Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר,

 

ברשותי גולף דור IV ואני מעוניין לקנות גולף חדשה דור V.

מדי פעם יש מבצעים בצ'מפיון של טרייד אין.

שאלות

1.האם בזמן הטרייד אין מבצעים החלפת בעלים כמו במכירה לאדם פרטי ?

2.כמה מורידים משווי הרכב ?

3.האם נחתם חוזה מסויים בזמן הזמנת רכב חדש בטרייד אין ?

תודה,

למשיבים

איזה כייף לי :)

פורסם

1.כן,מבצעים העברת בעלות סמוייה בינך ובין הטרייד-אין,כך שהמכונית יותר לא בבעלותך(אין בעייה של דוחות,קנסות וכיו"ב)אך לא נוספת עוד יד לרישיון.

2.זה תלוי במיבצעים של צ'מפיון באותו זמן וכמובן במצב הרכב.

3.כן,ניחתם חוזה שבו מקוזז הסכום שזוכית עבור מכוניתך הישנה מיתרת הסכום.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בנוסף לדברים הנכונים של חן, אני אוסיף עוד משהו.

 

אנחנו עשינו עסקת טרייד-אין לגולף V.

 

הייתה לנו טויוטה קורולה 01', וקבענו עם הסוכן של צ'מפיון, שבמידה והבדיקה יוצאת טוב, אנחנו נקבל סכום שקבענו מראש ושהוא קרוב למחירון.

הבעיה היא שבבדיקה הטויוטה שלנו לא יצאה טוב והייתה לה מכה בשלדה.

אז הם הסכימו לעסקה בתמורה להורדה מהמחיר שנקבע קודם.

 

העסקה נחתמה לשביעות רצוננו והשירות היה טוב.

 

רק המחירים יקרים... גולף 1.6 2005 עלתה לנו 160K.

מאז הייתה בצ'מפיון הוזלה של כמה אחוזים בודדים במחירי המכוניות.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
שלום,

 

חן פרחי מה המשמעות של עסקה סמוייה ?

האם זה מקובל על המחוקק/משרד התחבורה ?

המשמעות פשוטה;מצד אחד המוכר הוא לא הבעלים הרשומים של המכונית יותר,מה שמונע ממנו אי נעימיות עתידיות כדוגמאת קנסות,דוחות משטרה וכדומה,אך מצד שני הקונה לא "מפסיד" יד,כך שהמכונית נישארת עם מספר הבעלויות המקורי.

משרד התחבורה חוקק את התקנה על מנת לסייע לסוחרי רכב מורשים,ולצמצם את תופעת הסוחרים החאפרים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...