Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , לאחר ואני לא אצליח לסיים את הפרויקט שהתחלתי (עד לתחרות)

אני נאלץ למכור את המערכת למען צרכים אחרים

הציוד חדש!

 

רדיודיסק אלפין 9853 cda

מפרט :

3 יציאות 2 וולט RCA

פאנל חשמלי מתכונן עם זוויות

מוכן לאיפוד - התחברות מלאה ומהירה עם נגן איפוד

מנוע באס משופר

טיים קורקשייl

אקולייזר 5 ערוצים פרמטרי

שלט ועוד פיצ'רים מעניינים שאני כרגע לא זוכר

אחד המכשירים אם לא "ה" :]

בשימוש קצת יותר מחודש שמור בקנאות מחיר - 1900

 

2 סאבים של רוקפורד punch p2

מפרט:

סאב בקוטר ''12

הספק הסאב 400W/ 200W RMS

התנגדות 4Ω

נצילות 88d

סאב אחד בשמיוש של חודש במצב חדש נמצא באריזה מחיר - 650

שני חדש!! מחיר 700

 

מגבר מונובלוק פינקס גולד דגם xenon 400.1

חדש לא עבד שניה באריזה

מפרט:

הספק - 400 RMS בהתנגדות מ1 עד 4 אוהם

באס בוסט בתדר 45 הרץ

סאב סוניק להגנת הסאב

מחיר - 1500 (נקנה ב2000 לפני פחות מחודש)

 

מגבר 2 ערוצים AudioBank a200

מפרט:

2X50 RMS @4

2X100 RMS @2

1X200 RMS @4

(מי שרצה תמונה של המגבר זה המגבר עם הקרוסים של המורל לצדדיו)

שומש במשך שנה וקצת נראה כמו חדש בלי שירוטות ומעיכות מגבר אמין ללא תקלות

מחיר - 200

טלפון : 0547938995 או בהודעה פרטית

רוני

P212S4.gif

11-4_m.jpg

DSCF0320.JPG

exnon.jpg

×
×
  • תוכן חדש...