Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פשיטה משטרתית 28/6/03


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על פי השמועות,אתמול בלילה היתה פשיטה משטרתית גדולה באזור חוצה ישראל.כולל צוותי טלויזיה,בוחנים עצבניים,מתנדבים סאדיסטים (לא ג'רמי..הוא מתנדב נחמד) ושאר ירקות.

בנוסף,היום בבוקר ,בדרכי להורי,נעצרתי פעמיים-פעם אחת ע"י צמד שוטרי תנועה עצבניים בפורד פוקוס שכורה,שממש התאכזבו מהעובדה שנסעתי במהירות חוקית (אידיוטים...3 דקות לפני זה חלפו על פני 10 אימפרזות שהזהירו אותי שהם נמצאים מאחור) ועוד יותר התאכזבו מכך שהצמיגים שלי רשומים ברישיון. הקטע הכי חזק היה כשהם שאלו אותי למה אני מוכר את האוטו...הסברתי להם שזה כדי לממן לימודים.(2 שוטרים אהבלים בני חמישים מחייכים. "ניצחנו.....הילד קיבל שכל") ואז הסברתי להם שאחרי הלימודים יהיה כסף למשהו כבד.עדיפות לאימפרזה (שוטרים לא מחייכים יותר...הם יודעים מה זה אימפרזה...).

 

פעם שניה עצר אותי שוטר ממנוע (אופנוע) .עוד פעם ...רישיונות.."למה מוכר? אה...לימודים זה חשוב....אה.....

 

אימפרזה זה חזק..."

 

 

בני זונות.... :lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למה אני מוכר את האוטו...הסברתי להם שזה כדי לממן לימודים.(2 שוטרים אהבלים בני חמישים מחייכים. "ניצחנו.....הילד קיבל שכל") ואז הסברתי להם שאחרי הלימודים יהיה כסף למשהו כבד.עדיפות לאימפרזה (שוטרים לא מחייכים יותר...הם יודעים מה זה אימפרזה...).

 

אתה חזק :roflmao::hihi::roflmao: בדברים האלה......

 

 

בני זונות....

 

100%

POWERD BY C....

פורסם

מה זה עניינם למה אתה מוכר?

פעם הבאה תגיד שאתה מוכר בשביל לתרום את הכסף למשטרה. :?

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם
מה זה עניינם למה אתה מוכר?

פעם הבאה תגיד שאתה מוכר בשביל לתרום את הכסף למשטרה. :?

 

יותר נכון

 

מה זה עניינם למה אתה מוכר?

פעם הבאה תגיד שאתה מוכר בשביל לתרום את הכסף לתרופות למשטרה. :?

POWERD BY C....

פורסם
נסעתי במהירות חוקית (אידיוטים...3 דקות לפני זה חלפו על פני 10 אימפרזות שהזהירו אותי שהם נמצאים מאחור)

 

בני זונות.... :lol:

 

10 אימפרזות?

הייתה אסיפה או משהו כזה...?

(איך בדיוק סימנו לך? היבהבו עם האורות?......).

Back to the original - NC again.

פורסם

1 הם ישראלים.אם הם לא ישאלו למה אנימוכר ובכמה,הם יצטרכו לחיות עד סוף חייהם עם העובדה שזה דבר שהם לא שאלו....

 

2 זו שאלה של שוטרים.לצערי הם שואלים מכיוון שהם מצפים לתשובה בסגנון "אני מחפש משהו רגוע כי אי אפשר ליסוע מהר".ממני הם לא יקבלו את הסיפוק הזה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
1 הם ישראלים.אם הם לא ישאלו למה אנימוכר ובכמה,הם יצטרכו לחיות עד סוף חייהם עם העובדה שזה דבר שהם לא שאלו....

 

2 זו שאלה של שוטרים.לצערי הם שואלים מכיוון שהם מצפים לתשובה בסגנון "אני מחפש משהו רגוע כי אי אפשר ליסוע מהר".ממני הם לא יקבלו את הסיפוק הזה.

 

OFF

הדו שיח שהכי חוזר על עצמו עם שוטרים שעוצרים אותי הוא:

 

השוטר: "איזה מנוע זה 1800סמ"ק?"

 

אני: "לא זה 2000סמ"ק..."

 

השוטר: "באוטו כזה קטן 2000סמ"ק??!! :mm_surpr:, בטח הוא טס..."

 

אני: "לא יודע... קניתי אותו בגלל שזה הדגם היחיד עם בקרת האקלים ו"מושבי העור"

Finger's gonna kill me.

פורסם
נסעתי במהירות חוקית (אידיוטים...3 דקות לפני זה חלפו על פני 10 אימפרזות שהזהירו אותי שהם נמצאים מאחור)

 

בני זונות.... :lol:

 

10 אימפרזות?

הייתה אסיפה או משהו כזה...?

(איך בדיוק סימנו לך? היבהבו עם האורות?......).

 

היום היה בנצרת מפגש אימפרזות שאורגן ע"י היבואן

 

תלמד..סימן אוניברסאלי..יד ימין מסמלת צ'אקאלאקה בתנועות סיבוביות סטייל פייגעלעך (ALSO גרבילאים,ALSO יוגב) יד שמאל מצביעה אחורה.לפתוח את החלון ולצעוק "מנאייק" גם עוזר. :lol: גם נראה מצחיק....בן אדם עוקף אותך,יד ימין עושה תנועה כזאת בסגנון DISCO FEVER ויד שניה מצביעה אחורה בקצב...בהתחלה זה נראה כאילו הוא עושה חזרות לביצוע הבימתי של "שגעון המוזיקה"-אבל רק בסוף מבינים שהוא מנסה לצרוח לך דרך החלון שיש מאחוריך משטרה.... :lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

תומר -

 

היורשה לי לשאול לפשר המילה "גרבילן" \ "גרבילאי" \ "יוגב" ??

הינני מתחבט נואשות במציאת הפירוש הנכון ... :roll:

 

שלך ,

אביב התוהה .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

לא יודע... אני מכיר רק את הסימן שכולם מהבהבהים עם האורות.... אם הרבה מכוניות עושות את זה= משטרה.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
לא יודע... אני מכיר רק את הסימן שכולם מהבהבהים עם האורות.... אם הרבה מכוניות עושות את זה= משטרה.

 

 

או לחילופין, שכחת לכבות את האורות הגבוהים :lol:

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

בכל מקרה,מחר בשעה שבע בבוקר יש סיקור של התופעה בתכנית של נתן זהבי בערוץ 2 .

 

לפני שעה יצרו איתי קשר מירחון "אוטו" וביקשו שאופיע בתכנית כנציג חובבי הרייסים ה"שפויים" ואשתתף בפאנל דיונים מול מפקד מתנ"א.

 

אני הולך בערב לשבת עם תחקירנית ולוודא קודם כל אם אופי התכנית "עויין".אם לא-אני אשמח להשתתף.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
בכל מקרה,מחר בשעה שבע בבוקר יש סיקור של התופעה בתכנית של נתן זהבי בערוץ 2 .

 

לפני שעה יצרו איתי קשר מירחון "אוטו" וביקשו שאופיע בתכנית כנציג חובבי הרייסים ה"שפויים" ואשתתף בפאנל דיונים מול מפקד מתנ"א.

 

אני הולך בערב לשבת עם תחקירנית ולוודא קודם כל אם אופי התכנית "עויין".אם לא-אני אשמח להשתתף.

 

 

אני מקווה בשבילך שזה לא יצא כמו שהיה פעם עם הכתבה של אמנון לוי :bad-word:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
בכל מקרה,מחר בשעה שבע בבוקר יש סיקור של התופעה בתכנית של נתן זהבי בערוץ 2 .

 

לפני שעה יצרו איתי קשר מירחון "אוטו" וביקשו שאופיע בתכנית כנציג חובבי הרייסים ה"שפויים" ואשתתף בפאנל דיונים מול מפקד מתנ"א.

 

אני הולך בערב לשבת עם תחקירנית ולוודא קודם כל אם אופי התכנית "עויין".אם לא-אני אשמח להשתתף.

 

אז מחר אולי נראה אותך אצל זהבי? פשש....... סחתיין :)


×
×
  • תוכן חדש...