דוד
אני דוחה מכל וכל את עמדתך.
אף אחד לא חוטף לאף אחד שום דבר.
חשמלאים צריכים להבין כי אין יותר מקצוע חשמל רכב.
אלקטרוניקה השתלטה על כל חלקה ברכב.
לא הבנתי מעמדתך מי מוסמך,לשיטתך, לטפל לדוגמא באותו אלטרנטור ברכב דיזל שעל האלטרנטור מורכבת משאבת וקום של הבלמים???
לחשמלאי מותר לגעת במערכת בלמים??
יש עוד 100 דוגמאות שאני יכול לתת לך שאין תשובה ברורה למי מותר ומה מותר.
אני מניח שאתה יודע שמשרד התחבורה דואג להוציא חוזרים שונים בכל מיני נושאים ובאמצעות חוזרים אלו קובע את עמדתו ולמעשה יוצר את החוק.
במקרה שלנו הוא בוחר במתכוון שלא לעשות כך-האם זה לא פגום?
לא מספיק שהוא אינו אומר מה לעשות ומה לא לעשות אלא לאחר שמנהל מקצועי בוחר לעשות פעולה כלשהי מתוך הבנתו כי מותר לו (ובעוד אין הגדרות) אומרים לו בדיעבד כי הוא עבר עבירה.
אינני חולק על סמכותו של משרד התחבורה לקבוע את הכללים -רק שיעשה משהו ויקבע אותם כבר.
בכל מקרה אשמח לשמוע ממך תשובה עניינית ומקצועית לשאלתי בתחילת דבריי.
איציק אסולין