Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל אצלי עכשיו באמת בקופסה מעפנה ומבולגן, בגלל זה אני רוצה סדר!

 

אני מתכון אולי גם להתחיל ללכת לכיוון של ז'רז'ור וזה אומר להתחיל לקנות ניקלים\דמויים ולזה צריך קצת הרבה מקום.

 

אגב באיזה שיטה אתה דג ואיפה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כירושלמי אני פונה לבג'יו,

הוא מחזיק את כל הקטלוגים של החברות אני מוצא את הציוד (במקרה זה ארגז) שאני צריך והוא מזמין לי אותו. (הארגז האחרון שהזמנתי היה של חברת פלד) אני בטוח שגם בחנויות כלים מקצועיות באזור ת"א כגון חשמלית ניתן יהיה למצוא קטלוגים ולהזמין כל ארגז מהקטלוג

מי שנוסע על

ביודיזל

 

לא משתולל כל פעם שמחירי הדלק משתנים

פורסם
הכל אצלי עכשיו באמת בקופסה מעפנה ומבולגן, בגלל זה אני רוצה סדר!

 

אני מתכון אולי גם להתחיל ללכת לכיוון של ז'רז'ור וזה אומר להתחיל לקנות ניקלים\דמויים ולזה צריך קצת הרבה מקום.

 

אגב באיזה שיטה אתה דג ואיפה?

ואללה מה אני יגיד לך..חוץ מרשת...הכל...

צלילה, דיג על סירה,על השובר,מהחוף, רולר, מקל, מלכודות סלעים, דייג לילה.

פשוט הייית הולך לדוג בכל מצב והייתי מתאים את הדייג למזג אויר.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אל תיצור קשר עם אף אחד!

כדי להשיגו יש דרך יותר פשוטה: תזמין אמבולנס תגיד שאתה לא מרגיש טוב, ברגע שהם יגיעו לבדוק אותך תזנק על הארגז תחתוף אותו ותברח!

 

כמה טיפים- חשוב להזמין אמבולנס טיפול נמרץ או ניידת טיפול נמרץ

עליך להיות בכושר שיא- הארגז לא קל כשהוא מצוייד הייטב..

עליך גם להיות גם בעל מראה מפחיד כי אתה מתכנן להשאיל ציוד די יקר מ2 אנשי צוות לפחות

ואף יכול להגיעה ל4 אנשי צוות..

:evil::twisted:

×
×
  • תוכן חדש...