Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאור התרחבות התא המשפחתי (2->3) הבא עלינו לטובה, החלטנו אני ובת זוגתי שתפדה לחיים ארוכים לרכוש אמצעי תחבורה ארבע גלגלי

 

ועכשיו ברצינות

 

אני מעוניין בחוות דעת על רכב ספציפי:

פורד פיאסטה שנת 2000

מנוע 1300

גיר רגיל

יד שנייה

(רכב השכרה)

קילומטר 132000

 

מחירון 33000 המוכר מבקש 25000

 

מה דעתכם?

האם יש דברים מסוימים שצריך לבדוק בדגם זה?

 

כל פיסת מידע רלוונטית תתקבל בברכה

 

תודה

אמיר

פורסם

היי,

 

דעתי האישית ומנסיוני אל תקנה רכב מהשכרה ובמיוחד עם קילומטרא'ז כמו שציינת אל תתפתה להנחה המשמעותית שקיבלת.

אתה יכול למצוא בשוק הפרטי רכב יותר מוצלח.

איזה כייף לי :)

פורסם

הק"מ יחסית גבוה (שלי גם מהשכרה 135 אלף ק"מ שנת 98)

לדעתי המחיר מצוין, והמכונית נותנות לו תמורה לא רעה בכלל (אמינות, צריכת דלק).

תבדוק את מערכת הזרקת הדלק.

 

בהצלחה.

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

רצוי לבדוק כמה זמן הרכב היה בהשכרה וכמה ק"מ נגמעו באותה התקופה.

רכבים מסוג זה(ואני לא מתכוון לדגם) יכולים להיות עסקה משתלמת רק כשהדבר בא לידי ביטוי במחיר.

הפרש של 25% ממחירון שווה יותר כשהרכב משנתון גבוה יותר(קרי מחירון גבוה יותר). 8000 שקל, לטעמי, הוא לא הפרש כדאי מספיק לקחת סיכון. מבלי להיכנס לאיכות הרכב(כי אני לא מכיר אותו מספיק), נסה להוריד

עוד כ2000, בכדי להגיע לכ30% מהמחירון. אני יודע שזה הרבה, אבל המחירים שבהם רכבי ההשכרה

נפלטים לשוק הוא מצחיק.

בהצלחה!

פורסם

תודה על התגובות





 

בכל מקרה חזרתי עכשיו מהבדיקה (למען האמת אישתי חזרה

 

לא נראה לי שאני אקח אותו, יותר מידי ליקויים - קלאטש גמור, מערכת קרור גמורה, חופשיות בהגה

בכל מקרה אשמח לקבל המלצה על רכב אחר

אני מחפש רכב בתקציב של עד 25000

ידני, קטן אבל לא יותר מידי קטן, אמין וחסכוני בדלק

חשבתי על 306 או על פיאסטה או על פונטו



אני לא יודע .... מה דעתכם ?

 

תודה

אמיר

פורסם

פונטו או פיאסטה יהיו מצויות, בתקציב הזה תצליח אפילו לרכוש את הדגמים המאוחרים יותר של הנ"ל,

סביבות השנה 2000.

 

2 המכוניות אמינות, והצריכת דלק של שניהם נמוכה. מנסיון!.

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

אני מאוד אוהב פיאט פונטו



 

אבל תמיד אומרים לי כל מיני "מומחים" לא לקנות פונטו

האם יש באמת משהו מאחורי השם הרע של פונטו או שזה סתם שטויות במיץ עגבניות

 

 

×
×
  • תוכן חדש...