Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב : רנו קלאו 98, ידנית, דגם ALIZE (מהאחרונות שהגיעו)

לאחר התקנת מערכת דיסק והסרת דיבורית הפסיקה האזעקה לעבודה ונכנסה למעין מצב הגנה - יש סטרטר אבל האימובילייזר עובד כך שהרכב לא נדלק, ניסיתי לנתק את ה (-) במצבר, לחכות מ"ס דקות וחולי.

האזעקה מסוג קוברה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אם אני לא טועה, הבעיה שלך היא העלוקה.

כנראה שצריך ללמד אותה שוב.

לא יעזרו לך ניתוקים של המצבר,

:idea: העיקר שיהיה יום נפלא :roll:

 

*** מחפש סאאב 95/96 או רכב קבריולט להגשמת החלום ***

פורסם

אם ינתן הסבר על העלוקה וכיצד ללמד אותה שוב זה יהיה מצוין היות וזה שהרכב מושבת גם בשבת זה בעיה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

תוכל להסביר מה יש לך בדיוק באוטו , אם זה קודנית או אימובילייזר עם מפתח אלקטרוני או שזה אימובילייזר משולב באזעקה , זה יכול מאוד לעזור לנו לעזור לך

פורסם

תתקשר אלי ביום ראשון ואסביר לך כיצד לעקוף את הניתוק/ניתוקים

 

האם השלט שחור עם שני לחצנים מרובעים ירוקים, אחד מתחת לשני?

 

 

 

דני 0544299999

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אימובילייזר משולב אזעקה בתוך מפתח הרכב המקורי שלו כפתור אחד, אין קודנית.

בשלט רק כפתור אחד והוא של פתיחת הרכב (האזעקה והמפתח מחוברים).

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

מבירור קצר עולה שהדיבורית היתה מחוברת לסוויץ' ומכך נגרמה כנראה התקלה, עכשיו השאלה היא מה ניתן לעשות לבד ומה יוכלו לעשות במוסך/חשמלאי?

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אם אתה אומר שהצמת מתח של הדיבורית הגיעה מיכיון הסוייץ ,אז כניראה שחתכת אותה, גרמת לקצר,כי לא היו פיוזים ליפני הצמה(סתם הימור) עכשיו:

 

*תיבדוק פיוזים /ראשיים

*לחבר שלי היתה בעיה כזו ברנו מגאן, הוא התקשר לחברה ,והתברר שאפשר לבטל את האימבולייזר ע"י הכנסת קוד ,ע"י כפתור נעילת הדלתות ,לחיצה ארוכה על כפתור זה ,גורמת להבהוב מנורה שנמצאת בלוח השעונים.

אתה צריך להתקשר לחברה ולברר מהו הקוד שלך ולקודד אותו ברכב..........בהצלחה

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם

לא חתכתי אף אחד מהחוטים פשוט ניתקתי את הדיבורית מהפיוזים עליהם היתה מחוברת, העניין הוא שבחברה (פלאפון) חיברו את הדיבורית לסוויץ'

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

עדכון נוסף

 

יש הצתה כאשר עוקפים את משאבת הדלק כמו כן המשאבה עובדת עצמאית.

השאלה היא האם בדגם יחסית ישן יכלו לחבר את משאבת הדלק לאזעקה ?

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

עדכון קל (אבל כבד בכיס)

 

לפי דברי מנהל מוסך מורשה רנו בבת ים הבעיה היא במחשב הרכב

הצעות המחירים כדיקלמן :

סוויץ+מחשב+אימובילייזר+סט מפתחות מפירוק 2000 ש"ח

תיקון המחשב הקיים משהו בסביבות ה1400 ש"ח

כמוכן קרוב לוודאי שהבעיה נגרמה כתוצאה מניתוק לא זהיר של הדיבורית.

משל : לך על הטכנאי עצל שיוריד הוא את הדיבורית ואל תתעצל.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
×
×
  • תוכן חדש...