Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני מתלבט מאוד בין ניסן אלמרה GXI 1600 למאזדה לנטיס LX 1600.

השימוש הוא למשפחה בת 3 נפשות לנסיעה בעיקר בתוך העיר,

רוב הזמן ישמש את האישה.

אשמח לקבל תשובה המתייחסת ל:

1. אמינות

2. תדירות טיפולים (כל 10000 או 15000)

3. עלות חלפים

4. תצרוכת דלק

5. כח מנוע ומזגן היכן מבין שניהן משפיעה הפעלת המזגן יותר על הנסיעה ועל תצרוכת הדלק.

6. ביטוח

 

בברכת יום עצמאות שמח.

רזיאל

פורסם

מזדה לאנטיס.

 

האמינות שלה גבוהה יותר (לא שהניסאן כזאת בעייתית כן...)

החלפים זולים יותר (אם כי בשקלים בודדים בד"כ)

ופשוט בגלל שבשנתונים אלה נמכרו יותר לאנטיסים סיכוייך למצוא אקזמפלר טוב יותר עולים

 

אבל כמו שהטיעונים בהודעה שלי חלשים, כך גם ההבדלים בין שתי משפחתומטיות אלה.

מצא אקזמפלר טוב, זה הכי חשוב.

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

בתשובתו של KOLOKITO יש אי דיוקים מצד אחד והמלצה מצויינת מצד שני.

 

אי הדיוקים נוגעים לענין האמינות והחלפים, הניסאן אמינה ביותר,לא ניתן לומר שהיא אמינה פחות מהלנטיס ויתכן שהיא אמינה אף יותר ובמיוחד לגבי הגירים האוטומטיים.. החלפים לא יקרים יותר ובכל מקרה סביר שלא תזדקק להם,עלויות הביטוח של הניסאן מאידך,זולות יותר.

 

ממידע שהוחלף כאן (יש לי ניסאן אך לא היתה לי לנטיס) צריכת הדלק של הניסאן מעט טובה יותר.

 

מצד שני צדק קודמי שמה שחשוב באמת זה למצוא רכב שמור וטוב ושאין הבדל ממשי בין שתי המכוניות.

גם נכון שקל יותר למצוא לנטיס משום שנמכרה בכמויות אדירות.

 

אגב,דגם ה GX פחות מאובזר וכדאי לבדוק גם אפשרות לרכישת דגם SLX

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

מבחינת אמינות, הניסן תהיה אמינה יותר, חלפים יותר זולים וטיפולים יותר זולים.

 

תצרוכת דלק זהה,המזגן כן ישפיע לך על הסחיבה, בניסן ההשפעה תהיה גדולה יותר.

 

ביטוח בניסן זול יותר .

 

שוק חלש בניסן לעומת המאזדה.

 

אישית, הייתי הולך על ניסן 1800 סמ"ק.

פורסם

מצטרף להמלצתו של ספידרמן על דגם הSLX ולא הGX

לנו בבית יש GX

ההבדלים העיקריים:

פגושים בצבע הרכב בSLX, שחורים בGX

4חלונות חשמל לעומת 2..

בGX שלנו אין ABS

(שנת 99)

בSLX במושב האחורי יש מעין מסעד שיוצא מהמושב האחורי, נראה לי נוח מאוד...

זהו פחות או יותר... (לא זוכר עוד הבדלים)

 

בקשר למאזדה...

חלק גדול הן השכרה\ליסינג

אז תשים לב...

 

חוץ מזה, מהקהל שאני רואה בניסאנים לעומת המאזדות, הניסאן כנראה יהיו שמורות יותר באופן כללי.

 

צריכת הדלק אגב לא רעה ובעיר הרכב דיי זריז, אך האצות הביניים חלשות לדעתי.

האמינות אגב מעולה!

במשך ה7 השנים האחרונות למעט טיפולים שוטפים, חלקי בלאי (ברקסים,צמיגים,פילטרים וכו') החלפנו רק ציריה.

הרכב מגיע למוסך פעם בשנה לפני הטסט וזהו, ספר הרכב אומר כל 15K ק"מ.

 

**כל זה נאמר בלי שום השוואה למאזדה שאין לי שום מושג בקשר אליה**

 

בכל מקרה, לדעתי בשביל משפחתומטית 1600 אפרורית ואמינה - הניסאן היא אחלה בחירה.

 

הביטוח אגב זול מאוד.

ולדעתי זול המאזדה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...