Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי ברכב של אבא שלי שלשום את המים של הרדיאטור למים ירוקים,אחרי שנים ששמו לו במוסך מים רגילים.

כמובן שזה ישר הוציא את כול החלודה\לכלוך את המיכל מים,היום ראיתי שהמים ממש תפסו חלודה והכול היה מלא חלודה ולכלוך,לפני כמה דקות החלפתי את המים אבל משום שנגמרו המים הירוקים החלפתי למים רגילים מהברז,והם כמובן גם תפסו עוד לכלוך וחלודה,האם זה אפשרי לנסוע על המים האלו עד מחר להחליפם עוד פעם למים רגילים,ואז ביום שלישי להחליף למים ירוקים?

תודה.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תוציא תרמוסטט , תרכיב וחזור על הפעולה.

בסוף יש למלא נוזל קירור.

אם פתחת את התרמוסטט - דאג לפני זה שתהיה לך גומיה חדשה לתרמוסטט.

פורסם

אוקי ינוסה מחר,תודה.

אגב מה בדבר פלאש לרדיאטור?

להשתמש בו אחרי הניקוי עם המים הרגילים(אחרי הוצאת התרמוסטט) או בכלל לא?

פורסם

לפי דעתי אל תעשה פלאש למערכת הקירור..

תעשה כמו שאמרו לפני..

לנקות עם זרם מים עד שיוצא מים הכי צלולים שאפשר..

לנקז את כל המים שבמערכת, למלא נוזל קירור איכותי

לנקז אוויר אם צריך.

ולחזור על הפעולה אחרי כמה חודשים, כי אתה לא מאמין כמה ג'יפה מצטברת שם..

(מנסיון)

פורסם
אתה צריך לעשות פלאשינג למערכת הקירור, הבה נתפלל שהמנוע שלכם אינו עשוי מאלומיניום

 

ואם יש לי מנוע אלומיניום?

 

והבעלים הקודמים מילא רק מי ברז?

 

עדיף להישאר איתם.?

השאלה מופנת לכולם.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

אני יודע. אבל אנשים יותר מידי מפחידים אותי במעבר למי קירור.

 

מה הנזל שיכול להיגרם?

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

החולט על הצעדים הבאים:

1.לפרק את הטרמוסטט,ולבצע ניקוי יסודי עם מים.

2.לקנות פחית של פלאש למנוע ולהשתמש בה לפי ההוראות.

3.פירוק נוסף של הטרמוסטט וניקוי נוסף עם מים.

4.החלפה לנוזל קירור איכותי.

5.להחליף את הנוזל קירור עוד פעם אחרי חודש.

 

דעתכם?

פורסם

וותר על הפלאש - מיותר.

 

TAHAR - תגיד למי שהפחיד אותך שיילך למכור מים מזוקקים.

רכב שמעבר לנוזל קירור גומר לו את המערכת - הוא רכב שהיה בדרכו לנפוח את נשמת מערכת הקירור שלו ממילא.

פורסם

בפיאסטה הנזק גם גדול?

בלוק עשוי מאלומניום?

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:

×
×
  • תוכן חדש...