Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ביצעתי חיפוש על המילה "עמעום" ו "תאורה" + "מכוניות יוקרה" אבל לא מצאתי את הת'רד המבוקש. אני זוכר שמישהו פתח ת'רד כזה אבל לא הצלחתי למצוא אותו.

 

בקיצור, השאלה שלי מה אני צריך לעשות בשביל לגרום לאור להידלק ולהיסגר הצורה איטית כמו שיש במכוניות החדשות?

איזה קבל אני צריך? ז"א אני אבוא לחנות מה לבקש להמוכר?(הרכב הינו רכב פרטי, 12 וולט ו75 אמפר המצבר אם אני לא טועה)

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

ישנן 2 דרכים לבנות מעגל כזה, הגישה החשמלית (קבל ונגד) והגישה האלקטרונית (מעגלים בלגנים)ההתנגדות של המנורה היא די קטנה לכן אם אתה רוצה פשוט לשים קבל במקביל תצטרך קבל די גדול

(עשרות עד מאות מיליפרד)

ניתן לבנות מעגל אלקטרוני שיעשה את העבודה, ישנם עשרות מעגלים דוגמא לאחד מהם תמצא כאן

http://ourworld.compuserve.com/homepages/Bill_Bowden/page6.htm#eyes2.gif

יום טוב גם לך

פורסם

חבר'ה, תודה, אבל אני לא מבין בסירטוטי חשמל-לא למדתי חשמל(יש לי ידע קצת, אבל לא מבין סירטוטים).

 

אני אשאל את אבי מחר, הוא אמור לדעת את זה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

היי,

 

מצורף מעגל איכותי ופשוט לבנייה עצמית.

את הרכיבים את יכול להשיג אצל סימן-טוב בת"א.

אני בניתי את המעגל עבור חבר.

עלות הרכיבים 12 שקל ללא מעגל מודפס.

 

גם אני לא למדתי חשמל/אלקטרוניקה בצורה מסודרת,תוך כדי תנועה ניתן ללמוד הכולללל.

Luxury Car Interior Light.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

חבר בנה לי, אבל הטרנזיסטור מתחמם מאוד מאוד... חייב בגוף קירור קטן.

לא שמתי ברכב מחשש מהחום הזה.

 

ראיתי בחו"ל, קיט כזה למנורות ברקס, זה מעניין....

I30 CW

פורסם
היי,

 

מצורף מעגל איכותי ופשוט לבנייה עצמית.

את הרכיבים את יכול להשיג אצל סימן-טוב בת"א.

אני בניתי את המעגל עבור חבר.

עלות הרכיבים 12 שקל ללא מעגל מודפס.

 

גם אני לא למדתי חשמל/אלקטרוניקה בצורה מסודרת,תוך כדי תנועה ניתן ללמוד הכולללל.[/quote

 

תגיד זה קל לבנות את זה?

וכמה זמן לקח לך?

ואיזה גוף קירור אני צריך?

פורסם
חבר בנה לי, אבל הטרנזיסטור מתחמם מאוד מאוד... חייב בגוף קירור קטן.

לא שמתי ברכב מחשש מהחום הזה.

 

בוקר טוב,

 

במידה והטרנזיסטור התחמם לטמפ' שעדיין ניתן לגעת בטרנזיסטור ביד חשופה אזי הטמפ' בתחום המותר.

גוף קירור עולה 1 שקל ואין שום בעיה להתאים לכול טרנזיסטור גוף קירור.

גם מייצב המתח של הרכב מתחמם, זה חלק בלתי נפרד מתפקוד החלק.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...