Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

זה משהו שרציתי לעשות מאז שקניתי את האוטו, השק המקורי היה

בלוי וקרוע בכל פינה אפשרית :

before2dz.jpg

 

כחלק מהשידרוג המתמשך של הסוד, החלטתי להחליף צבע.

סיבוב בכפר יאסיף אצל רפד-על , שהייתי ממליץ עליו בשמחה אבל

אפילו כרטיס ביקור אין לו :smile: ...אשכרה מאלה שעובדים מתחת לבית.

לא יודע מה איתכם - אנשים כאלה לדעתי הם הכי מוכשרים.

הוא ריפד שם מושבים של מרצדס וחיקה אותם אחד לאחד באיכות מדהימה!

את הסקאי החום הוא מכר לי כשארית (כ-2 מטר אורך*1 רוחב) ב-20 ש"ח...

 

סינג'רתי למטרה הקדושה את אחותי, סטודנטית לעיצוב אופנה , שמתמחה

בנגזרות ותפירה.

 

כאן שרון גוזרת את השבלונות שהואלתי בטובי לעשות...

during23tt.jpg

 

השלב הבא : תפירה.

during16wg.jpg

 

מכאן זו כבר עבודה שלי...:smile: ההתקנה.

לא מושלמת בגלל פטנט דבילי של אלפא (מסגרת מתכת שתופסת את השק

ומתחברת ע"י שיניים לקונסולה) , כשיהיה זמן אני אשדרג את זה למסגרת חיצונית כסופה,

או משהו בסגנון.

 

after14mj.jpg

 

 

after23jr.jpg

 

 

השלב הבא זה לרפד את ההגה באותו בד/צבע , בסגנון שאופיר עשה מצויין פה .

 

אשמח לתגובות...

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי יפה מאוד, עבודה מקצועית ביותר:mm_yeah:

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

של מי מכונת התפירה? עושה רושם של מכונה מקצועית.

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

  • אחראי פורום
פורסם

תודה!

 

המכונה אכן תעשייתית ומקצועית מאוד, תפרה הרבה שנים

שימשוניות וברזנטים בעסק שהיה לנו, היום היא (ועוד 2) נחות בבית.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי מצטער שאני עונה עכשיו ,כי רק עכשיו שמתי לב לה"פ שלך!

 

השק יצה יפה אני מאמין שהצבע תואם לסלון הרכב,בקיצור עבודה יפה ונקייה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

כל הכבוד, יפה ומתאים לצבע הרצפה!

 

האם תוכל לתת את מידות ה"משולשים" (יש 2 עם בסיס קצר זהים ו2 עם בסיס ארוך יותר, לפי דפנות המלבן) לטובת בעלי סוד אחרים ? :wink:

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • אחראי פורום
פורסם

תודה רבה!

 

דימה- העבודה נעשתה 200 ק"מ צפונה ממך...:-) והכל נעשה די בזריזות.

 

אלי - בשמחה! יש לי את השבלונות עדיין , בכללי המידות

הן 11 ס"מ רוחב המשולשים הצרים , כשגובה הקצר יותר הוא כ- 18.5 ס"מ.

הגבוה מבינהם הוא כ-20.

 

משולשי האורך (אלה שמקבילים למושבים) - אורכם 16 ס"מ וגובהם 19.5 ס"מ.

שים לב שבמשולשים אלה (במבט צד) הידית לא ממש באמצע ,

אלא כ-5 ס"מ מכיוון הקונסולה.

 

אין הפרעה להעברת הילוכים, חוץ מרעש של חדש...

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

נראה פגז.

אישית אני הזמנתי מאיביי שק של ידית הילוכים + שק של הנדברייק של BMW Z3 ,רצו על זה דולר אחד ואף אחד לא הציע, אז קניתי את שניהם,12 דולר משלוח,אמור לקבל את זה השבוע,אח"כ אני יתאים את זה לרכב שלי.

 

בכל אופן יצא פגז.

פורסם

רק ניטפוק קטן אחד - גם מה שהיה לך קודם שם הוא לא השק המקורי.

 

המקורי זה מעין איזה דבר מגוחך מגומי (לא סקאי) שנראה כמו פומפה ונסדק מהר מאוד. אני העפתי אותו מזמן אחרי שחילצתי ממנו את מסגרת המתכת שלו שאיתה הוא מעוגן מלמטה (כדי שתהיה בסיס לשק תפור) , מתחתיו יש אגב עוד גרמושקת גומי שסוגרת את החור ברצפה.

 

3c_1_b.JPG

 

תראה כמה רוצים עליו באיביי, גאנעבים :wink:

http://cgi.ebay.co.uk/ALFASUD-ALFA-SPRINT-BRAND-NEW-GEAR-LEVER-GAITER_W0QQitemZ8056689278QQcategoryZ10370QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אכן, יצא יפיפה

 

:mm_yeah:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...