Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

באמת שאין לי מושג איך עובדים עם ווקסים , פולישים וכו' ?

 

בשביל פוליש אני הבנתי צריך מכונה כזאת מיוחדת המפשפשת את זה ( תוספת למקדחה ) .

 

אבל איך עושים ווקס ?

 

תודה רבה.

פורסם

ראית קראטה קיד - ווקס און ווקס אוף... :lol:

 

אם לא ראית זה פשוט יחסית אתה מורח את הווקס על חלק אחד בוא נגיד בקוטר 30 ס"מ בערך שהפח לא חם והאוטו לא בשמש והאוטו נקי כמובן.

מחכה 30 שניות ~

ומנגב עם מטלית יבשה

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

לביצוע פוליש לא חייבים מכונה אפשר בהחלט לבצע באופן ידני מעייף יותר אבל גם יותר מבוקר.

קל יותר לבצע פוליש/ווקס בשימוש בחומרים נוזליים - שווה לנסות את Autoglym

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

בדקתי את הנושא היום ומצאתי מוצר ( עוד לא קניתי ) שנקרא TURTUTLE WAX COLOR MAGIC .

אני הבנתי שהוא הכי יעיל לצבא אדום .

 

קניתי את הדבר העגול הזה בשביל למרוח ( מצטער על הניסוח ) , מה שמחברים למקדחה .

 

אני הבנתי מהמוכר ששמים את זה , משתמשים במכשיר , מחכים כמה דקות ומורידים את השאריות ,

האם נכון ?

 

ואיך COLOR MAGIC ?

 

תודה מראש.

פורסם

TURTUTLE WAX טובים אני משתמש בהם אבל לעומת זאת אני לא מכיר שום דבר אחר...

דויד אמר שעדיף נוזלי - אני דווקא מעדיף מקופסא לא יודע זה נראה לי יותר איכותי (הגימור)

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

לא לא לא לא ולא.

 

המהירות של המקדחה עם החומר על הפח יוצרים חום שפוגע בציפוי הצבע.

 

שלא תעז, יש לי מכונה מיוחדת לווקס במהירות הנכונה וגם היא חרא בלבן.

 

רק סבלנות, ידיים טובות ( לרווקים ...) וחומר טוב.

 

בהצלחה.

פורסם
לא לא לא לא ולא.

 

המהירות של המקדחה עם החומר על הפח יוצרים חום שפוגע בציפוי הצבע.

 

שלא תעז, יש לי מכונה מיוחדת לווקס במהירות הנכונה וגם היא חרא בלבן.

 

רק סבלנות, ידיים טובות ( לרווקים ...) וחומר טוב.

 

בהצלחה.

נכון גם לי יש מכונה שהיא דיי חרא ביוגורט BIO.

ידיים חברה קצת עבודה פיסית לא תזיק לכם.

חוצמיזה המכונה כל כך קשה לעבוד איתה שזה דורש לא פחות מאמץ מידני.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אתה עושה ביד עם ווקס ?

:?: זה אפשרי ? :shock:

תלוי כמה אתה שם :lol:

עדיף פוליש

 

ועכשיו ברצינות זה לא אופ טופיק

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
טוב סבבה ,

אני יעשה את זה ביד ,

 

מי פה עבד עם ה - COLOR MAGIC ?

 

בעקרון העבודה עם רוב החומרים האלה דומה. תקפיד שהאוטו יהיה נקי,

ושהפח יהיה קר. תעבוד בצל, חשוב גם לווקס/פוליש, וגם שלא תמות מחום...

עדיף לך לעבוד על חלקים קטנים בכל פעם, ככה זה יוצא הרבה יותר טוב.

בהצלחה !

×
×
  • תוכן חדש...