רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 953 צפיות
שלום פורום רכב, אני חדש פה, ומקווה לקבל עזרה. אז ישר לעניין, אני מתכוון לקנות רכב, ואני מעוניין לקבל מידע על ייבוא אישי, וליתר דיוק, שאני נוסע נגיר לגרמניה וקונה שם את הרכב ונוסע ליוון ומשם לנמל בישראל. עכשיו, הבעיה היא שהרכב הספציפי שאני רוצה לייבא, אני לא בטוח אם זה אפשרי בכלל, אני רוצה לייבא BMW M5 E39 (שזה סביבות שנת 1997) או BMW 525I גיר רגיל.... נ.ב. אני שואל משום ששמעתי שאפשר לייבא מכונית בת אך ורק עד שנתיים.
הודעה אחרונה מאת Aviry, -
- 0 תגובות
- 643 צפיות
שלום אני צריך יעוץ בעניין העבודה. עבדתי בחברה שנותנת שירות בכל הארץ וקיבלתי רכב עבודה צמוד שעות עבודה מ 7 בבוקר ועד 16 וימים מיוחדים עד 22. רכב קנגו לא זוכר איזה דגם לרכב יש את כל החלונות מסביב וללא כיסוים או וילונות,הרכב עמוס ציוד וחומרים לעבודה. בכל אופן הבעלים הוסיפו לי את הרכב לתלוש ולמרות שבהסכם שבעל פה דובר שלא. לאחר שיחה עימו הבהרתי לו שאני לא מעוניין להחזיק אצלי את הרכב אם כך הדבר שישאר ליד החברה או שאני מסכים לחתום על כך שהרכב נשאר ליד הבית לאחר שעות העבודה,יש לי רכב פרטי ונוח יותר כשאין אבק וכל מני כלים וציוד שמבצבצים מהחלון הוא ענה לי שזה יטופל וכלום לא קרה. השאלה היא האם אני יכול לעשות משהו בנוגע למשכורת, יוצא לי ניקויים של מס הכנסה וביטוח לאומי של 1…
הודעה אחרונה מאת eyal_hadar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 12.4 אלף צפיות
אהלן, אני אמור לקבל בימים אלה מזדה 3, 5 דלתות, חדשה. אני שוקל להתקין לה סאן-רוף בארץ אצל אחד המתקינים. (שמעתי שיש אחד ליד משמר השבעה שהוא טוב) מישהו יכול להעריך בכמה זה מעלה את שווי הרכב בעת המכירה. מעדיף לקבל תשובה באחוזים, במידה ומישהו יודע. כך שאוכל להעריך גם מהי התוספת בעוד 3 שנים כשאמכור את הרכב. (או שלדעתכם התוספת לשווי לא תשתנה ב-3 שנים)
הודעה אחרונה מאת shaharp, -
-
צילום מס' רכב 1 2
מאת S-Dan- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, אתמול חבר שלי נסע באוטו שלו ונעצר ברמזור אדום, הוא חיכה עם עוד מישהו ברמזור (שניהם עמדו ראשונים) כשהתחלף לירוק חבר שלי עקף אותו בפניה ואז הייתה ירידה אז הוא נסע בסביבות ה-80 קמ"ש (בעיר), הוא עבר רמזור אחד (שהיה ירוק באותו הרגע) ואז היה עוד רמזור - אדום, האוטו שהוא עקף בהתחלה נעמד מאחוריו, וכשנהפך הרמזור לירוק האוטו שנעמד מאחוריו נסע בדיוק בדרך שלו ופנה שמאלה, הכביש הנ"ל הוא כביש של 70 קמ"ש, אז חבר שלי נסע 80 קמ"ש וגם אותו הרכב נסע אחריו (נסע בדיוק באוטו המהירות), כשהוא הגיע למעגל תנועה (בסיום הכביש של ה-70) חבר שלי המשיך ישר והאוטו שנסע אחריו המשיך לכיוון אחר. אז השאלה שלו האם האוטו שנסע אחריו יכול לעשות משהו (לצלם מספר ולהגיש תלונה במשטרה?!) או שחבר שלי י…
הודעה אחרונה מאת אתגרי, -
- 0 תגובות
- 789 צפיות
שלום ! אני מעוניין לדעת אם מישהו הזמין מהאתר הזה(www.tuning-art.com) ?אני רגע לפני הזמנה משם והם אומרים שבגלל שאני מישראל אני יכול להזמין רק מהאימייל,משהו שנראה לי דיי מוזר.מצד שני המחירים מאוד מאוד נמוכים בהשוואה לארץ,גם כשזה כולל משלוח. שיהיה אחלה יום, TCO101.
הודעה אחרונה מאת tco101, -
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היום קיבלתי את הכרטיסים והערכה. עוד חודש למנאייק ואני לא יכול להתאפק. בינתיים Preview קצר.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
מכירים את התחושה המבאסת כשאתם מגלים שדרכתם על מסטיק? זה בדרך כלל קורה לאחר צעד או שניים, כאשר הרצועות הצרות והדביקות, ורודות בד"כ, מקשרות בין מיקומו המקורי של המסטיק לבין מיקומכם. אתם מנסים לחזור צעד לאחור - והרצועות המתוחות מתכווצות לעבר מיקומן המקורי. חשבתי על הדוגמה המעצבנת הזו מאחורי ההגה של קיה פורטה, הגה חשמלי כה גרוע שחש דביק כמו מסטיק משומש. במצב ישר הוא כאילו תקוע, מתנגד להפניה. ההפניה לפיכך אינה רהוטה - ומאידך, המירכוז חזק מדי. את מה זה מזכיר? נהיגה באלפא מיטו בכביש המהיר במצב דינמיק ב-DNA. על אף שבהמשך ההפניה פעילות ההגה יותר סבירה, הייתי מגדיר אותו בסה"כ כ"לא ראוי לידי חובב הגה". לשאר הנהגים הוא פשוט יהיה לא נעים. במהלך סוף השבוע האחרון נזדמן לי לנהוג …
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני עובד מחר ואני חייב דחוף לעשות טסט לאוטו.האם אבא שלי יכול ללכת למשרד רישוי ולשלם על הרשיון החדש של האוטו שלי שזה בערך 1500 שקל במקומי ולעשות את הטסט?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 1 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
במקרה של העברת בעלות רכב ויש דוחות (או חובות מכל סוג שהם לא משולמים) לאותו רכב, הם נשארים אצל המוכר או עוברים אל הקונה? ועוד שאלה.. אם יש רכב על שמי ומישהו שנמצא בשלילת רישיון נוהג עליו.. מי יקבל את העונש אני או אותו אחד שנהג ומה הוא העונש? תודה !
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שמעתי בחדשות ששנה הבאה אין יותר יד ברשיון רכב? זה נכון ?
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן חבר'ה , אמנם זה פורום רכב ואני שואל פה על צ'ופרים, אבל מהות השאלה היא כללית וגם קשורה לאופנועים שהם הדוגמא. כידוע בארה"ב נפוצה מאוד הבנייה האישית של האופנועים (וגם רכבים ) , כאשר אדם נכנס לסדנה מסודרת, מבקש אופנוע בהזמנה אישית, והפלא ופלא, אחריי זמן מסויים חלומו התגשם ונולד לו אופנוע חדש. עכשיו השאלה שבגינה פחתחתי את השרשור, וכל הזמן חולפת בראשי כאשר אני רואה באחת התוכניות אופנוע יוצא מהסדנה: מה בעניין הרישוי? הרי אין חברה שיש לה קו ייצור סדיר לאופנועים כאלו(או שיש ואני לא יודע), כל אופנוע שונה מאחיו, איך אופנוע כזה נע ברחבי ארה"ב כאשר הוא נחשב נוסע כחוק? מה הפרוצדורה ? כנ"ל גם לגביי מכוניות בהזמנה אישית, כאשר אנשים משנים / מוסיפים דברים שבישראל ה…
הודעה אחרונה מאת jexy, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 756 צפיות
שלום רב, לפני כחודש קיבלתי חיוב מדרך ארץ,מפעילת כביש 6. לפני כשבועיים שילמתי והשבוע לאחר בזבוז זמן משווע בו ביקשתי שיבדקו את הנושא, התבררה צדקת טענתי והדו"ח בוטל. למותר לציין שלא הייתה ולא נבראה הנסיעה עליה חוייבתי. שימו לב ובידקו היטב את החשבוניות - כסף קל זה מחמאה עבורם. שימרו את הכסף לדברים קצת יותר חשובים. אורי
הודעה אחרונה מאת oriporat, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, היום עצרה אותי ניידת לבדיקת תקינות רכבים. הבודק חיפש וחיפש על מה אפשר לקנוס, בסופו של דבר הוא גילה שהגומיות מעל הבולם סדוקות. אחרי שגילה את זה הוא כמובן סיים את הבדיקה. זכיתי בקנס של 250 ש"ח. הרכב אמנם ישן (1996) אבל הוא עובר טסט בלי בעיות, ומטופל במוסך מורשה (לא אגיד שמות, אבל מדובר במוסך מוכר ומוערך). היות ואני לא מבין יותר מדי במכונאות רכב, איך הייתי אמור לעלות על עניין הגומיות אם המוסך והטסט לא התריעו על כך? לפי מצב הגומיות, לדעתי זה לא נזק שנגרם בשנה האחרונה. יש משהו לעשות בנידון מול המשטרה? בנוסף, כמה עולה החלפת גומיות כאלו ללנטרה, ומה היעוד שלהם? זה עניין בטיחותי? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 1 תגובות
- 956 צפיות
לילה טוב לכולם מצטער אם כתבתי במקום הלא נכון לא ידעתי איפה לכתוב את הנושא גולף 1.6 FSI 2007 אתמול בלילה בעת התנעה של האוטו פתאום נדלקה לי נורה צהובה של מערכת ההיגוי .. נורת אזהרה בלוח מחוונים כיביתי את האוטו ואחרי כמה דקות התנעתי אותו שוב ועדיין הנורת אזהרה נדלקה. התחלתי לסוע ולאחר נסיעה של ממש כמה מטרים בודדים הנורה נכבתה ולא נראתה יותר. פתחתי את הספר רכב וכתוב בו שבמידה והנורה צהובה , המערכת נחלשה וצריך ללכת למוסך לבדוק בהקדם האפשרי אך במידה ועשיתי נסיעה קצרה והנורה נעלמה,אין בישביל מה לרדת למוסך הכל בסדר. רציתי לשאול את דעתכם האישית למרות מה שכתוב בספר כדאי לעשות את הנסיעה למוסך כדי לבדוק את פשר העניין?
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
ברשותי רנו מגאן 2001 1600 ידנית . לאחר טיול בצפון נישמע רעש חרחור בזמן לחיצה על הקלאץ . ניגשתי למרכז שירות רנו בבאר שבע, מקום בשם עמית או משהו כזה. המכונאי ניסים(15 מכונאי ברנו ) החביב לקח את הרכב שלי לנסיעת כאשר הרעש שנשמע בזמן לחיצה על הקלאץ נשמע בבירור . בזמן הנסיעה שאלתי את ניסים אם הוא יכול להעריך מה התיקון (כאשר אני חשבתי שבגלל קצת חול ניגרם הנזק ומספיקה איזו שטיפה ממוקדת ) ניסים אמר שהוא לא יכול להעריך וצריך לבדוק לעומק . הוא העלה את האוטו לאוויר ואמר לעובד הצעיר שלו לפרק הכל , ישר פירק גלגל בצד ימין ואת כל הפלסטיק שמכסה את המנגנונים ואמר לי הנה תיראה משאבת שמן של ההגה לא בסדר וצריך להחליף את מותחנים,רצועה ומשאבת הגה . שאלתי אותו אם זה יפסיק את הרעש והוא …
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
מרצדס מציגה מנוע חדש לספינת הדגל של מכוניות היוקרה – S63 AMG, מנוע V8 כפול מגדשים חסכוני וחזק במיוחד. לחדשה המלאה
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
השאלה בכותרת. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אנחנו מתכננים לקנות אותו חדש בזמן הקרוב, היום אבא הרים לסוכן ביטוח שיחת טלפון בעניין הביטוח ופתאום עלתה הסוגיה שלא משנה אם אני שנתיים על הכביש או אפילו 4, כל עוד אני לא בן 21 אני עדיין נחשב לנהג חדש ע"פ הביטוח. להזכירכם, נהג חדש ולא נהג צעיר. אני הייתי קצת בשוק, איך זה אפשרי? ע"פ המדינה אני בעוד 5 חודשים לא נהג חדש לעומת זאת הביטוח החליט "לא בא לנו להסתכל בחוקים, עד גיל 21 הוא נהג חדש מבחינתנו" אני עם עבר ללא תאונות, בלי דוחות בכלל.
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
הסתכלתי במחירון של אתר יד2 לגבי מיצובישי לנסר 2001 אוטומט GLX, המחיר עמד על 25-26 א' בערך. לעומת זאת, במחירון באתר של מוטוקאר, המחיר עמד על 31-32 א'. איך יכול להיות שיש הבדל כזה גדול בין שני המחירונים? הם לא מתבססים על אותו השוק? לפי איזה מחירון אני אמור ללכת? תודה.
הודעה אחרונה מאת -koby-, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2010/08/23/identity-of-the-stig-revealed-again-spoiler-alert-maybe/ קנסו לקישור אם אתם באמת רוצים לדעת מי זה. מנחשים זה הבחור המדובר לפי זה שהוא מקבל משכורת מ BBC
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
התקנתי וילונות ברכב על כל החלונות האחוריים, ובנוסף על שני החלונות הצידיים מצידי הנהג. כשהוילונות שלידי מונחים בתוך רוכסן, שמכווץ אותם למינימום. לשום שוטר זה לא הפריע, עד שביום בהיר עצר אותי שוטר שעמד מאחורי ברמזור וסימן לי לעצור אחרי הפניה, והוא ניגש אלי עם מטרמדד את רוחב הוילון לצידי המכווץ, ונתן דו"ח של 250 ש"ח,אמרתי לו שפעם ראשונה שקונסים אותי והוא עונה לי שהם לא יודעים את החוק והוא בוחן תנועה ויודע, ביקשתי להוריד את הוילון שליד הנהג במקום ולהיפטר מהדוח ( אח"ז יגידו שיש לי עבירות תנועה, עיין תאונת רכבת )ולהפתעתי הוא אומר יש לך גם דוח וגם תוריד במקום או שתתייצב לפני קצין משטרה תוך 24 שעות ותראה לו שהורדת א"ז. למישהו יש מידע בנידון ?
הודעה אחרונה מאת Yaroki, -
- 1 תגובות
- 711 צפיות
שכן שלי מוכר את הסיאט איביזה שלו שנת 2006 והיא סך הכל עשתה 15,000 ק"מ! כדאי לקנות??????????? תודה מראש לעונים!!
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
סיפרו לי שזה משעשע, אבל לא תארתי עד כמה עד שראיתי. החל מדקה 20:20 בלינק הזה. בין הפנינים: 1. המגיש אומר 313 כ"ס (וכך גם כתוב בכותרת) אבל אביב פרנקל אומר 331 (המספר הנכון). 2. מסתבר שלרכב יש מנוע אחורי (!) ולכן הוא אוהב לרקוד. 3. הוא רוצה לעשות דריפט. בפועל הוא עושה... ספין. 4. ואז יש לו פנצ'ר. בגלגל קדמי... (האמת, די צפוי - עם האספלט העלוב ב"המסלול" בדרייב-אין אני מתפלא שאין לו שלושה פנצ'רים) מה שכן, הוא מגיש מצוין, הרבה יותר טוב ממני, לצורך העניין (ואפילו בנאדם נחמד, פגשתי אותו לא מזמן). רק בבקשה, נא להתמקד בעובדות, אחרת זה יוצא... חובבני. ואני רוצה להסביר - אני כותב את זה לא בשביל לרדת על אף אחד, אלא מתוך הבנה שכתבות מעין אלו, ובכלל כתבות מו…
הודעה אחרונה מאת PorSche-911, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
"סין: פקק תנועה של תשעה ימים ו-100 ק"מ אלפי משאיות תקועות מאז 14 באוגוסט בכביש שמחבר את חבל טיבט עם בייג'ינג בשל עבודות תשתית. הצפי: העומס ישתחרר בעוד חודש" לכתבה המלאה: http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/148/388.html?hp=1&loc=5&tmp=6155
הודעה אחרונה מאת א פ, -
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אהלן חברים, ברשותי קורולה 2005, בד"כ הייתי מתדלק בתחנת דור אלון הקרובה ולא היו תלונות לאחרונה יצא לי לתדלק טנק בתחנת סונול, והנסיעה הרגישה שונה, הרכב נסע ממש טוב. הייתי בטוח שה 95 צריך להיות זהה בין תחנות, האם אכן יש הבדלים בן רשת לרשת? מכניסים תוספים וכו'? ובכללי איזה דלק לדעתכם, אנשים שהתנסו במגוון תחנות, הרגיש הכי טוב? תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת damplin, -
- 0 תגובות
- 665 צפיות
הי, קודם כל אם זה לא הפורום המתאים אני מתנצל מראש, למרות שנראה לי שכן. אז לנושא, היכן ניתן לצפות באירועי הראלי בעולם בלייב? אם זה WRC, או X-GAMES וכו'
הודעה אחרונה מאת tamos, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לפני מספר חודשים חשבתי לעשות "פחחות וצבע" לבד בתור פרוייקט העשרה. קניתי פח של BONDO (שם\חברה אחרת), וקראתי את ההזהרות בנוגע לשימוש במוצר. יש שם חתיכת מגילה של אזהרות של תבייש כור גרעיני!, בין היתר פגיעה במערכת העצבים, בלב ועוד ועוד. אז אני מעוניין לשאול את המקצוענים שביננו שבאמת מבינים בעניין הרבה יותר ממני האם זה באמת מסוכן כמו שרשום? אם כן איזה צעדים יש לנקוט לשם בטיחות בעבודה עם המוצר? והאם החומר מסוכן כאשר הוא מתייבש ובשיוף יש סכנה בשאיפת החומר? האם אדי החומר (לפני הייבוש) מסוכנים? תודה
הודעה אחרונה מאת erga25, -
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1715239 חייבים להודות שהשאלה איזה יבואן יקבל את זה היא מעניינת, לפחות מבחינת היחס ללקוח מעניין גם איזה מנוע יגיע לאיפה, אבל לפחות תהיה 159 עם גיר DSG נורמאלי, שזה גם משהו
הודעה אחרונה מאת nik, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
גלריה עם 74 עמודים של אקזוטיות ממנוקו. בין המכוניות פורשה 906 בכבישי מונקו http://www.flickr.com/photos/passion_supercars/page74/
הודעה אחרונה מאת OriOri, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, להפקה של תוכנית מתיחות דרוש רכב קבריולט פתוח, לצילומים שיימשכו כשעתיים באזור תל אביב, ויתקיימו בחודש ספטמבר. ההפקה מעדיפה רכב חדיש יחסית, עם 4 מקומות ישיבה. זה יכול להיות רכב ספורטיבי, לא חייב. התשלום הוא סמלי, 200-300 שקל, אבל זו תהיה חווייה. מי שמעוניין שיפנה אלי בהודעה פרטית. תודה רבה רון פז
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
