Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב משפחתי, חסכוני ואמין, במחיר של 16000.

 

אני מתלבט בין מיצובישי סופר לנסר,

דייהו אספרו או רייסר

דייטסו אפלאוז

מאזדה 323

וזהו פחות או יותר...

 

האם יש משהו שכדי להמנע ממנו? ועל מה אני צריך להתמקד כשאני בודק אוטו?

האם שווה להתעסק עם דייהו?

 

תודה מראש!

פורסם

אני מתלבט בין מיצובישי סופר לנסר,

דייהו אספרו או רייסר

דייטסו אפלאוז

מאזדה 323

וזהו פחות או יותר...

 

 

לדייהו אספרו יש מנוע 1800 או 2000 והיא שונה לגמריי מהיתר שציינת.

הטובה והעדיפה מכל מה שציינת היא מזדה 323 .

טובה אמינה וממש לא בעייתית.

מדייהו אין ממה לפחד, למעט איכות גימור גרועה.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

לא להתעסק עם הלנסר, במיוחד במחיר שכזה.

 

אני מציעה לך ללכת על ה323 סדאן.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

לא ציינת אם מדובר בגיר רגיל או אוטומט.

אם מדובר בידני יהיה קשה יותר למצוא מיצובישי או מזדה, אבל אם תמצא,תעשה עסקה טובה.

לא הייתי מתקרב ללנסר/סופר לנסר אוטומטי.

אפלאוז מומלצת רק עם הזרקה (הדלק....)

לגבי הדייהו,הדגם המתאים יותר הוא סופר רייסר (נותן הכי הרבה תמורה לכסף)

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

אז ככה הדייהו ישנה מבחינת תכנון שלדה מנוע ומתלים אז אל תצפה לרכב מדהים

לגבי המיצובישי כמו שאמרו בעבר צריכת [צריחת :-) ] דלק גבוהה מאוד

בדייהטסו אפלאוז לבדוק שבמערכת הקירור יש נוזל קירור מיועד ולא מים רגילים מפני שהמנוע רגיש לקורוזיה ואז מתחילות בעיות רציניות

מה שמשאיר אותך או אם הדייהטסו [אם מצאת אחת מטופלת במצב טוב] לבין לאנטיס.

 

יום טוב

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

תודה על התגובות :)

 

אני מחפש רכב אוטומט, במחיר עד 16K. ואני באמת מתלבט מה לקנות... יש הרבה מבחר וכל אחד אומר מה שנכון בשבילו... אין איזה אתר או דף שמתאר את היתרונות והחסרונות בכל רכב?

 

אני יודע שבסופר לנסר יש בעיות עם גיר ועכשיו אני גם לומד שהיא שותה דלק, אך לאבא שלי יש כזאת כבר 13 (!!) שנה, והוא מבסוט..

מעבר לזה, המאזדה דיי יקרה כך שאני לא ממש יודע על מה להתמקד.

לאפלאוז אני יודע שיש בעיות חימום מנוע, ושהמנועים ממש חלשים...

ולדייהו אין שוק, אז המחירים ברצפה.

 

יש לכם עוד המלצות למשהו שלא ציינתי? חשוב לי שהחלפים של הרכב יהיו זולים ושלא ישתה הרבה דלק..

והאם יש דף כזה שמתאר את החסרונות והיתרונות בכל רכב?

פורסם

פיז'ו 306 שנת 96-97 מנוע 1600 דגם גימור דימונד .

 

הפיזו' גם נוחה ,גם מהנה לנהיגה .

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

×
×
  • תוכן חדש...