Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וויקטור יקר,

 

האמן לי, אין כל סיבה. אין סיבה בעולם שאדם לא יענה לאימיילים ויתעלם. שפתי אמנם תקיפה - אך מנומסת ועניינית. האיש פשוט לא עונה לאימיילים ואינו משיב לטלפונים. איני חייב לו כסף ואיני חייב לו דבר.

 

האיש תקע אותי עם מנוע ותקע אותי עם שתי חבילות. הוא אינו עונה ואינו מגיב. נמחק על ידי בני, קללות תשאיר לשוק ואני מזמין אותו לדיון פומבי באתר. אשלח לך את ההתכתבות עימו.

 

האיש פשוט לא שם! לא פיזית ולא במחשבתו. הוא בפלורידה והסניף שלו בניו ג'רזי לא מתפקד. אפילו הצוות שלו שם בניו ג'רזי אינו מבין איך מישהו לא נכנס לשם וירה במישהו...

 

בברכה,

 

רני

 

 

 

 

מהיכרות אישית וגם עיסקית עם אייל וחברתו ככל הנראה ישנה סיבה ליחס הלא מוצדק בו נוהג אייל כלפיך, אני יבאתי דרכו לארץ כבר 3 משלוחים האחד מכולה שלמה כאשר חזרתי לארץ לפני 10 שנים ופעמים הבאתי דרכו חלקים רבים כולל 3 מנועים לאופנועים לפני כ8 חודשים. הוא היה נח מאוד בכל הקשור לנושא העלויות וכן עיגול פינות חדות לפני הגעת המשלוח לארץ. אם תרצה אשמח ליצור קשר איתו לצורך גישור בינכם. פנה אלי בה"פ והעבר לי את כל החומר אני יודע להשיג אותו גם לא בעבודה.

 

 

בברכה,

ויקטור

XJ-S

"יש מכוניות עם צללית יפה, יש עם פרונט מדהים - לזו יש פשוט תחת משגע!" (moi)

"אם זה נוצץ, זה בטוח לא זהב." (אבי ז"ל)

פורסם

"ככל הנראה ישנה סיבה ליחס הלא מוצדק בו נוהג אייל כלפיך"

לא מכיר את הסיפור, אבל לא יכולה להיות סיבה ליחס לא מוצדק (יש ניגוד פנימי במשפט).ובכלל לא הייתי ממהר לנקוט עמדה (לצד כלשהו) במקרה כזה.

פורסם

רבותי המושבעים,

 

האיש ממשיך להתעלם ולזלזל. אני מתחיל לחשוש שאני עומד להפסיד אצלו $400.

 

אין מה לדבר, האיש פשוט אינו מכבד בני אדם ולקוחות. מה דעתך, וויקטור?

 

רני

XJ-S

"יש מכוניות עם צללית יפה, יש עם פרונט מדהים - לזו יש פשוט תחת משגע!" (moi)

"אם זה נוצץ, זה בטוח לא זהב." (אבי ז"ל)

פורסם

אופס, סליחה.

 

בני תיקן אותי תוקן שנית על ידי בני, אם אתה חושב להכניס נאצה "דרך החלון" אז תקבל בזאת כרטיס צהוב ואזהרה על חריגה מכללי הפורום....בני, מנהל הפורום. לא ידעתי זאת, חשבתי שזה תאור של התנהגות - ובשפה יפה.

 

עם זאת אני מכבד את הערתו של בני ואשנה ל"האיש פשוט אינו מכבד בני אדם ולקוחות".

 

אכן, התנהגותו הנלוזה של "אייל" מעבירה בי מחשבות כפירה וחטא!

 

תודה בני,

על לא דבר והזהר לא להתחכם יותר כי תמצא את עצמך במעקב.....בני

 

רני

 

רבותי המושבעים,

 

האיש ממשיך להתעלם ולזלזל. אני מתחיל לחשוש שאני עומד להפסיד אצלו $400.

 

אין מה לדבר, האיש פשוט אינו מכבד בני אדם ולקוחות. מה דעתך, וויקטור?

 

רני

XJ-S

"יש מכוניות עם צללית יפה, יש עם פרונט מדהים - לזו יש פשוט תחת משגע!" (moi)

"אם זה נוצץ, זה בטוח לא זהב." (אבי ז"ל)

פורסם

אכן, גם חוויותי מהשילוח דרכו היו מרירות.

 

אמנם לא חוויתי התעלמות גורפת כפי שאתה חווה, אבל השירות שקיבלתי היה מקרטע ורווי בקשיי תקשורת. המכונית התעכבה זמן רב במחסנים של יוניוורלד (זה שם החברה שלו), וכשהגיעה לארץ גיליתי שלא כל החלקים שהגיעו איתה למחסן בניו-ג'רזי הצטרפו גם להמשך המסע לישראל. :?

 

כשכתבתי מאמר מסכם על חוויותי מתהליך היבוא, הקדשתי כמה שורות להתנסות שלי עם חברת השילוח של אייל, וניסיתי לרמוז לקוראים שכדאי לשקול גם חלופות אחרות.

מאחל לך שבסופו של דבר כל החלפים שהזמנת יגיעו במהרה ובשלמותם.

פורסם

אולי בהזדמנות הזו,במקום להזהיר ממי שלא כדאי לעבוד איתו,מישהו יתן גם המלצות חמות לגבי משלח אמין וזול, גם אם אינני מתכוון בזמן הקרוב לייבא רכב,יתכן וארצה לייבא חלקים גדולים כמו מנוע וגיר ולהבנתי ואנא תקנו אותי אם אני טועה,יהיה זול ופשוט יותר לייבאם באמצעות מישהו שזה עיסוקו והוא ממילא ממלא מכולות...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

×
×
  • תוכן חדש...