Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לקנות(בעוד פחות משבועיים) מגבר וסאב לרכב שלי,

מדובר במזדה 323 סדאן שנת 96(הדגמים המרובעים)

כרגע המערכת שלי ברכב בנויה מ:

* רדיו דיסק MP3 של קנווד 4029

* רמקולים קדמיים של 200W JVC

* רמקולים אחוריים 6X9 280W JVC

* טוויטרים 100W

 

כמו שכבר אמרתי אני מחפש סאב ומגבר(4 ערוצים) ב2000 ש"ח

אני צריך 2 הצעות:

ראשונה לא כוללת התקנה(ז"א סאב ומגבר ב2000 והתקנה עוד 500)

והשניה כוללת התקנה(הכוונה רכיבים ב1500 והתקנה עוד 500)

 

ביקרתי ברדיו מילאנו(באיזור תעשיה של בני ברק נראה לי)

ושם הבחור המליץ לי על סאב של HELIX דגם DARK BLUE של 12"

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=926&CatCode=84

(שמעתי אותו בחנות והוא נשמע ממש טוב אבל אני לא מבין בזה אין לי למה להשוות)

ומגבר 4 ערוצים של פאוור אקוסטיק 100W*4

שניהם ב2000...

 

אתם לא חייבים להתייחס להצעה שקיבלתי תציעו מה שאתם חושבים שהכי יתאים

רוב הזמן אני שומע מה שהולך ב99ESC ומבין סגנונות מוזיקה זה NYH, היפ הופ וטראנסים

וגם שירים שקטים אבל זה לא מה שישפיע על כיוון בחירת הסאב

 

תודה רבה מראש!

פורסם
JBL GTO75.4 - עולה 1300 ש"ח

P2 של רוקפורד - 700 ש"ח + -

:mm_yeah: מצטרף להמלצה...
×
×
  • תוכן חדש...