Jump to content

itsik-as

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

הנקודות של itsik-as

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. לנסר ralliart למכירה מודל 2009 עלייה לכביש 10/09 יד ראשונה 20000 ק'מ- נהג יחיד צבע לבן הרכב במצב מקורי -ללא כל שיפורים \תוספות בוצע ברכב שימוש רגיל וסביר לחלוטין במצב חדש לגמרי איציק 054-6702900
  2. באלוף האלופים נהגו כ 12 נהגים 3 מנצחים בכל קטגוריה ועוד 1 שהוגרל מכל קטגוריה אלון אסולין השתתף בקטגוריה עד 1600 עם יונדאי גטס לידיעתך דרך אגב לא היכרות אישית ולא שטויות מה כל כך לא בסדר שמישהו מגיע כמשתתף מן השורה ופתאום מאמצע שום מקום מפגין יכולות נהיגה אז ישר עושים את זה הכרות אישית זה לא מסתדר לך?? חפש את הפתרונות הנהיגה ולא "בהכרויות" איציק
  3. מריוס חבל שאתה לא מבין את הטענה המרכזית שלי. אסביר שוב (ופעם אחרונה) אין מחלוקת שהחוק מחייב מנהל מקצועי במוסך המבצע עבודות באותו מקצוע. אין אזכור בשום מקום בחוק מהי האבחנה בין המקצועות!!! ומאחר ואין אזכור שכזה וישנה אי בהירות לא ניתן להאשים עוסק בענף באי קיום חובת הרשיון. (לידיעתך- ההליך הוא פלילי ומכיוון וישנו ספק הוא צריך לפעול לטובת הנאשם) אם הרשות (משרד התחבורה) מתרשלת ולא קובע מה מותר ומה אסור בחלוקה לקטגוריות \מקצועות אז מה מצפה שנעשה?? אם היית קורא את פס'ד-היית מגלה כי לא מדובר באבחון אלא בהחלפת אלטרנטור. השופט קבע כי פירוק והרכבה של אלטרנטור צריך שיעשה על ידי חשמלאי ולא מכונאי!!(מגוחך אבל זו המציאות החל מהיום) וחבר'ה עדיין לא קיבלתי מכם את עמדתכם -מי יטפל באלטרנטור עם משאבת וקום עליו (דיזל)-חשמלאי??? בסדר-אז חשמלאי יתעסק עם מע' בלמים. נקודה נוספת למחשבה מקצוע מכונאות אופנועים קיים במשרד התחבורה (מכונאות אופנועים הוא סיווג נפרד ממכונאות רכב בנזין\דיזל) חשמל אופנועים אין כזה מקצוע אבל אלטרנטור קיים באופנוע-מי רשאי לתקן אלטרנטור באופנוע?? מכונאי אופנועים הנה החלם בהתגלמותו. זה יותר מסובך כפי שאתם רואים ולא יהיה מנוס למשרד התחבורה להתייחס לנושא ולעשות סדר. איציק אסולין
  4. רפי אתה צודק 100% כשרצה משרד התחבורה להבהיר את עמדתו הוציא הנחיות לגפ'מ למה לא לוקח את זה עד הסוף?? איציק אסולין
  5. אותו בחור שאינך זוכר את שמו הוא אלון אסולין שנהג ביונדאי גטס אלון הוא מקבוצת אוטוויק הפעילה בתחום מסעות הניווט ונוהג ביונדאי טראקאן שם. בכל מקרה חוץ משלוש הראשונים הוגרלו עוד 2 נהגים מכל קטגוריה ואלון אחד מהם. אז צר לי אם הוא השתחל לך באמצע משום מקום -אבל זה המצב. פרגן קצת זו פעם ראשונה שלו בינתיים באירוע מסוג זה *** גילוי נאות- אני אחיו הבוגר של אלון איציק
  6. דוד אני דוחה מכל וכל את עמדתך. אף אחד לא חוטף לאף אחד שום דבר. חשמלאים צריכים להבין כי אין יותר מקצוע חשמל רכב. אלקטרוניקה השתלטה על כל חלקה ברכב. לא הבנתי מעמדתך מי מוסמך,לשיטתך, לטפל לדוגמא באותו אלטרנטור ברכב דיזל שעל האלטרנטור מורכבת משאבת וקום של הבלמים??? לחשמלאי מותר לגעת במערכת בלמים?? יש עוד 100 דוגמאות שאני יכול לתת לך שאין תשובה ברורה למי מותר ומה מותר. אני מניח שאתה יודע שמשרד התחבורה דואג להוציא חוזרים שונים בכל מיני נושאים ובאמצעות חוזרים אלו קובע את עמדתו ולמעשה יוצר את החוק. במקרה שלנו הוא בוחר במתכוון שלא לעשות כך-האם זה לא פגום? לא מספיק שהוא אינו אומר מה לעשות ומה לא לעשות אלא לאחר שמנהל מקצועי בוחר לעשות פעולה כלשהי מתוך הבנתו כי מותר לו (ובעוד אין הגדרות) אומרים לו בדיעבד כי הוא עבר עבירה. אינני חולק על סמכותו של משרד התחבורה לקבוע את הכללים -רק שיעשה משהו ויקבע אותם כבר. בכל מקרה אשמח לשמוע ממך תשובה עניינית ומקצועית לשאלתי בתחילת דבריי. איציק אסולין
  7. שלום לכולכם אני בד'כ לא מרבה לכתוב בפורום אך מאחר ויש לי נגיעה אישית לנושא אתייחס ראשית אציין כי אני מנהל באוטוויק-נשוא ההליך המשפטי הזה. אנחנו היחידים שהחליטו לצאת נגד האימפוטנציה של משרד התחבורה ונהל הליך משפטי. איננו מסכים לדברים שנאמרו כאן כי מישהו גונב ממישהו עבודה-הענף השתנה וצריך לעשות התאמות לשינוי שקרה וקורה. כל טענותינו היו כי משרד התחבורה בעצמו אינו יודע להגדיר מהי עבודת חשמל ומהי מכונאות. עירוב התחומים כיום הוא מציאות. בעוד שהטכנולוגיה התקדמה משרד התחבורה נשאר מאחור ולא דאג לפרסם (כפי שנדרש ממנו) מה מותר ולמי מותר. במקום זאת הם מעדיפים לשמור על עמימות שעובדת לטובתם ופוגעת באנשים העוסקים במקצוע וכמובן גם בלקוחות. אני שוב מדגיש- אין בשום מקום רשימה המגדירה את המותר והאסור ולכן מה שקובע זה הנוהג הפרקטיקה וההתנהלות של אלפי מוסכים במהלך השנים. אם תבדקו תגלו כי אין אף הליך משפטי שהתנהל בנושא זה עד היום.השופט הפנה את פס'ד לעיונו של מנכ'ל משרד התחבורה לצורך בחינה מחדש של הנושא ויחד עם זאת החליט להרשיע אותנו. המצב לאחר פס'ד תקדימי זה הוא כי כיום קיימת בעיה לאלפי מוסכים ולכאורה כיום הרבה מהם עוברים על החוק. משרד התחבורה לא דואג לעדכן אף אחד בנושא יפעל נגד אותם מוסכים כעבריינים בשעה שהוא הוא צריך לעשות סדר. בכל מקרה אנחנו אולי הפסדנו במקרה ספציפי זה (ומרגישים כנושאי הדגל) אך לדעתנו הדבר יאלץ את משרד התחבורה לעשות סדר והענף כולו ירויח. צריך לזכור כי המצב לאחר פס'ד החמיר מכיוון והיום לא ברור מה מותר ולמי מותר?? האם מותר למכונאי לפרק ולהרכיב מצבר?? איך יחליף מכונאי קלאץ מבלי לפרק את הסטרטר? איך יפרק וירכיב מנוע מבלי לפרק אלרטנטור? מי מוסמך לטפל במערכת הגה חשמלי?? אלטרנטור עם משאבת וקום של הבלמים המורכבת עליו חשמלאי יטפל??(מע' בלמים!!!) ועוד שאלות רבות וחשובות מקווה שהבהרתי חלק מהבעייתיות ואני מניח כי זה לא סוף הפרשה איציק אסולין אוטוויק
×
×
  • תוכן חדש...