Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול היה לבנים שלי ולי מעט זמן והחלטנו שעקב כך שלקראת סופ"ש אני בחופש זה זמן מתאים לעבוד שוב על הגברת.

 

אז לקראת הפחחות של רביעי-חמישי ואולי שישי פרקנו את הגלגלים מהאלפא ועכשיו היא כבר על בוקים אדומים ללא יכולת תנועה מינימלית...(לא שלפני זה היא יכלה לזוז לאן שהוא...) .

 

 

מי שרוצה לסייע בקירצוף הפח ברביעי חמישי מוזמן לתאם איתי טלפונית , אשמח לכל סיוע .

 

 

דובי

m_1 001.jpg

m_1 002.jpg

m_1 003.jpg

m_1 004.jpg

m_1 005.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדכון טיפונת מאוחר .

 

יום שישי האחרון המנוע והגיר היו מוכנים והחלטנו להכניס אותם חזרה לתוך האלפא בתקווה להניע אותה ממש בקרוב , במקביל להמשך עבודת הפחחות.

 

מאסטר בועז הגיע עם נחום ויחד עם הכנופייה המקומית שלי והרבה WD-40 המנוע והגיר הוכנסו אחר כבוד למקומם.

מה שמדהים הוא שלא זכרתי עד כמה המנוע נמצא נמוך באלפא-סוד.

 

תמונה-6 - יותם מפרק את מכסה הקרטר של הגיר .

תמונה-9 - נחום מלמעלה ובועז אי שם למטה.

תמונה-7 - הגיר פתוח מלמעלה.

תמונה-8 - אחד הקאמשפטים.

תמונה-10 - עוד שנייה זה בפנים.

 

 

דובי

m_1 009.jpg

m_1 006.jpg

m_1 007.jpg

m_1 008.jpg

m_1 010.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

להגיע לבית של דובי זה קלי קלות!

 

אם אתם נוסעים על כביש החוף מכיוון תל אביב, במחלף #$%# צריך לפנות ימינה. בצומת ($%^ ממשיכים ישר עד ל@#$^& ונכנסים מהכניסה ה#$@%ה.

המשיכו עד הכיכר ה$%#@, פנו +@%!@#$, התקדמו עוד *** מטר והבית של דובי יהיה מצד שמאל שלכם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

ממש מדהים! הרעיון ,התעוזה ,והביצוע. תענוג לכל חובב רכב בכלל ואלפות בכלל. פעם ראשונה שאני נתקל בת'רד הזה, וקראתי את כולו הערב. ת ע נ ו ג!

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
בעלי 106 ראלי רבים מחפשים אחר סימנים מזהים כדי להגיע לבית שלך... אהמ :wink:

 

כל בעל 106 ראלי שיראה באיזור יקבל במקום כריתת אשכים רפואית.חינם על חשבון הבית!!!

 

בברכה

מנתח רחוב מתלמד

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

משהו קטן ששכחתי לעדכן מהשבוע שעבר.

 

יום שישי שעבר אחר הצהריים במקום עונג שבת או אולי כחלק מעונג שבת הוכנסו צמד הדלאורטו למקומם כולל המוט שמחבר אותם לעבוד יחד, כמובן שאת רוב העבודה הקשה בתחום הזה עשה בועז שבלעדיו לא הייתי יכול לעשות כלום וצוות העוזרים שלו היו מתן אחי ושני הבנים שלי.

אני בעיקר הייתי אחראי על הכנת שתייה קרה...

 

בנוסף, תודות לחן ולדורי יש עוד סט צמיגים שמחכה לאלפא שתתחיל לזוז .

 

 

דובי

m_1 001.jpg

m_1 002.jpg

m_1 003.jpg

m_1 004.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

בוקר טוב.

 

 

כן, יש התקדמות , לא גדולה אבל יש התקדמות בשיפוץ האלפא.

 

ולזכר הימים הטובים וסתם כי היה לי משעמם, קובץ תמונות מימי האקשן של האלפא-סוד בידיו האמונות של רמי -

 

http://www.alfabb.com/bb/forums/picture-room/53642-alfa-sud-action-pics.html

 

 

תהנו

דובי

123.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

חשבתי כבר שכחת...

 

מחכים לעידכונים ותמונות 8)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
כל בעל 106 ראלי שיראה באיזור יקבל במקום כריתת אשכים רפואית.חינם על חשבון הבית!!!

 

בברכה

מנתח רחוב מתלמד

 

 

להתחיל לפחד ???

 

ומה הקשר ל106 רעלי ? (כן דניאל זה מופנה גם אלייך !).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

בשביל כל מי שלא הצליח להיכנס לראות את התמונות בלינק , בבקשה .

 

התמונה הראשונה מימין למעלה - ראלי קרוס בעפולה ואם אני לא טועה בויזה זה דני לוי.

התמונה השנייה ממין למעלה - מטושטשת - ראלי ספרינט בקיבוץ גבע .

שאר התמונות - ראלי קרוס מאשקלון .

 

אני מחפש עכשיו תמונות מ-HILL CLIMB שנערך בגבעת המורה .

 

דובי

m_1.jpg

m_1%20001.jpg

m_5_1987.jpg

m_6_1986.jpg

m_8_1987.jpg

m_10_1987.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

פשוט מדהים!

כל הכבוד על השיפוץ,אתה מחזיר פיסת היסטוריה לחיים.

מאחל לך בהצלחה בהמשך ואל תשכח לעדכן :mm_smile:

ליום ליום:Mercedes 190e 2.3 16v Cosworth

לכיף:Yasha Tuned Ford Escort Rs Turbo:twisted:


×
×
  • תוכן חדש...