Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר 600W של פיליפס 4 יציאות .שיחובר ל 9*6 אחורים וקומפוננט קדמים.

ומגבר 400W יעודי רק לסאב.

השאלה היא.......

אני לא רוצה למשוך כבל נוסף מהמצבר לכן האם אני יכול להרכיב מפצל בתא המטען על הכבל הקיים ולהרכיב פיוזים אחרי הפיצול?

בין הפיצול למגבר יהיה פיוז (לכל אחד מן המגברים). כך שלכל מגבר יהיה פיוז משלו.(ניתן גם להרכיב פיוז "ראשי" מיד אחרי המצבר).

מהו העובי המומלץ לקבל הראשי?

מהו העובי המומלץ לכבלים המובילים מן המפצל למגברים?

כמה אמפר הפיוז הראשי?

כמה אמפר הפיוזים המישניים?

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם
יש לי מגבר 600W של פיליפס 4 יציאות .שיחובר ל 9*6 אחורים וקומפוננט קדמים.

ומגבר 400W יעודי רק לסאב.

השאלה היא.......

אני לא רוצה למשוך כבל נוסף מהמצבר לכן האם אני יכול להרכיב מפצל בתא המטען על הכבל הקיים ולהרכיב פיוזים אחרי הפיצול?

בין הפיצול למגבר יהיה פיוז (לכל אחד מן המגברים). כך שלכל מגבר יהיה פיוז משלו.(ניתן גם להרכיב פיוז "ראשי" מיד אחרי המצבר).

מהו העובי המומלץ לקבל הראשי?

מהו העובי המומלץ לכבלים המובילים מן המפצל למגברים?

כמה אמפר הפיוז הראשי?

כמה אמפר הפיוזים המישניים?

אתה בהחלט יכול לפצל (ועדיף בעזרת מפצל יעודי). לגבי פיוז - אחד מספיק (לפני המגברים) שלוקח בחשבון את ההספק של שני המגברים.

ההספקים שאתה מציין הם כנראה ל - RMS ולכן קבל 4Gauge יספיק בהחלט. רוב המגברים לא יכולים לקבל כבל בעובי שיותר מ- 4G כך שזה לא משנה (מקסימום משנה לגבי הכבל הראשי)

פיוז - 150 אמפר (הנתון נלקח מקיט של Stinger)

פורסם

רציתי גם לשאול על דבר כזה

 

 

יש לי מונובלוק של קיקר600.1

ומגבר לאנזר 1000 וואט 4 ערוצים

יש לי קבל 4 G

וכמה צריך לעלות מפצל?

ואיזה פיוז צריך להשים?

תודה

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

אפשר בהחלט לבצע פיצול של כבל חשמל בעזרת חיבור טוב והלחמה. אצלי ברכב מפוצל בצורה הזאת כבל החשמל הראשי ל - 3 מגברים, ללא כל בעיה במשך כמה שנים.

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אבל לדאוג לבודד טוב את ההלחמה. ושהכבל שמגיע יהיה יותר עבה מהכבלים של הפיצול.!!

יתרון של מפצל. חיבור נוח של הכבלים. ומפצל פלוס כולל פיוזים להגנה על המגברים.

מפצל מינוס לא כולל את הפיוזים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אתה בהחלט יכול לפצל (ועדיף בעזרת מפצל יעודי). לגבי פיוז - אחד מספיק (לפני המגברים) שלוקח בחשבון את ההספק של שני המגברים.

ההספקים שאתה מציין הם כנראה ל - RMS ולכן קבל 4Gauge יספיק בהחלט. רוב המגברים לא יכולים לקבל כבל בעובי שיותר מ- 4G כך שזה לא משנה (מקסימום משנה לגבי הכבל הראשי)

פיוז - 150 אמפר (הנתון נלקח מקיט של Stinger)

בוא נצא רגע מנקודת הנחה שבאמת המגבר 4 ערוצים שלו מוציא 600 וואט , והמונו 400, ונניח שיש לו 1000 וואט ברכב, מה שאגב ממש לא נראה לי, אולי המגבר מוציא 4*50-60 וואט RMS, והמונו אולי 200-250 וואט RMS.

 

וגם אם הוא שם כבל של 4G, נניח לרגע שהוא באמת צריך את זה...

 

אבל פיוז של 150 אמפר??!?!?

אני לא יודע מה איתך, אבל גם על 1000 וואט RMS, אין צורך בפיוז כזה,אני לא מכיר רכב סטנדרטי עם אלטרנטור שיודע להוציא כזה הספק.

והמקסימלי שניתן לשים על כבל 4G, זה 110 אמפר, ו1000 וואט RMS, זה מקסימום של 69 אמפר, בוא נעגל ונגיד 70.

 

בכל אופן, פיוז לא רצים ושמים מפלצת, אלא מתאימים אותו לסגולה של המגברים, בוא נניח שיש לו על המגבר 4 ערוצים 2 פיוזים של 25 אמפר לדוגמא ועוד פיוז דומה במגבר מונו, אזי יש לנו 50 אמפר, מה שבכל מקרה לא יהיה ברכב, מכאן נשים פיוז של 70 אמפר גג על מנת להיות יותר בטוחים במקרה של מעבר זרם חשמלי גבוה במערכת החשמל.

 

לפי דעתי, כבל 1 של 8G, עם מפצל ל2 המגברים ופיוז של 50 אמפר, זה מספיק בהחלט ל2 המגברים.

אין צורך להתפרע יותר מזה.

ור לזכור לחבר את המינוסים לאותה נקודה ביחד עם נעל גדול, על מקום טוב ולא במרחק של יותר מ40 ס"מ.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...