Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כי ילדים כמו ידידנו , AUDI A8 ,שגדלו על ברכי הפורום, למדו לדקלם את אותו משפט בכל ייעוץ לרכישת רכב,

לא על סמך ידע או נסיון אישי שלהם ,אלא כי זה מה שהם רגילים לקרוא בפורום.

 

דעתי האישית : בתור אחד שכבר ניסה רכבים רבים, בהנחה שלא מדובר ברכבי יוקרה, חווית הנהיגה בVW היא משהו אחר,וחווית הנהיגה מבחינתי לא מורכבת רק מהנאה דינמית מהרכב.

 

בפעמים הבאות, אני מציע לא להתערב בשיקולי הרכישה ולענות בצורה עניינית.

הרכב כבר נרכש, ההחלטה כבר התקבלה, אז למה לגרום לבחור להרגיש רע בגלל שבחר לא להשתייך לעדר המזדות 3?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל בוקר,

 

אני חושב בדיוק כמוך,אכן חווית הנהיגה באודי או גולף היא שונה לחלוטיין מנהיגה במזדה 3 או פיג'ו.

איזה כייף לי :)

פורסם

למה לפתוח דיון על טיב הרכב שהוזמן ? הבחור שאל שאלה ספציפית וענו לו... למה למשוך את הדיון למקומות אחרים ?

Veni Vidi Vici

פורסם

אין לי אינטרס לדבר פה בשבח או בגנות הגולף. בקצרה, אני חושב שהיא משפחתית טובה עם תמחור רע. מה שצורם לי דווקא בשרשור הזה הוא:

 

מי שהתרגל לגולף הוא שבויי בקסם של איכות.

 

שבוי זה בטוח, אבל אולי במקסם שווא של איכות. נסה לא להפוך את הגולף למרצדס, במטותא ממך...

 

אני חושב בדיוק כמוך,אכן חווית הנהיגה באודי או גולף היא שונה לחלוטיין מנהיגה במזדה 3 או פיג'ו.

 

כיצד בדיוק חווית הנהיגה בגולף שונה לחלוטין מנהיגה במזדה 3 או בפיז'ו 307? אנא, האר את עיני.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כי ילדים כמו ידידנו , AUDI A8 ,שגדלו על ברכי הפורום, למדו לדקלם את אותו משפט בכל ייעוץ לרכישת רכב,

לא על סמך ידע או נסיון אישי שלהם ,אלא כי זה מה שהם רגילים לקרוא בפורום.

 

דעתי האישית : בתור אחד שכבר ניסה רכבים רבים, בהנחה שלא מדובר ברכבי יוקרה, חווית הנהיגה בVW היא משהו אחר,וחווית הנהיגה מבחינתי לא מורכבת רק מהנאה דינמית מהרכב.

 

בפעמים הבאות, אני מציע לא להתערב בשיקולי הרכישה ולענות בצורה עניינית.

הרכב כבר נרכש, ההחלטה כבר התקבלה, אז למה לגרום לבחור להרגיש רע בגלל שבחר לא להשתייך לעדר המזדות 3?

מה שלומך אדון אייל?

א.אני שמח שאתה מרגיש גדול,מבוגר ומבין עניין.

ב.אמנם הניסיון שלך גדול משלי,אך גם לי ניסיון מה בשלוש שנותיי על הכביש וכן גם ניסיון על המאזדה והגולף האם לך יש ניסיון איתם?

זכורות לי הודעות רבות שלך שאמרת שפולקסווגן חדשה היא לא רכישה כדאית במחירים של היום להזכיר לך???

אין דבר כל כך מיוחד בגולף החדשה היא אפילו איבדה את אלמנט העלק "פוזה" שהיה לקודמתה.

 

בכל מקרה לאדון תתחדש.......

פורסם
מה שלומך אדון אייל?

א.אני שמח שאתה מרגיש גדול,מבוגר ומבין עניין.

ב.אמנם הניסיון שלך גדול משלי,אך גם לי ניסיון מה בשלוש שנותיי על הכביש וכן גם ניסיון על המאזדה והגולף האם לך יש ניסיון איתם?

זכורות לי הודעות רבות שלך שאמרת שפולקסווגן חדשה היא לא רכישה כדאית במחירים של היום להזכיר לך???

אין דבר כל כך מיוחד בגולף החדשה היא אפילו איבדה את אלמנט העלק "פוזה" שהיה לקודמתה.

 

בכל מקרה לאדון תתחדש.......

דבר ראשון, לא היתה כוונה לרדת לפסים אישיים דווקא איתך.

שנית,

מה שאתה אומר - נכון, אבל הבן אדם כבר קיבל את ההחלטה, למה לגרום לו להרגיש רע ?

(יש נסיון עם הרכבים שציינת ועל פי תוכניות המגירה אני גם אעבור לגולף ביום מן הימים, כרגע אני עושה את זה בשלבים עקב מגבלה כלכלית)

 

המשפט הזה :

אם היית מתייעץ בפורום זה ממש אני בטוח שהיו מוצאים לך דרך טובה יותר לבזבז 150.

לטעמי נועד לעקוץ ולא ממש לסייע במענה לשאלה. זה קורה הרבה לאחרונה לכל אחד שלא קונה רכב מהזרם המרכזי ושואל שאלה בעניין.

 

אני מסכים שעל פניו, לא משתלם כלכלית לקנות את הגולף כחדשה, אבל כפי שבעלי הצרפתיות (שסופגים ירידות ערך שערורייתיות ומחירים חלפים גבוהים) בפורום נוהגים לומר :

רכב הוא לא השקעה אלא הוצאה.

זה נכון גם כחדש וגם כמשומש.

 

בכל מקרה, בוא לא נלכלך את הדיון הזה.

לי אישית אין מה לתרום לו כי מעולם לא קניתי רכב חדש, וכל מה שאני יכול להמליץ בנושא הוא משמועות או רכישות של מכרים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
פורים שמח

 

הזמנתי רכב חדש מצ'מפיון ושילמתי מקדמה של 2000 שקל.

 

במכירות נאמר לי שעליי לשלם את מלוא הסכום 150.000 שקל לפני שמתחילים בשחרור הרכב מהמכס.

שאלתי היא כיצד אני יכול להבטיח את כספי במקרה שהחברה נכנסת לפשיטת רגל.

למה עליי לשלם את כול הכסף לפני שאני מקבל את הרכב ?

האם באמת הרכב נמצא במכס או שמספרים לי סיפורים ?

האם זה נהוג אצל כול הייבואניים ?

לסוגייה שאתה מתאר כבר נכנסו לפניך כשסוכנות "קפריש" יבואנית דלתא פשטה את הרגל והשאירה אלפי אנשים ששלמו במיטב כספו על רכב חדש, ונותרו בלי כלום.

 

עפ"י חוק שחוקק במטרה להקטין את החשיפה, מותר לך לשלם את המיסים החלים על הרכב בשיק בנקאי ישירות לפקודת גובה המכס. ובכך להקטין את רמת הסיכון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...