Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שולחן העבודה הנוכחי שלי...

 

כמובן, באיכות גבוהה ובלי צנזורה - לפי בקשת הקהל הרעמה נשארה ולא צונזרה.

 

כן. חסרים לי שני גלגלים. :idea:

bike.jpg

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
והנה שלי.. שלא השתנה כבר חודש...

 

לירן!!

אל דאגה! אל ייאוש!

ה-TT תגיע בסופו של דבר!

אני מברך אותך באחת כזו.. מגיעה לך!

 

כמו כן, לעוד חבר כאן מגיעה אאודי, אך הוא בשלו :!:

 

 

בקרוב מאוד תהיי לו

 

לירן הולך להרים פרוייקט חדש

 

פרוייקט הTT

 

אבל הסוד שמור אצלי

 

תמונת הרקע שלי משתנה כל פעם מחדש שאני מוצא משהו שנראה טוב, הנוכחית במחשב בעבודה היא זאת.

 

LOLOL!! :roflmao:

 

JOB TIMER!

 

עד כדי כך אתה סובל שם ?? :lol:

 

אבל חוצמזה, יש לך דסקטופ של ערבי, מזה מיליון התמונות האלה ?? :roll:

 

תומר, חבל שאין לו את רעות בגודל של שולחן עבודה.. :(

 

:wink:

172

פורסם
והנה שלי.. שלא השתנה כבר חודש...

 

לירן!!

אל דאגה! אל ייאוש!

ה-TT תגיע בסופו של דבר!

אני מברך אותך באחת כזו.. מגיעה לך!

 

כמו כן, לעוד חבר כאן מגיעה אאודי, אך הוא בשלו :!:

 

 

בקרוב מאוד תהיי לו

 

לירן הולך להרים פרוייקט חדש

 

פרוייקט הTT

 

אבל הסוד שמור אצלי

 

תמונת הרקע שלי משתנה כל פעם מחדש שאני מוצא משהו שנראה טוב, הנוכחית במחשב בעבודה היא זאת.

 

LOLOL!! :roflmao:

 

JOB TIMER!

 

עד כדי כך אתה סובל שם ?? :lol:

 

אבל חוצמזה, יש לך דסקטופ של ערבי, מזה מיליון התמונות האלה ?? :roll:

 

תומר, חבל שאין לו את רעות בגודל של שולחן עבודה.. :(

 

:wink:

 

לשלוח לך :?:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אם אתה אוהב מרוצי רכב ישנים וכל מה שקשור לתחום, אני מנוע מלהגיד באיזה אתר (תציץ בחתימה שלי :shock: ), אבל יש אתר שיש בו הרבה תמונות של מרוצים קלאסיים וכתבות בנושא.

 

אבל...אני לא יכול להגיד איזה אתר זה....שמתעסק ברכבים קלאסיים.....פשוט...אסור לי... :lol::lol:

 

ליאור.

 

תודה ליאור, אני כבר מכיר את האתר והוא מאוד מעניין.

אם כבר מדברים על זה, זה האתר של החבר'ה שלי:

http://www.gplil.co.il

פורסם

אורן ובייחוד לירן

 

אני מבקש להירגע

 

היא אחות של חבר שלי היא בת 16 ולא מתאים דיונים כאלה בפורום

גם כי נראה לי ששניכם גדולים מידי לגיל הזה וגם כי היא אחות של חבר

 

 

לא מתאים :mad:

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
אורן ובייחוד לירן

 

אני מבקש להירגע

 

היא אחות של חבר שלי היא בת 16 ולא מתאים דיונים כאלה בפורום

גם כי נראה לי ששניכם גדולים מידי לגיל הזה וגם כי היא אחות של חבר

 

 

לא מתאים :mad:

 

לא אמרו לך כמה אנחנו אוהבים אותן בגיל הזה? :)

פורסם

טוב צריך לרשום איזה משהו כדי לשלוח הודעה עם קובץ אז....

 

לראלי יש שילדה מטורפת !

 

אבל לא כמו של כרזימה...

desktop.jpg

שששששששששירוקו אדומה


×
×
  • תוכן חדש...