Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב מסוג רנו קנגו דיזל 2002. ישנו כביש בו אני נוסע לא מעט, הכולל עליה מתונה לאורך כ- 5 ק"מ. בחלקים נרחבים של הדרך, אני נאלץ לעבור להילוך שלישי כדי שהרכב "יסחב" ומתייצב על מהירות של 80-90 קמ"ש. האם צורת נסיעה כזאת (הילוך 3 במהירויות הנ"ל) פוגעת במנוע או בחלקים אחרים של הרכב?

פורסם

לא!

אם כי הרכבים האלה מתחממים טיק טאק בעליות מאומצות... שים לב שבזמן שאתה על טורים גבוהים המנוע לא מתחמם. אם הוא יעלה קצת מעל החצי זה עוד סביר. אבל שלא יגיע לשלושת רבעי...

כמובן שאני מדבר על מצב שבו הרכב אחרי נסיעה של כמה דקות ובחום מנוע ושמן אופטימליים.

פורסם

אתה יכול להאיץ עד שמשאבת ההזרקה מפסיקה את החגיגה ובקנגו זה קורה בשלישי ב115 קמ"ש. כדאי לא לנסוע ככה את כל הדרך ממטולה לאילת כי זה יוריד את תוחלת החיים של המנוע, אבל אין שום מניעה לנסוע חמש דקות בסל"ד גבוה. רנו עשו טובה ונתנו לך 65 כוחות סוס מסכנים, אז לפחות תנצל את כולם.

 

אני עולה ביומיום לי-ם עם קנגו דומה לשלך.

 

קנגו אטמוספרי מתחמם? אם כבר אתה אומר את זה, אז בשושו. שלא ישמע הקנגו שלי שעולה יומיום לי-ם כבר ארבע שנים, לפעמים עם נגרר, כבר 150K ק"מ, וייכנסו לו רעיונות לראש...

פורסם

אני עם חנן בעניין...הקנגו המשפחתי עבר איזה 140K ק"מ, ובגלל שאנחנו חיפאים, חלק גדול מהם היו בהילוך שלישי בעליות של פרוייד והציונות(-עליות מעצבנות ביותר לרכב דל-סוסים,והציונות מעצבנת גם רכבים עם מעל 100 סוסים,כמו הפיאט שהייתה לי).אין עם זה בעייה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...