Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך הסאב של Explosion ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך הסאב של Explosion ?

 

1000 וואט והוא זול

 

קעיקרון אני רוצה פיונר אבל שראיתי את זה עם המחיר שלו אפשר להשיג אותו ממש זול אני יכול ליקנות 2 כאלה במחיר של פיונר כך שרציתי לדעת איך הם עם למישהוא יש ניסיון איתם?

 

http://www.getit.co.il/Products/Huge/19919.jpg

פורסם

תלוי מה הסתנדרטים שלך,אני הייתי חוסך עוד בשביל הפיוניר למרות שסאב הייתי קונה כבר LANZAR במחיר דומה

לדעתי ולדעת לא קצת אנשים LANZAR MAX12 באמת סאב טוב ונותן תמורה טובה למחיר.

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אני זכיתי בסאב הזה ב99 שקל בוואלה שופס לפני איזה חצי שנה משהו כזה אבל לאחר התייעצות בפורם שלחתי להם מכתב ביטול...

אפילו שזה 99 שקל

אז תעשה את השיקולים שלך ועדיף תחסוך ותקנה משהו יותר טוב

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

חח בידיוק חשבתי ליקנות משם כי אני לא מיתכון להשקיע כמה אלפים אח מערכת באוטו כי ליקנות סאב יותר טוב ידרוש מגבר יותר טוב ועם כבר קונים מגבר טוב אז למה לא ליקנות רמקולים יותר מתאים כך זה ניגמר בכמה אלפים

אני ישמח לעוד תגובות

ואם כבר הזכרתה סאב של לאנזר אז הוא עדיף אל פיונר ? ראיתי שהוא 2 סלילים אך ניראה לי שהוא ידרוש מגבר רציני מאווד כך שהפיונר מנצל יותר...מה דעתכם?

פורסם

יש דגם של לאנזר שהוא סליל אחד רק תבדוק את זה לפני שאתה קונה...

תשאל בברוקס אודיו הוא היבואן שלהם אני חושב..

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

אם ההגברה שלך חלשה עדיף לאנזר סליל אחד!!!

אם חזקה תביא שתי סלילים ותחבר במקביל....

ההבדל בן סליל אחד ל2 הוא

LANZAR MAX 12D = שתי סלילים

LANZAR MAX 12 = סליל אחד..

תוודה לפני שאתה קונה

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

כניראה אני יקנה את המגבר של פלטינה אודיו 1000 וואט ואני מבין שגם לך יש אותו

 

הוא יחזיק את הסאב של לאנזר אוו פיונר?

פורסם

אפשר להביא מ נט אקשן את הסאב של Explosion ב 150 שקל ואמרתי למה לא כי סאב פיונר עולה 500

 

כדי לא כדי?

 

פשוט זה זול ואני לא מיתכון להשקיך במערכת במחיר של האוטו שלי

פורסם

תגיד, למה אתה שואל? נראה כאילו לא מעניינת אותך התשובה, אז תקנה תהנה ודבר איתנו עוד שבוע שתרצה המלצה לאיזה סאב להחליף את המאפרה ב150 שקל...

בשיפוצים

×
×
  • תוכן חדש...