את הגביע ופעם אחרי פעם באים איתו

בשביל שעוד אוהדים יוכלו להרגיש ולהצטלם

 

אריאל אולי הגזמתי אבל הרי גם נתניה וגם ב"ש לא היו לוקחות את גביע אופא אז לפחות להיות

הוגנים ולתת את זכות ההשתתפות למי שמגיע וזה הפועל רמת גן הרי גם ב"ש הושפלה בעבר

המצב היום גרוע אם היינו נשארים עם הסגל הקיים היינו נאבקים חזק על עלייה אבל עזבו הרבה שחקנים:

עומר בוקסה איתן עזריה תמיר בן עמי ויש עוד הרבה שלא יודעים אם ימשיכו או לא כמו חלוואני

בנאי גבע ברקאי אביטן ניר חדד וולנרמן ואולי שכחתי מישהו

כרגע המצב לא טוב נקווה שה"מתנדנדים" ישארו בסוף ותיהיה קבוצה חזקה

בקשר למצב מגרש האימונים אין מה להגיד פשוט ביזיון

 

עד כאן שפיכת הלב על מצבה של הפועל רמת גן

 

נ.ב היום הכתבה הייתה רובה ככולה נכונה בדרך כלל הכתב הזה כותב הרבה שטויות רק שתדע

לא להאמין

 

 

לKO3 בעונת 2000-2001 שהיה פליאוף וקרית גת עלו בסוף היה משחק בתחילת הפליי אוף

הובלנו עד ששרון אביטן (האיש שז**ן את מכבי השנה) כשהוא עוד היה בקרית גת שם שיוויון

ולפני הסוף הרבה אוהדים של קרית גת יצאו וזרקו על אוהדי רמת גן אבנים

 

 

דור היקר, צא מהסרט שאתה חי בו.

לא הכרתי אף שם מהשמות של רמת גן וזה אומר הכל (עומר בוקסה, קשור לפורום רכב איכשהו) למעט ולנרמן שחקן ספסל בהפועל ת"א, אביטן, החליף 11 קבוצות בקריירה היחיד ואופיר חלוואני שלמד איתי בבית ספר (בנתניה).

בנתניה ובאר שבע משחקים שחקני נבחרת, עם כל הכבוד יש להם קצת יותר נסיון.

לדעתי רמת גן הולכת לבייש אותנו, ואנחנו נאבד בעקבות ההופעה המשפילה שלה, את אחד מהמקומות באירופה. בקיצור בוזזזזזזזזז אחד גדול, חלק מגדולה של קבוצה זה לדעת להודות בכך שהם לא בנויים למשימה ולוותר עליה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל

דבר ראשון לא אמרתי שהשחקנים האלה כוכבים או משהו בסך הכל אמרתי כמה שחקני הרכב

עזבו\יעזבו השנה את הקבוצה

עומר בוקסנבוים (בוקסה) הוא עוד ילד בן 20 והוא הוזמן לפני חודש לנבחרת האולימפית

למשחק הוא לא יצא מסיבות בריאותיות אבל בכל מקרה מכבי חיפה קנתה אותו השנה

יש את עזריה יליד 83 שגם זומן לאולימפית והיה בין הטובים במשחק וגם חזר לחיפה

אביטן סבל מהרבה חוסר מזל בקריירה ובעקרון הוא סקורר ענק

את וולנרמן גם אני לא ממש אוהב למרות שהוא שחקן לא רע

חלוואני שחקן מעולה וגם אחלה בן אדם אני מקווה שהוא ישאר

ויש עוד

מה שאני רוצה לאמר שעם שחקנים שעד שנה שעברה בקושי הכירו לקחנו גביע (ולא במזל) ואף

אחד לא היה מאמין שנעשה את זה מסקנה אף פעם אל תגיד אף פעם

אני לא מסכים איתך אותי לימדו ש50 % מההצלחה זה הניסיון (אמרתי כבר גביע?)

במצב הנוכחי שהיו"ר בוכה שאין כסף אני באמת לא מבין למה הולכים לאופא אבל אם הכל יסתדר

זה הכי הוגן שהפועל רמת גן מחזיקת גביע המדינה תייצג את ישראל בגביע אופא ראינו מה ב"ש

עם השחקני נבחרת שלה עשתה בזמנו וראינו מה רמת גן הקטנה עשתה לב"ש ולמכבי ת"א ולמכבי

פ"ת ככה שאי אפשר לנבאות מה יהיה ובגלל זה צריך לשלוח את מי שמגיע לו וזה רמת גן

 

נ.ב יכול להיות שאני בסרט של האימפריה אותה אימפריה שמספרים לי כל החיים על שנת 64

אבל ההגדרה המדויקת זה חלום ובינינו אני לא רוצה להתעורר :D בטח שלא בשביל לראות

מגרש בלי מים ושחקנים שרק עוזבים

 

נ.ב 2 אם אתה רוצה שאני יספר לך על אותם שחקנים שהולכים להיות שנה הבאה בליגת העל

ואתה לא מכיר אתה מוזמן לשאול :D

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

תקן אותי אם אני טועה.

הג'אנט האחורי שונה מהקדמי?

 

:shock: בכלל במכוניות ראלי, משתמשים בג'אנט רגיל כי הוא יותר "עמיד",

ומגנזיום עלול להישבר???

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך


×
×
  • תוכן חדש...