Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה צריך לעשות פלאשינג למערכת הקירור, הבה נתפלל שהמנוע שלכם אינו עשוי מאלומיניום

דוגמא.מנוע מאלומיניום אני לא מבין בזה מה זה קשור.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
וותר על הפלאש - מיותר.

 

TAHAR - תגיד למי שהפחיד אותך שיילך למכור מים מזוקקים.

רכב שמעבר לנוזל קירור גומר לו את המערכת - הוא רכב שהיה בדרכו לנפוח את נשמת מערכת הקירור שלו ממילא.

שמר,מיותר האמנם?

ביצעתי חיפוש בפורום,אך מצאתי רק שרשור אחד של בחור שהחליף מים בפונטו,וכמה דברים שלא קשורים.

למה הפלאש מיותר?

הרי צריך משהו שישחרר את הלכלוך והחלודה אשר נצמדים לחלקים לא כך?

פורסם

יש סיכוי שהוא יוריד לך גם לכלוך וחלודה שכרגע סותמים חורים קטנים.

הזרם מים נקיים עד שהם גם ייצאו נקיים , זה מספיק טוב.

פורסם

שמר מורנו ורבנו.

 

ביצעת מספיק ללא תועלת.

אבל בכל זאת תודה. :-)

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

הבנתי,דוגמא ללמה לא צריך לעשות גם פלאשינג למנוע.

תודה,בכול מקרה,אעשה את כול השלבים אך בלי פלאשינג.

הבעיה היא שכול פעם שממלאים מים שהצינור התחתון של הרדיאטור מנותק,המים לא עוברים בכול המערכת,ובעצם כך נוצר מצב שלא כול הלכלוך יוצא,אז אפשר בעצם פשוט למלות ולהוציא כול פעם מים נקיים עד שהלכלוך יצא(הכוונה שהצינור התחתון מחובר) ובכך לנקות גם את הלכלוך בבלוק מנוע?

פורסם

נתק את הצינור העליון - אחרי הוצאת התרמוסטט יש לך שני מעגלים.

אחד מהצינור דרך בלוק המנוע , ואחד רק הרדיאטור.

שטוף את שניהם.

פורסם
דוגמא.מנוע מאלומיניום אני לא מבין בזה מה זה קשור.

בלוק שעשוי מאלומיניום-שהוא סוג של מתכת, נפגע מהר מאוד במגע עם מים (חלודה וכיוצא בזאת)

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

רשמת משהו מצחיק "במוסך שמו לו מים רגילים" רק תגיד לי איזה מוסך זה שאני וחברי הפורום נדע להתרחק משם.

שמע אם יצאה חלודה וכל חייו הוא קירר במים רגילים אני מציע פשוט להחליף את הרדיאטור העלות של 500 שקל לרנו 19, כמובן תבדוק שהוונטה והתרמוסטט תקינים ולמלא הפעם נוזל קרור ירוק ואמיתי.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

מוסך המילניום בחדרה,אם מישהו מכיר,וזה לא הדבר היחיד,לא החליפו לו רצועת טימיניג למרות שאמרו שהחליפו,דפקו את ההברגה של הפלאג הכי ימני,וזה לא הסוף.

נראה לי אני פשוט אעקוב אחרי השלבים שרשמתי.

כי זה לא רק הרדיאטור.

פורסם

לא הבנתי מה הקשר בין אי ביצוע טיימינג לבין דפיקת הפלאג ועד למי ברז?

 

הסבר קצת יותר ברור...

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

המוסך ביצע טיפולי גרוע,הוא שילם כסף על דברים שלא נעשו,כדוגמא,אמרו לו שהחליפו רצועת טיימינג(וגבו על זה כסף) אך למעשה לא עשו כלום.

הם דפקו את ההברגה של הפלאג,לא החליפו למים ירוקים,ועוד הרבה דברים מהסוג הנ"ל,כול זה מראה על עבודה גרוע של המוסך,ובעצם זה שהם רמאים ועבדו על בן אדם תמימם.

פורסם

איזה מוסך זה קודם כל?

יש לך קבלה על הדברים שהם "החליפו"

אם כן שיגש אם זה לבית המשפט,על הונאה ומרמה, גרימת נזק, עוגמת נזק.

איזו מוסכניקים רמאים, לשלם על משהו שלא ביצעו לך ברכב

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.


×
×
  • תוכן חדש...