Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

ולנושא הפעם -

הדייהטסו טריוס.

כביכול ג'יפ, 4X4, מוגבה.

אבל מתכת למכסה מנוע יושב לו מנוע של 1300 סמ"ק.

מנוע קטן בשביל ג'יפ ששוקל 1200 קילו בערך....

 

אז מה אתם אומרים?

ג'יפ טוב?

סוחב בעליות? או נתקע בקסבה....

נוסע בכיף ב 110 קמ"ש בכביש המהר?

או מתאמץ להגיע לשם עם הרבה הרבה רעש מסביב???

 

אני שואל מכיוון שהתחלתי להתעניין בג'יפ הזה עם המחיר המאוד זול,

יחסית... ודייהטסו, שנחשבים אמינים.

אז מה אתם אומרים??

 

תודה מראש לכל עזרה שתינתן!

פורסם

מנוע 1300 - אז מה ? גם בסמוראי יש, ואפילו עם פחות כ"ס כמדומני, זה לא שחשוב בשטח.אין לו הילוך כוח אבל יש לו סרן אחורי חי.

 

הבעיה שלו זה שהוא לא בשר ולא חלב : בכביש הוא רועש, קטן, קופצני ושותה דלק. בשטח הוא חלש, פגיע ולא עביר במיוחד.

 

לטיולים בשילוב עם איכות חיים מסויימת בכביש זה יכול להיות פתרון לא רע, אם לא אכפת לך שיחשבו שאתה ספרית פרחה :wink:

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
שלום לכולם!

 

ולנושא הפעם -

הדייהטסו טריוס.

כביכול ג'יפ, 4X4, מוגבה.

אבל מתכת למכסה מנוע יושב לו מנוע של 1300 סמ"ק.

מנוע קטן בשביל ג'יפ ששוקל 1200 קילו בערך....

 

אז מה אתם אומרים?

ג'יפ טוב?

סוחב בעליות? או נתקע בקסבה....

נוסע בכיף ב 110 קמ"ש בכביש המהר?

או מתאמץ להגיע לשם עם הרבה הרבה רעש מסביב???

 

אני שואל מכיוון שהתחלתי להתעניין בג'יפ הזה עם המחיר המאוד זול,

יחסית... ודייהטסו, שנחשבים אמינים.

אז מה אתם אומרים??

 

תודה מראש לכל עזרה שתינתן!

 

להורים שלי יש דייהטסו כזה, ונהגתי עליו הרבה זמן.

המנוע הקטן הוא יחסית חזק, והרכב סוחב טוב בעליות.

אל תצפה ממנו להיות רכב למירוצים או משהו אבל הוא בהחלט לא חלש

המנוע יחסית מרעיש, והנסיעה ב110 תהייה בסביבות ה 3500 סלד.

לגבי הגיר, 4 הילוכים, והגיר מחליף הילוכים באופן חלק מאוד, אין קפיצות אין כלום.

לגבי האמינות, הרכב אצלינו מעל ל 4 שנים, אך ביינתים שום תקלות רציניות ( וגם לא רציניות).

הרכב לא בזבזן דלק, יחסית חסכוני דווקא, לא יודע מה הבחור בהודעה מעליי חשב..

הרכב מאוד צר וגבוה, בעל אחיזת כביש לא מהמדהימות ביותר, אבל מחזיק מעמד גם בפניות רציניות ( עבר אותי בתקופה של הנהג חדש והמתלהב).

לרכב אין הרבה מקום מבפנים, ומאוד קשה להושיב בתוכו 4 מבוגרים גדולים, אם אתה מתכוון לא להסיע יותר מ 2 אנשים אז הרכב מתאים, תא המטען לא גדול אך כשמקפלים את הכסאות האחוריים מקבלים שטח גדול מאוד.

הרכב עוצב כג'יפ עירוני, אני לא יודע לגבי יכולות שטח מטורפות אך יש לו הנעה של 4X4 קבועה והרבה ירדתי איתו לחוף שכלל גם חול עמוק ולא נתקעקתי אף פעם.

ההגה כוח של הרכב מצויין ונותן הרגשה שהרכב מרחף, עיצוב הפנים יחסית לא רע והאיכות חומרים טובה.

בגרסת ה SX ישנם רק חלונות חשמליים לחלונות הקדמיים, אבל רמת הגימור בפנים בהחלט לא רעה.

לדעתי הרכב הזה מבחוץ נראה לא רע אם נותנים לו קישוטים קטנים.

הצופר משמיע צליל מוזר ולא ממש שולט.

רמקולים מקוריים מאיכות טובה מאוד.

 

 

סה"כ, מנוע חזק יחסית לנפח, ורכב בכלל לא רע, אבל אם אתה מחפש מרחב פנימי שכח מזה.

אני לא אוהב סגנון כזה של רכב, אבל אם הייתי אוהב הייתי בוחר בו, ללא ספק.

פורסם

במידה ואתה מעוניין לצאת לשטח - רד כמה שנתונים וקנה רכב שטח אמיתי.

במידה ואתה לא מעוניין לצאת לשטח - רד כמה שנתונים וקנה מכונית אמיתית.

 

את ה"כאילו" הזה, באמת שאין צורך לקנות. הוא לא עושה אף אחד מהדברים טוב. עדיף לוותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נהגתי על אחד כזה חודש בקוסטה ריקה

 

זו שרייד מוגבהת!

אכן חסכוני וכנראה אמין, עם פוזה של ספריות אבל ממש לא לשטח אמיתי

חול ים, זה לא שטח, גם פיאט פנדה עם הנעה קדמית טיילה בחולות הים בלי להיתקע

 

מחפש גיפ זול ואמין אז סמוראי או גימיני לבית סוזוקי

עוד כמה שקלים ותקבל ויטארה

 

מחפש רכב עירוני שיודע לטפס מדרכות לך על הטריוס

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • אחראי פורום
פורסם

מכונית סתמית לחלוטין, צפופה באופן קלסטרופובי...

נהגתי על טריוס של קרובת משפחה (לא ספרית, סתם פר...),

בזמן סיבוב ההגה קיבלתי מכות במרפק מהחלון...

מס' המכות כמס' הסיבובים.:evil:

נוטה להישען הצידה בפניות , לא נותן הרגשה בטוחה.

לא מניסיון אבל מהיגיון - רכב ששוקל מעל טונה , אוטומטי ועם בסה"כ 86 כ"ס -

חסכוני הוא לא יהיה.

 

לסיכום - עבור לאופציה הבאה...

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
-

חסכוני הוא לא יהיה.

 

איתי.

אני נהגתי על הידני

1:14 בשבילים של קוסטה ריקה

צריכת דלק טובה מאוד

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • אחראי פורום
פורסם

ואני דיברתי על האוטומטי!

לא אמרתי שהוא יעשה 1:3 כמו סיקס - 1:10 נשמע לי הגיוני.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...