Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סט מורל קומפוננט שיוגבר ע"י מגבר הסט מורל פולס 5.25

ויש לי סאב PYLE שאני לא יודע את המפרט שלו האם אתם ממליצים על מגבר של לנזר ואם כן על איזה

 

(הציע לי מוכר באוטודיפו מגבר60.4 JBL והוא מוציא 4*70 RMS האם זא לא בזבוז מכיוון שהרמקול שלי מוציא 110 RMS?)

פורסם

לפי מה שאני יודע - המחירים בדיפו מופרזים מאוד.

תברר במקומות אחרים. לפי דעתי ה 411 יעשה אחלה עבודה.

מורל פולס מוצהרים כ 120 רמס אבל בשטח אם תזין אותם 120 רמס נקיים תוך זמן מה הם פשוט ישרפו,

מורל פולס צריך לקבל מקסימום 75 רמס.

ולגבי הסאב שלך... נדמה לי כבר רשמתי לך בשרשור אחר שתרשום את הדגם או הנתונים, או לפחות תחפש לפי התמונות באינטרנט שניתן יהיה לפחות לשער מה הנתונים שלו.

בברכה.

פורסם

הכל תלוי בכמה כסף אתה קונה... אני לא הייתי ממהר, צריך להשוות מחירים....

 

ה JBL הוא בהחלט אחלה מגבר ויתאים בול לפולס .

פורסם

הבנתי ונגיד ואני אקנה את ה VIBE421 Lanzar

אין חשש שהוא ישרוף לי את הרמקול מה הוואט של המורל אני מפחד שהם ישרפו ע"י ההגברה של הלנזר

פורסם
לאנזר עדיף כאן אני חושב

כי אצל הגיביאל הגיין יהיה עד הסוף לא בריא

לנזר אתה עושה את הגיין קצת מעל החצי והכל יופי טופי

בוא תגיד לי משהו - לפי המ"ע שלך לדוגמה ו שלי :) (בחותמת) המגבר שלך מוציא 50 RMS לערוץ, אתה רוצה להגיד לי שה גיין שלך עד הסוף לערוצים של הפולס??

פורסם
הבנתי ונגיד ואני אקנה את ה VIBE421 Lanzar

אין חשש שהוא ישרוף לי את הרמקול מה הוואט של המורל אני מפחד שהם ישרפו ע"י ההגברה של הלנזר

אם המתקין/אתה תכוונו את הגיינים כמו שצריך אז שום דבר לא ישרף!

בברכה.

פורסם

אל תתקרב בכלל לאוטודיפו קודם כל!!!

אתה יכול למצוא שם מגבר סיני זול כמו California boom ב900 שקל אני לא צוחק... הם פשוט מוסיפים לכל מחירון 600 שקל בערך..

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

×
×
  • תוכן חדש...