Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השתתפו 3 אנשים שעלו לפודיום ועוד אחד שנבחר בהגרלה.

 

למיטב הבנתי אדם נוסף הועלה על ידי צוות מסלולים בתור הכרות אישית, אבל גם ככה אלוף האלופים לא אומר שום דבר...

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
השתתפו 3 אנשים שעלו לפודיום ועוד אחד שנבחר בהגרלה.

 

למיטב הבנתי אדם נוסף הועלה על ידי צוות מסלולים בתור הכרות אישית, אבל גם ככה אלוף האלופים לא אומר שום דבר...

תודה ניב..

 

היכרות אישית? נשמע הזוי... (מה עוד שהוא "תפס" מקום בפודיום)..

 

מה לגבי שתי השאלות האחרות?...

פורסם

באלוף האלופים נהגו כ 12 נהגים

3 מנצחים בכל קטגוריה ועוד 1 שהוגרל מכל קטגוריה

 

אלון אסולין השתתף בקטגוריה עד 1600 עם יונדאי גטס

 

לידיעתך דרך אגב

 

לא היכרות אישית ולא שטויות

מה כל כך לא בסדר שמישהו מגיע כמשתתף מן השורה ופתאום מאמצע שום מקום מפגין יכולות נהיגה

 

אז ישר עושים את זה הכרות אישית

זה לא מסתדר לך??

 

חפש את הפתרונות הנהיגה ולא "בהכרויות"

 

 

איציק

פורסם

1. הוא לא הופיע באתר מסלולים.

2. אם דיברתי אליי - לא אני אמרתי היכרות אישית! אני שאלתי כי לא ידעתי!

3. בכללי - זה מצויין להפגין יכולות נהיגה עם יונדאי גטס - ולדעתי יותר מעניין מלהפגין יכולות נהיגה עם איבו משופרת, נניח. אגב, נורא שמחתי בשביל שגיא עם הסיויק שהביא אחלה תוצאה באירוע לקידום הספורט המטורי!

5. אם אמרת שהשתתפו 12 באלוף האלופים, זה לא מסתדר. (3 ועוד 1 כפול 3 שווה 6)

4. עוד משהו קטן - האם היה גמר לכל קטגוריה? או שאלוף האלופים היה הגמר היחיד?

פורסם

אני מסתמך על שתי מקורות. אחד מהם הוא אחד מהמשתתפים באלוף האלופים שטען שאמרו למשתתף שלא עלה בהגרלה ולא היה בגמר לעלות ושזה "בסדר".

 

השני זה אתה שאומר :

 

אותו בחור שאינך זוכר את שמו הוא אלון אסולין שנהג ביונדאי גטס

אלון הוא מקבוצת אוטוויק הפעילה בתחום מסעות הניווט ונוהג ביונדאי טראקאן שם.

 

בכל מקרה חוץ משלוש הראשונים הוגרלו עוד 2 נהגים מכל קטגוריה ואלון אחד מהם.

אז צר לי אם הוא השתחל לך באמצע משום מקום -אבל זה המצב. פרגן קצת זו פעם ראשונה שלו בינתיים באירוע מסוג זה

 

*** גילוי נאות- אני אחיו הבוגר של אלון

 

איציק

כיוון שמכל קטגוריה הוגרל רק בן אדם אחד זה קצת מוזר שמהקטגוריה הזאת הוגרלו שניים, ...

 

אני לא הייתי נוכח בקטגוריה ולכן אני עונה לפי הדברים ששמעתי, בגלל זה גם רשמתי למיטב הבנתי, יכול להיות שאני טועה.

 

בכל מקרה אני שמעתי על פועלו של אלון ואני בהחלט מפרגן. המקום השני באלוף האלופים מייצג לדעתי רמת נהיגה יפה מאוד ובאמת כל הכבוד לו ...

פורסם

טוב, בואו נעשה סדר.

כעקרון, מכל קטגוריה היו אמורים לעלות ה-3 מהפודיום ועוד אחד שהוגרל - סה"כ 12 משתתפים (aa123 - תתקשר אלי, נעבוד ביחד על סדר פעולות חשבון :wink: ). כך היה בשתי הקטגוריות הגבוהות.

בקטגורית עד 1600 סמ"ק ג'רמי (המנצח בגמר) היה צריך לעזוב ולכן עלו מקומות 2,3,4 ועוד מוגרל. אבל מקום 4 היה אח של ג'רמי (גידי) שגם עזב, ולכן מקטגוריה זו כנראה השתתפו באלוף האלופים מתחרים אחרים.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

אם אנחנו כבר עוברים על פעולות חשבון אז אפשר גם לעבור על מספרים ...

 

אם בגמר יש מקומות 1, 2, 3, 4 ו 5 מספר 1 ו 4 הלכו הביתה. עדיין נשארו מספרים 2, 3, 5 לייצג את הקטגוריה ...

פורסם

ניב, בגלל זה רשמתי "ולכן מקטגוריה זו כנראה השתתפו באלוף האלופים מתחרים אחרים".

 

אחרי בדיקה: מקום 5 בגמר 1600 (גלעד) השתתף ב"אלוף האלופים". חוץ ממנו וממקום 2 ו-3 בגמר שלהם הוגרל גם אלון אסולין כמשתתף רביעי מהקטגוריה.

 

נראה לי שהתעלומה נפתרה.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]


×
×
  • תוכן חדש...