Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון,

וגם מורידים את שנת היצור וגם את דגם הרכב וגם את הצבע.

ישאר רק מספר הרכב ובעלים....

 

 

 

 

נו באמת. מה נראה לך?

פורסם

ומוסיפים כמה בדיוק יעלו הטיפולים לאורך הזמן ומה בדיוק יהיה מחיר המחירון של הרכב ביום המכירה.

"למה מגיע לנו כל הטוב הזה..." (הזכויות שמורות לויזה)

פורסם

לפני שאתם מסתלבטים, תעשו שעורי בית.

 

אני לא שמעתי את הידיעה, ולכן אני לא יודע אם זה נכון או לא נכון,

 

אבל לפני כמה שנים, בשנת 2005 או 2006 חוק כזה בדיוק (אי ציון יד ברישיון רכב) עבר את כל הוועדות ואושר לביצוע.

 

באותה שנה עלו על הכביש מספר מכוניות (לא יודע אם מדובר בעשרות או במאות או באלפים) ללא ציון יד ברישיון הרכב.

 

מהר מאוד השמאים והסוחרים הפעילו לחץ על מי שצריך, וה"יד" הוחזרה לרישיון.

 

כך השהדבר לא תלוש לגמרי מהמציאות.

 

 

פורסם

הנטיה של המחוקק היא להוסיף מידע ברשיון ולא להיפך הן מהצד הטכני והן מהצד ההיסטורי, כמו למשל יהיה רשום ברשיון הקילומטרג' שהרכב עשה בעת שעבר טסט לאחרונה.

 

 

אם זכרוני אינו מטעני אף דובר על כך שיהיה רשום אם היד הראשונה הייתה ליסינג /חברה וכו'

 

ייעני יותר שקיפות ומתן מידע

לכן מחיקת הפרט של יד שהוא חשוב לכולם נשמע הזוי ברמות הגבוהות ביותר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם אכן יבטלו את רישום היד ברישיון כל הרכבים שנמכרים ביד 2 יהיו פתאום יד ראשונה.

יד זה רק מספר שמופיע על חתיכת דף, מה שחשוב הוא מה מצב הרכב.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אם זכרוני אינו מטעני אף דובר על כך שיהיה רשום אם היד הראשונה הייתה ליסינג /חברה וכו'

 

כבר בערך שנתיים מציינים ברישיון בעלות ליסינג.

בעלות חברה עדיין לא מציינים.

 

אני מסכים שאר הדברים שאמרת.

 

במקרה שאני תיארתי (בשנת 2005/6) נטען שציון היד ברישיון מונע הערכה אובייקטיבית של מחיר הרכב, מאחר ומייחסים יותר מידי חשיבות ליד.

 

מי שקידם את החוק טען, שללא ציון היד יתייחסו יותר למצב האמיתי של הרכב, בלי שהיד הגבהה/נמוכה תשפיע על ההחלטה.

 

 

פורסם

ראיתי רכבים "עיפים" גם יד שניה וגם יד ראשונה.

לבוא לטיפול פעם בשנה (ברכבים מסוימים פעם בשנתיים) זה לא הופך את הבעלים ל-"שומר על הרכב".....

לא מסובך לראות תקלות ופגמים שלא תוקנו ולא זכו להתייחסות.

בין טיפול לטיפול אנשים גם לא פותחים מכסה מנוע ואל בודקים שמן ומים.

 

בכל מקרה אאל"ט במערב אין ציון לכמות בעלויות של הרכב - וגם עם סוחרי רכב יהודים/סינים/גרוזינים/טורקים הם מסתדרים איכשהו.....

 

בארץ קשה לי לראות את זה מתבטל. האמת אני גם לא רואה סיבה למה לעשות שינוי ולבטל.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

וגם עם סוחרי רכב יהודים/סינים/גרוזינים/טורקים הם מסתדרים איכשהו.....

 

 

ומה עם צוענים/רומנים/ניגרים/לובים/אוזבקים וקירגיזים? בולגרים/ארמנים/אזרים/צ'צ'נים וגגאוזים?

 

בקיצור, טוב לדעת שאתה מחזיק מאיתנו אליטה :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אם אכן יבטלו את רישום היד ברישיון כל הרכבים שנמכרים ביד 2 יהיו פתאום יד ראשונה.

יד זה רק מספר שמופיע על חתיכת דף, מה שחשוב הוא מה מצב הרכב.

גם אני חשבתי ככה פעם, אבל היום אני חושב אחרת.

נכון שיש מקרים שונים שבהם גם ביד 1 או 2 הרכב במצב לא טוב והפוך-יד גבוהה ורכב במצב מושלם.

עם זאת, הסטטיסטיקה מראה שרכבים בעלי יד גבוהה לרוב יהיו מקבוצות סיכון מוכרות כגון:

  • רכבים ספורטיבים שמחירן כמשומשות איפשר לאנשים "לקנות, להתשמש ולזרוק" (ע"ע איביזה טורבו מהשנתונים המוקדמים של 2000, לכו תמצאו אחת שמורה עם יד נמוכה)
  • רכבים בעייתים שסבלו במשך חייהם מתקלות רבות שתוקנו בשיטת טלאים ולעולם היו מקור לרכישה מהירה בגלל מחיר זול ומכירה מהירה בשל הבנת האסון (ע"ע רובר 214)
  • רכבי השכרה/ליסינג לשעבר שמשום מה הפכו להיות רכבים זמניים של כמה חודשים עבור נהגים.

ויש עוד דוגמאות..

שורה תחתונה- מה שחשוב זה מצב הרכב, אבל נתון מספר היד יכול לתת בסיס טוב כנקודת פתיחה לבדיקה מעמיקה.

 

במדינה שלנו ובתרבות שאנו מכירים ויודעים, אני בעד כמה שיותר אינפורמציה!

שיוסיפו ק"מ, שיפרטו את כל המערכות המקוריות והאיבזור ובכלל כל מה שאפשר להוסיף בטופס הרישוי.

 

להזיק זה לא יכול להזיק, אלא רק להרע את מצבם של הקומבינטורים והנוכלים הגדולים בתחום.

פורסם
אם אכן יבטלו את רישום היד ברישיון כל הרכבים שנמכרים ביד 2 יהיו פתאום יד ראשונה.

.

 

זה בדיוק העניין, שלא תיהיה שום משמעות לאיזה יד הרכב.

 

כשחושבים על זה בפרספקטיבה הנכונה אפשר לראות שיש הגיון בהסרת הנתון הזה שכן הוא לא משקף כלום.

 

יכול להיות מצב של רכב מיד ראשונה פרטית שהנהג מבוגר ודאג תמיד לרכב, כל יום שישי היה בודק מים ושמן, כל פעם היה ממלא מים (בדגש על מים,כן?) כי זה מה שהיה רגיל עוד מהימים שהיתה לו פז'ו 305.

 

ולעומת זאת יכול להיות רכב ספורטיבי שהחליף כבר 5 ידיים אבל כולם היו פדנטיים והרכב במצב מצויין.

 

מספר ידיים זה לא אינדיקציה למצב רכב,נהפוכו, זה נתון שעלול להיות מאוד מטעה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אם מס' ידיים זו לא אינדיקציה למצב הרכב, למה סוחרים דואגים ל"סבן" שוב ושוב רוכשי רכב (יש גם שרשורים בפורום)

לגבי יד הרכב ?

ומה עם גילוי נאות ?

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...