Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע אין נהגים אמריקאים בפורמולה 1??


bender
שימו לב! השרשור הזה בן 6539 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כי הם לא יודעים לנהוג.

 

הם יודעים רק לפנות שמאלה... נסקאר - טנדר מגעיל עם מנוע מחורבן שעושה בטח חצי קילומטר לליטר.

 

אני שונא את כל הטנדרים האמריקאים האלה ובכלל מכוניות אמריקאיות המפגרים האלה לא יודעים לעשות שום דבר חוץ מ V8?

אני מעדיף ליסוע בטנדר מגעיל עם מנוע מחורבן מאשר על טרקטורון.

אם כבר אמרת מכוניות אמריקאיות,למה מפגרים? מפגרות לא?!

V8 כל העולם יודע לעשות, V8 זה מנוע בצורת V בעל 8 בוכנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כי הם לא יודעים לנהוג.

הם יודעים רק לפנות שמאלה... נסקאר - טנדר מגעיל עם מנוע מחורבן שעושה בטח חצי קילומטר לליטר.

אני שונא את כל הטנדרים האמריקאים האלה ובכלל מכוניות אמריקאיות המפגרים האלה לא יודעים לעשות שום דבר חוץ מ V8?

כמה דעות קדומות ושטויות יכולות להיות בשרשור אחד?

תגידו - למה אין כוכבים אמריקאיים בכדורגל? בכל זאת אומה של מאות מיליונים. מה, בגלל שהם פרימיטיבים ויודעים לבעוט רק בכדור בצורת ביצה, ובכדור עגול הם יודעים רק להרביץ עם קרש?

ממש לא. לאמריקאים יש סוגי ספורט שמעניינים אותם ספציפית (כדורסל, בייסבול, פוטבול) וכל השאר מבחינתם זה קריקט. לא מעניין.

נער אמריקאי חובב רכב תמיד יחלום על גיבורי האינדי והנסקאר, הוא תמיד יידע מי זה דייל ארנהרט, בובי אליסון ומשפחת אנסאר לדורותיה. רוב הסיכויים שהוא אולי שמע פעם את השם איירטון סנה אבל הוא לא בטוח למה הוא קשור.

הכל עניין של תרבות, מסורת ורצון להצליח במקום מסויים ולא במקום אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דעות קדומות ושטויות יכולות להיות בשרשור אחד?

תגידו - למה אין כוכבים אמריקאיים בכדורגל? בכל זאת אומה של מאות מיליונים. מה, בגלל שהם פרימיטיבים ויודעים לבעוט רק בכדור בצורת ביצה, ובכדור עגול הם יודעים רק להרביץ עם קרש?

ממש לא. לאמריקאים יש סוגי ספורט שמעניינים אותם ספציפית (כדורסל, בייסבול, פוטבול) וכל השאר מבחינתם זה קריקט. לא מעניין.

נער אמריקאי חובב רכב תמיד יחלום על גיבורי האינדי והנסקאר, הוא תמיד יידע מי זה דייל ארנהרט, בובי אליסון ומשפחת אנסאר לדורותיה. רוב הסיכויים שהוא אולי שמע פעם את השם איירטון סנה אבל הוא לא בטוח למה הוא קשור.

הכל עניין של תרבות, מסורת ורצון להצליח במקום מסויים ולא במקום אחר.

בדיוק כך

יש נהגים אמריקאים מוכשרים מאוד רק שבארץ\אירופה לא כל כך מכירים

ולבחור שזילזל הנאסקאר אני רוצה לראות אותך יושב ברכב ל2 הקפות ונראה אם אתה יכול ללכת ישר

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארה"ב, למי ששכח, נמצאת רחוק רחוק מאירופה בכלל ומישראל בפרט.

בתור אחד שגר בארה"ב, זה הרבה יותר פשוט לראות ולהבין שהם פשוט שונים בהעדפות המוטוריות שלהם.

 

לגבי הטענה "האמריקאים מטומטמים"...איפה האמריקאים ואיפה אנחנו. הלוואי שהיה בישראל עשירית מההווי המוטורי שיש כאן.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לגבי הטענה "האמריקאים מטומטמים"...איפה האמריקאים ואיפה אנחנו. הלוואי שהיה בישראל עשירית מההווי המוטורי שיש כאן.

הלוואי שבישראל יהיה עשירית מאיזה שהוא הווי מאמריקה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין, כשמסתכלים בהשוואה על אמריקה ואירופה, ברור שאירופה מובילה על אמריקה בכל מה שקשור לתרבות/הוואי מוטורי.

מה לעשות, זה נראה שהאמריקאים תמיד פיגרו בתחום הטכנולוגי, ותמיד יבנו מכוניות בזבזניות ומגודלות מידי שמתאימות רק לטעם ולגודל של המדינה שלהם.

 

מוטי, מצליחות להמכר שם בכלל מכוניות כמו הלוטוס אליז, או מיני קופר ?

 

כשביקרתי שם לפני שנתיים, כמעט ולא נראו על הכבישים מכוניות ספורט אמיתיות חוץ מפורשה.

רק גרסאות קופה של סדאנים ארוכים וכדומה.

 

או שאולי לא הייתי באיזור הנכון...:roll:

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארה"ב היא שוק הרכב הגדול ביותר בעולם. לא רק שיש פה את מיטב תוצרת אירופה, יפן ושאר יצרניות הרכב המובילות, יש פה גם המון גרסאות של רכבים שאין בשום מקום אחר.

 

גם אני, לפני שהגעתי הנה חשבתי כמוך, שהארופאים מגדילים לעשות בטכנולוגיה והאמריקאים מגדילים נפח. אבל זה פשוט לא נכון.

 

למה אנשים פה צריכים האמר בשביל לנסוע לעבודה וחזרה בתוך העיר? הם לא צריכים, הם יכולים ורוצים. וזה בדיוק העניין, לקהל פה יש העדפות אחרות. מה גם שהמחירים פה פשוט מצחיקים. במחיר שבאירופה אתה תקנה VW פולו 1.4 דיזל, כאן אתה תקנה איזו פורד אקספלורר והדלק יצא לך בערך אותו דבר.

 

ולשאלתך, כן. יש פה מיני קופר מכל הדגמים, ויש פה לוטוס אליז, ואקסיג', ופורשה, ופרארי, ולמבורגיני, ומזראטי, ובוגאטי וכל מכונית אחרת שאתה אוהב, יש פה. ויש פה גם את כל אלה שאתה לא אוהב.

 

זה נקרא מגוון.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין, כשמסתכלים בהשוואה על אמריקה ואירופה, ברור שאירופה מובילה על אמריקה בכל מה שקשור לתרבות/הוואי מוטורי.

מה לעשות, זה נראה שהאמריקאים תמיד פיגרו בתחום הטכנולוגי, ותמיד יבנו מכוניות בזבזניות ומגודלות מידי שמתאימות רק לטעם ולגודל של המדינה שלהם.

 

מוטי, מצליחות להמכר שם בכלל מכוניות כמו הלוטוס אליז, או מיני קופר ?

 

כשביקרתי שם לפני שנתיים, כמעט ולא נראו על הכבישים מכוניות ספורט אמיתיות חוץ מפורשה.

רק גרסאות קופה של סדאנים ארוכים וכדומה.

 

או שאולי לא הייתי באיזור הנכון...:roll:

ממש אבל ממש לא נכון, ואתה יודע מי קופץ בראש??

עכשיו ברצינות על סמך מה אתה אומר שהאמריאים תמיד פיגרו בתחום הטכנולוגי??

בעצם זה שהיו עם פס ייצור ראשון? בזה שהנפיקו ראשונים רכבים עם טייפים

בזה שבלא מעט רכבים אמריקאים היו בשנות ה50 מושבים חשמליים,מראות,פתיחת מטען מהרכב,ועוד ועוד- שנות ה50!!!!!!!!! יש היום רכבים ללא מאפינים כאלו

אין גרסאות ספורט - זה שהיית חודש באמריקה לא עושה אותך למבין עיניין, ומה שרשמת רק מחזק זאת

הכל כל כך נגיש ונוח שם זה מדהים

בקר בניו יורק, מיאמי , בוסטון,יוסטון,לוס אנג'לס וזה רק דגימה קטנטונת ותראה כמויות ומגוונים של רכבי על!! לא רכבי ספורט שאין בשום מקום אחר בעולם לא בכמות ולא בגיוון(אפילו לא במדינות ששם מייצרים את רכבי העל)

זה לא בושה לא לדעת , אבל זה לא מוסיף לכתוב שטויות לא מבוססות ואף להשמיץ....

 

אמריקאים השתמשו ועשו את תרבותם יד ויד עם הרכבים הרבה לפני כל מדינה אחרת בעולם , תראה לי עוד מדינה שבשנות ה50 וה60 יכולת לקנות כמעט הכל מבלי לצאת מהרכב שלך??

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש אבל ממש לא נכון, ואתה יודע מי קופץ בראש??

עכשיו ברצינות על סמך מה אתה אומר שהאמריאים תמיד פיגרו בתחום הטכנולוגי??

בעצם זה שהיו עם פס ייצור ראשון? בזה שהנפיקו ראשונים רכבים עם טייפים

בזה שבלא מעט רכבים אמריקאים היו בשנות ה50 מושבים חשמליים,מראות,פתיחת מטען מהרכב,ועוד ועוד- שנות ה50!!!!!!!!! יש היום רכבים ללא מאפינים כאלו

אין גרסאות ספורט - זה שהיית חודש באמריקה לא עושה אותך למבין עיניין, ומה שרשמת רק מחזק זאת

הכל כל כך נגיש ונוח שם זה מדהים

בקר בניו יורק, מיאמי , בוסטון,יוסטון,לוס אנג'לס וזה רק דגימה קטנטונת ותראה כמויות ומגוונים של רכבי על!! לא רכבי ספורט שאין בשום מקום אחר בעולם לא בכמות ולא בגיוון(אפילו לא במדינות ששם מייצרים את רכבי העל)

זה לא בושה לא לדעת , אבל זה לא מוסיף לכתוב שטויות לא מבוססות ואף להשמיץ....

 

אמריקאים השתמשו ועשו את תרבותם יד ויד עם הרכבים הרבה לפני כל מדינה אחרת בעולם , תראה לי עוד מדינה שבשנות ה50 וה60 יכולת לקנות כמעט הכל מבלי לצאת מהרכב שלך??

על סמך המכוניות האמריקאיות הגרועות שמגיעות לארץ.

 

תעשה השוואה בין מכונית אמריקאית והמתחרה שלה מאירופה ותראה שהאירופאית ברוב המוחלט של המקרים טובה יותר.

 

מה הקטע שלהם עדיין עם ידית ההילוכים בהגה ?

למה יש להם את הגוון האפור בהיר הזה בדש בורד כמעט בכל המכוניות ?

יש בכלל יצרן אמריקאי שמסוגל להתחרות בב.מ.וו ?

איכות נהיגה, יש בכלל דבר כזה במכונית אמריקאית ?

 

אתם עוצמים את העיניים אם אתם טוענים שאירופה נחותה מאמריקה בתרבות-מוטורית.

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על סמך המכוניות האמריקאיות הגרועות שמגיעות לארץ.

 

תעשה השוואה בין מכונית אמריקאית והמתחרה שלה מאירופה ותראה שהאירופאית ברוב המוחלט של המקרים טובה יותר.

 

מה הקטע שלהם עדיין עם ידית ההילוכים בהגה ?

למה יש להם את הגוון האפור בהיר הזה בדש בורד כמעט בכל המכוניות ?

יש בכלל יצרן אמריקאי שמסוגל להתחרות בב.מ.וו ?

איכות נהיגה, יש בכלל דבר כזה במכונית אמריקאית ?

 

אתם עוצמים את העיניים אם אתם טוענים שאירופה נחותה מאמריקה בתרבות-מוטורית.

ושוב אתה לא מוסיף לכבודך!!

90% מהרכבים "האמריקאים" שמגיעים לארץ לא מיוצרים בכלל באמריקה , השבי החדשות זה דייהו שכמובן לא משווקות כלל באמריקה

לומינות וקאבלירים זה רכבים לאנשים שאין להם כסף לאוכל באמריקה ואני לא צוחק!! 2000$ ויש לך לומינה שנת 97 , כמה עולה בארץ לומינה 97 7-9K$(פי 4 בממוצע) ופה זה נחשב רכב "מנהלים"

נסעת פעם בקאדילאק?

לינקולן?

הקרייזלר החדשות?

מבחינת נוחות ואיכות נהיגה אין אבל אין על הרכבים\אוניות האמרקאיות, לגביי ביצועים והתנהגות כביש זה סיפור שונה

לגביי הידית בהגה זה נועד ליצור יותר מקום בתא הנהג, בייחוד ברכבים שזה נועד ש3 נוסעים יוכלו לשבת מקדימה - בפרייבטס

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

נסעת פעם בקאדילאק?

לינקולן?

הקרייזלר החדשות?

מבחינת נוחות ואיכות נהיגה אין אבל אין על הרכבים\אוניות האמרקאיות, לגביי ביצועים והתנהגות כביש זה סיפור שונה

לגביי הידית בהגה זה נועד ליצור יותר מקום בתא הנהג, בייחוד ברכבים שזה נועד ש3 נוסעים יוכלו לשבת מקדימה - בפרייבטס

אכן כן, נסעתי בקאדילק, ונחש איזו ? כן כן, CTS, זו שמכויילת יותר לטעם האירופי כביכול.

ונחש מה ? בב.מ.וו סדרה 5 נהנתי הרבה יותר.

 

כמובן שמבחינת איכות נהיגה והתנהגות כביש אין בכלל מה להשוות.

 

יפה אמרת, אוניות אמריקאיות, על איזה איכות נהיגה מדובר ? על זוויות גלגול לרוב, היגוי קל מידי ותחושת ניתוק ורכות יתרה ? (הכל בהשוואה לאירופה).

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן, נסעתי בקאדילק, ונחש איזו ? כן כן, CTS, זו שמכויילת יותר לטעם האירופי כביכול.

ונחש מה ? בב.מ.וו סדרה 5 נהנתי הרבה יותר.

אהה אוקיי סליחה, אם היינו יודעים שזה המצב לא היינו מעזים להעלות דיעה שונה משלך :roll:

 

עם תוצאות מדעיות לא מתווכחים, נכון ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארה"ב היא השוק הגדול ביותר בעולם למכוניות ספורט.

אספני רכב קלאסי באנגליה מיבאים היום בחזרה מכוניות בריטיות קלאסיות מארה"ב. רוב היגוארים, הMG, והטריומפים יוצאו לארה"ב. כנ"ל לגבי פורשה, פרארי ושות'.

רוב רובן של הספורטיביות היפניות (דאטסוןZX וניסאן , MR2 לדורותיה, סופרה, אקליפס וכו') נמכרו כמעט כולן בארה"ב, וכמעט כלל לא באירופה.

אז הקהל האמריקאי יודע להעריך מכוניות ספורט.

והיצרנים האמריקאים? קורבט היא רכב הספורט הותיק ביותר בעולם, פונטיאק פיירו (שלא נחשבה למוצלחת מי יודע מה) הייתה רכב הספורט בעל המנוע המרכזי הנמכר ביותר בעולם בזמנה, פורד נתנו בראש לפרארי עם הGT40. אז זה לא שהם לא יודעים לייצר מכוניות ספורט. לאומה שיודעת לבנות רכב שנסע על הירח לא חסר ידע.

פשוט השוק של מכוניות ספורט תמיד קטן יותר, והשוק לרכבים מסורתיים וטנדרים גדול יותר. אפשר לחשוב - כמה מכוניות ספורט אתם רואים על הכביש בישראל, וכמה ברלינגואים?

תפסיקו לחשוב בסטיגמות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ונחש מה ? בב.מ.וו סדרה 5 נהנתי הרבה יותר.

יפה אמרת, אוניות אמריקאיות, על איזה איכות נהיגה מדובר ? על זוויות גלגול לרוב, היגוי קל מידי ותחושת ניתוק ורכות יתרה ? (הכל בהשוואה לאירופה).

אין ויכוח לגבי האיכויות של ב.מ.וו. אתה רק שוכח שהב.מ.וו יותר מהנה גם מכ-ל המכוניות האירופיות. מה לגבי השוואה לוולוו S80? סאאב 9-5? פיז'ו 607?

וחוץ מזה, הפער במחיר בין CTS עם מנוע 3.6 לב.מ.וו 530 הוא 120,000 שקל (מאה ועשרים!). יותר מ-30%! וב-530 אין אפילו בקרת אקלים מפוצלת כסטנדרד... כשעוברים למכוניות פאר הפערים במחירים גדלים עוד יותר. לשם השוואה, קדילאק STS עם מנוע נורת'סטאר עולה 514,000 שקל. ב.מ.וו 740 עולה 737,000 שקל (ומגיעה מ-0 ל-100 חצי שניה לאט יותר). אצל מרצדס, ברמת המחירים הזו כבר צריך להסתפק ב-V6, ה-S350, וגם עליה צריך לשלם 775,000 שקל. אם תרצה V8 תאלץ לשלם יותר מ-900,000 שקל על S500.

ועוד משהו: הנאה מנהיגה זה לא רק זויות גלגול ותחושת חיבור לכביש. רוב האנשים שקונים מכוניות כאלו לא מחפשים תכונות דינמיות, ולא נוסעים מספיק מהר בפניות כדי שזויות גלגול יפריעו להם.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6539 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...