Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כי כיום היד היא כן אינדקציה למצב הרכב. אבל בעתיד אם יסירו אותה מהרישון אז אולי יגיעו לרכב בלי דעות קדומות על כמות ידיים ויבדקו את הרכב בהתאם לגילו ומצבו.

אני בעד הצג היד ברישיון. כי אם יש רכב שעברהרבה ידיים במהלך קצר של שנים יש מצב שיש ברכב הזה איזו בעיה חמורה שכל קונה שגילה אותה מיד מכר את הרכב. זה נתון שאי אפשר להתעלם ממנו.

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

כן יופיע, לא יופיע...

תמיד תוכלו לברר את כמות הבעלויות וטיבן במחשבי הרשות.

גם אם הן "יעלמו" להן מרשיון הרכב, הרי אין הם יכולים להעלם ממחשבי הרשות, כך שבבואך לבדוק את כל הפרטים הנוספים על הרכב אשר אינם מופיעים ע"ג הרשיון, תבדוק גם את מס' הבעלויות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

זו בדיוק הנקודה.

קודם כל, יתכן ויגבו תשלום על הוצאת פירוט בעלויות קודמות.

ושנית מי שיפגע מזה זא אותם אנשים פחות מנוסים ופחות מעורבים בתחום, שקונים היום רכב ליסינג או חברה שמוצג על ידי המוכר כפרטי, ולא מבררים בעלויות קודמות, כי הם לא מודעים כלל לאפשרות הזו.

 

 

פורסם
אם מס' ידיים זו לא אינדיקציה למצב הרכב, למה סוחרים דואגים ל"סבן" שוב ושוב רוכשי רכב (יש גם שרשורים בפורום)

לגבי יד הרכב ?

 

כי כל עוד הנתון הזה של מספר ידיים מופיע ברשיון הוא בהחלט אמצעי מיכוח מבחינתם.

 

כשאני קנית את הרכב הקודם שלי אני הפכתי להיות יד חמישית (הרכב היה בערך 8 שנים על הכביש), אבא שלי ניסה בכל דרך להוריד אותי מהרכב כי אצלו היה מקובע שמספר ידיים גבוה זה רכב לימון, אצלי היה מקובע שרכב ספורטיבי זול יחסית לעולם יחליף ידיים בתדירות גבוהה יותר.

 

מיותר לציין שרכשתי את הרכב ונהנתי ממנו מאוד, הוא באמת היה שמור מאוד.

 

כי אם יש רכב שעברהרבה ידיים במהלך קצר של שנים יש מצב שיש ברכב הזה איזו בעיה חמורה שכל קונה שגילה אותה מיד מכר את הרכב. זה נתון שאי אפשר להתעלם ממנו.

 

אפשר לשאול איזה שנתון הפונטו HGT שלך ואיזה יד אתה ?

 

(יכול להיות שאתה במקרה תיהיה יד ראשונה או משהו כזה, אבל אם תעשה ממוצע של רכבים דומים לשלך,לאו דווקא סוג ספציפי אלא קטגוריית הספורטיביות הקטנות והזולות, תגלה שרכבים מהסגמנט הזה מחליפים ידיים מהר מאוד, לא בגלל שהם לימונים, פשוט כי בעל הרכב מיצא את יכולות הרכב ורוצה משהו חזק יותר או שהחליט להתקדם לספורטיבית חדשה יותר.

 

אני בטוח שממוצע החלפות הרכב בקרב גולשי הפורום פה (בדגש על ספורטיביות) גבוה הרבה יותר ממוצע ההחלפות של מר ישראל ישראלי שקנה לעצמו מאזדה 3 (בכוונה אני מציין שקנה לעצמו, לא שקיבל רכב מליסינג).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
זו בדיוק הנקודה.

קודם כל, יתכן ויגבו תשלום על הוצאת פירוט בעלויות קודמות.

ושנית מי שיפגע מזה זא אותם אנשים פחות מנוסים ופחות מעורבים בתחום, שקונים היום רכב ליסינג או חברה שמוצג על ידי המוכר כפרטי, ולא מבררים בעלויות קודמות, כי הם לא מודעים כלל לאפשרות הזו.

האוצר אינו ממהר להטיל אגרות נוספות על ציבור הנהגים, נהפוך הוא, הוא רק לעיתים רחוקות עושה זאת.

לאחרונה ישנה מגמה של הפחתת עלויות ו/או השארתן כמו שהן(כבר קרוב לעשור שאין עליה במחיר הטסט לרכב לדוגמה, מלבד עדכוני מדד).

 

מי שידפק הם אלו שלא מבררים זאת גם היום.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
.

 

 

 

אפשר לשאול איזה שנתון הפונטו HGT שלך ואיזה יד אתה ?

 

(יכול להיות שאתה במקרה תיהיה יד ראשונה או משהו כזה, אבל אם תעשה ממוצע של רכבים דומים לשלך,לאו דווקא סוג ספציפי אלא קטגוריית הספורטיביות הקטנות והזולות, תגלה שרכבים מהסגמנט הזה מחליפים ידיים מהר מאוד, לא בגלל שהם לימונים, פשוט כי בעל הרכב מיצא את יכולות הרכב ורוצה משהו חזק יותר או שהחליט להתקדם לספורטיבית חדשה יותר.

 

אני בטוח שממוצע החלפות הרכב בקרב גולשי הפורום פה (בדגש על ספורטיביות) גבוה הרבה יותר ממוצע ההחלפות של מר ישראל ישראלי שקנה לעצמו מאזדה 3 (בכוונה אני מציין שקנה לעצמו, לא שקיבל רכב מליסינג).

 

 

הבנתי את הנקודה שלך. אבל היא בעיקר כלפי הספורטיביות. אם זה רכב עממי ויש לו יד גבוהה זה צריך לעלות חשד מסויים. אתה לא חושב?

 

דרך אגב אני יד שניה שנת 2003. אבל אני לא דוגמא!

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

אני באמת לא מבין את הקשר בין היד לבין מצב האוטו.

 

ראיתי מכוניות יד ראשונה ("שאבא קנה לפני 11 שנה מהיבואן") לא שמורות

וראיתי מכוניות יד 8-9 מתוחזקות ושמורות.

 

גם ככה בבדיקת רכב יספרו לך את כל הפגיעות הרציניות שעבר הרכב (פגיעות שלדה, עיקומים, כיפופים ושאר כסת"חים שלהם)

אז כל עניין מעבר המידע בין הידיים זניח.

 

בקיצור אם הרכב עבר הרבה ידיים שכל אחד מבעלי הרכב טיפל בו כמו הילד שעוד אין לו, הרכב דבש.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

ללכת למשרד הרישוי זה יותר מסובך מאשר לראות נתון מודפס על גבי תעודות.

לי ברור שאנשים רבים לא ילכו וכך ייוצר פתח לעבודה בעיניים ע"י מוכרים לא ישרים.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

לא צריך את משרד הרישוי לשם כך.

העברת בעלות חובה לבצע - כן.

אז בדאר, לפני ביצוע העברת הבעלות, שואלים את כל השאלות הרלוונטיות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש כאלה שרואים חשיבות במספר הידיים, לא כפרמטר יחיד לטיב הרכב אלא כפריט מידע נוסף , שדרגת חשיבותו היא , לפי ערכיו אצל הקונה.

גם יצחק השמאי מעריך את הרכב עם יד X ביותר מאשר רכב ביד Y כאשר X קטן מ Y

 

הגישה של משרד הרישוי למתן מידע היא הדפוקה. כאילו כל רסיס מידע זה מינימום סודות האטום של איראן.

 

בוא נדבר על מידע על נכס אחר שרוכש מר ישראלי דירה.

 

לך לטאבו תן גוש חלקה ותת חלקה = ברכב מספר רישוי ותמורת 50-60 ש"ח אתה מקבל מידע על הנכס מיום שהוא נרשם כולל שמות בעלים קודמים שעבודים משכנתות שטח , רק תשאל.

 

יחי ההבדל הקטן.

היום אתה יכול לקבל אפילו מידע על מחיר המכירה המדווח של הנכס בעיסקאות קודמות. זה באתר של רשות המיסים ועדיין בחינם!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...