Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינוי בתקנות היבוא האישי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3243980,00.html

 

מתוך Ynet.

מחיר נמוך מהמחירון יוכר ע"י המכס בכפוף להוכחות, לעומת המצב הנוכחי בו ניתן היה לקבל הנחה של עד 10%.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

במקום להקל בעניין היבוא, מסובבים את ענין היבוא האישי וממררים לנו את החיים, העניין הפך כ"כ מסובך ומסורבל שאף אחד לא מבין ממש מה אפשר ומה אסור, כמה ולמה , ומי נגד מי,אפילו הם בעצמם לא יודעים ואין להם תשובות,העיקר שמוסיפים עוד משרדים,עוד עובדי חינם, עוד וועדות ועוד ניירות ושטויות ובסוף - כולם חוגגים על חשבונינו וצוחקים לנו בפנים, כמובן שהיבואנים צוחקים כל הדרך אל הבנק, האוצר תופח מכסף ומצחוק, ואזרח הקטן נדפק ולא יודע מה רוצים ממנו בכלל!

פורסם

הגיע הזמן שיהיה קצת הגיון בארץ.

 

אני צופה ירידה במכירות של סוכנויות החל מ2007.

 

אולי היבואנים יתעוררו ויבינו שיש שוק לרכבים שעד כה לא חשבו שהם אפשריים..

 

אור.

 

נ.ב.

למה עד שנתיים ומעל 30? מה הבעיה עם תחום הביניים..?

פורסם

לא רוצים שישראל תהפוך לפח זבל של רכבים ישנים. המגמה הכללית היא להצעיר את צי הרכב.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

צר לי, אך פספסתי קצת את הפואנטה של הכתבה מרוב בירוקרטיה. בואו רגע ניישם הלכה למעשה: אם למשל אני מעוניין לייבא את ה-RX8 חדשה מארה"ב, והיא עולה שם נניח 20K$, כמה אני אצטרך לשלם עליה בשקלים/דולרים הלכה למעשה ע"מ שהיא תהיה כאן על הכביש, אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי במה השיטה שונה מהיום.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

סדר גודל של קצת פחות מ50K דולרים כולל הובלה ושאר מרעין בישין.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

זה בדיוק העניין , תתקשר לשאול, נראה אם יענו לך בכלל.

 

העניין הוא שאף אחד לא ממש יודע, זה מסוג הדברים שפשוט סתאם ממציאים שטויות ועוד בירוקרטיות.

אף אחד לא יוכל להסביר לך,ואף אחד לא ייתן לך תשובה לשאלתך , מפני שאף אחד לא ממש יודע,גם לא מי שהמציא את החוקים האלה.

פורסם

ההבדל הוא שאם תקנה את הרכב לא חדש, יכירו לך במחיר ששילמת, ולא במחיר המחירון.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

זו תהיה קצת בעיה אם אינך תושב חוזר בארה"ב ואינך מבלה בה זמן נכבד. הרי בשביל להסדיר את כל הבירוקרטיה צריך עשרות מסמכים המראים למי הרכב היה שייך לפני, קבלות על שוויו מאותה הסוכנות, מסמכים של מיסים מסויימים על ייבוא (אילו מיסים, אין לי מושג) ובטח עוד המון המון כאב ראש ופי עשרה ניירת, מאשר התהליך שנעשה כיום ע"מ לייבא אישית, שאם תשאלו אותי - כבר מורכב ומסורבל.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

תגידו לי אם הבנתי נכון, אני יכול לטוס לארצות הברית, לקנות רכב ממישהו פרטי, לשלם חצי ממחיר הרכב, לשלם את החצי השני מתחת לשולחן, ולשלם מס רק על החצי מחיר ששילמתי כראוי?

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

אם תצליח לשכנע את החבר'ה מהמכס. בכתבה כתוב שהם ידרשו הוכחות נכבדות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
תגידו לי אם הבנתי נכון, אני יכול לטוס לארצות הברית, לקנות רכב ממישהו פרטי, לשלם חצי ממחיר הרכב, לשלם את החצי השני מתחת לשולחן, ולשלם מס רק על החצי מחיר ששילמתי כראוי?
מישהו אמר ש... אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

תקנות היבוא אומרות מותר ללייבא לארץ רכב בן שנתיים או בן יותר מ30 שנה...

אגב, התקנה "תופסת" גם לגבי רכבי אספנות? איך אני מוכיח שקניתי את האוטו במחיר מסויים? חתימה של עו"ד? קבלה (אחרי הכל זה בן אדם פרטי, לא? אז אין לו קבלות), הסכם דברים???

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

גילי, כמו שאני מכיר אותך, יש לך אוצר מילים בן כ-200 מילה, ואת רובן אתה יודע גם לקרוא.

קרא נא את הכתבה וחזור אלינו אם עוד יש לך שאלות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...