רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש אתר שמציג את כל הנתונים על כל מכונית. כגון משקל, כ"ס, האצה 0-100, מידות (גם של גלגלים), צריכת דלק, מהירות סופית וכל שאר הדברים האלה. עד היום השתמשתי במחירון של יד 2 אך שמתי לב שבחלק מהמכונית חסרים להם המון פרטים. תודה.
הודעה אחרונה מאת Afek, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
בתערוכת הרכב של פריז תשיק רנו את מתיחת הפנים שבוצעה ללגונה. כמה פרטים ראשונים אודות מתיחת הפנים "זלגו" לרשת. מתיחת פנים לרנו לגונה
הודעה אחרונה מאת `Infinity, -
-
- 4 תגובות
- 12.3 אלף צפיות
שלום למומחים ותודה על עזרתכם בשעה טובה נרכש אוטו סובארו B4 שנת 2008 הרבה בעזרת הידע שנרכש כאן בפורום קראתי פה לפני שררכשתי שצריכת הדלק שלו זה לא דבר שהא מצטיין בו אבל בכל זאת מכל הכתבות כאן ראיתי שהוא אמור לעשות סביב 1ל 8-9 לערך נורא תלוי כמובן בנהג אופי הנהיגה ואיזור הנסיעה שלו אבל מה שיוצא בפועל זה שהאוטו לפי המחשב דרך עושה לי 1 ל 6 לא נראה לי שזה מצב תקין והנסיעה היא משולבת כולל נסיעה רגועה האם מישהו מכם יכול לחשוב מה יכולה להיות הסיבה לאלכוהליזים כזה גדול כמובן שבעתיד הקרוב אני יכניס את האוטו למוסך מורשה שיבדוק אבל בכל זאת דעתכם חשובה לי
הודעה אחרונה מאת D1winner, -
- 2 תגובות
- 10.5 אלף צפיות
יש למישהו מושג כמה עולה העברת בעלות לעגלת חפצים נגררת אני לא מוצא בשום פורום מידע על כך תודה רבה אבי
הודעה אחרונה מאת bik, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אז אחרי 7 שנים של תכנון אבא שלי ואני 90% נוסעים לתערוכה בפריז אחרי שנים שלא יצא לנו מכל מיני סיבות.. אז אני מחפש פה אולי מישהו יודע על כל מיני דילים, מכיר בתי מלון בפריז או כל מידע שיכול לעזור לי- מאוד אשמח! הרבה תודה לעוזרים, תומר.
הודעה אחרונה מאת OriOri, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מדובר ב-Seat Ibiza FR 2005, בנהג יחיד, "צעיר" (לא חדש) ובלי שום עבירות או הסטוריית תאונות. בינתיים התקשרתי ל-3 חברות ביטוח גדולות וכולן דחו אותי, אז הבנתי "שאאלץ" לפנות לחברות פחות מסחריות. אשמח לשמוע מאילו שמבוטחים או מעודכנים במחירים - מה העלויות. בנוסף, אשמח גם לקבל שמות של חברות ביטוח (ומספרי טלפון) מאזור המרכז/הצפון. אם הבקשה עוברת על חוקי הפורום איכשהו, אודה לקבלת המידע דרך הפרטי. תודה!
הודעה אחרונה מאת idan192, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב, אני צריך את עצתכם יום שישי האחרון נסעתי בדרך מעקף באזור מישגב (כמובן בהמלצת הGPS) במהירות 40 קמ"ש בערך ירדתי לבור קטן בדרך (כבישים בארץ ...) חשבתי שעברתי זאת ללא נזק ,אבל ההגה התחיל לרעוד גלגל שמאלי ירד לו כל האוויר במהירות הרמתי את האוטו על ג'ק וראיתי כי הג'אנט מגנזיום התעקם מהצד הפנימי שלו וכי הצמיג ניקרע לאחר שהרכבתי את הרזרבי לא הרגשתי במשהו חריג בנסיעה האם כדאי להפעיל את הביטוח מקיף ? אוליי יש מצב לנזק נוסף , אני עדיין לא העלתי את הרכב על ליפט האם לתקן חישוק מגנזיום זה בר ביצוע ? שבת שלום תודה לכם
הודעה אחרונה מאת tamir123, -
- 2 תגובות
- 984 צפיות
היי.. שמתי לב שברכבים שונים יש צלעות הגה שונות (או 3 שלדעתי יותר יפה או 4). רציתי לדעת מה ההבדל, למה שמים הגה מסוג אחד ולא מסוג אחר וכד'.. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 749 צפיות
המגש האחורי במאזדה רועד לי וכולו עושה רעש של ברזלים רופפים. איך אני מטפל בזה?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
עם מראה כוחני ומאיים, מנוע עוצמתי ותכנון שעונה לדרישות המשטרה האמריקאית מתכננים בפורד לשמור על הבכורה כספקית העיקרית של ניידות המשטרה למשטרה האמריקאית. לחדשה המלאה
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
מישהוא מכיר,האם שווה את הכסף בנוסף לוולנטיין,בסיס הנתונים אמין ומקיף?תודה יוסי
הודעה אחרונה מאת mikyl, -
ברור שזו הכללה, הרי אנו לא זהים ולפעמים שונים זה מזה בסגנון , ביכולות ובהבנת הנהיגה. אך עדיין, ישנם מאפיינים משותפים . הנהג האנגלי ידוע באדיבותו, האיטלקי במהירותו והישראלי.... תמיד מוצמדות לדמותו של הנהג הישראלי תכונות רעות ורק ביקורות שליליות. האם תוכלו לקשור ל"נהג הישראלי" גם תכונות חיוביות, כישורים, מחמאות ? אל תשכחו ש"הנהג הישראלי" זה גם אתם, אני וכל מי שסביבנו. נסו לא לענות בציניות, התשובות עשויות להיות מעניינות.
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
ייבוא אישי
מאת DANIELDOHC- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 799 צפיות
חבר ביקש לשאול, עם 100 אלף שקל, אפשר לייבא איבו 10? תודה מראש, שבת שלום
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קישור לכתבה http://news.walla.co.il/?w=//1729487
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים, קודם כל הרשו לי לברך את עצמי על ההצטרפות לפורום - ברוך הבא יוני החל משבוע שעבר אני בעלים גאה של סקודה פאביה ספורט 1.6 2009, בנתיים מרוצה עד הגג. בספידומטר שלי, במקום הספרות 30 ו-50 קמ"ש, מופיעים חיצים אדומים. ההשערה שלי היא שזו המלצה להעברה להילוך שני ושלישי(הרכב ידני), אבל זו רק השערה, בספר רכב לא כתוב על זה כלום. מי יודע מה זה באמת? תודה ושבת שלום!
הודעה אחרונה מאת אלון ר, -
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
1. איפה מוצאים מושבים של ג'מפי - גם בסיטרואן לא ידעו לענות ל -י אמרו שזה סיפור 2. אם יש מושבים בזול אני יכול לחבר את האופציה הזאת למתקין שלדעתי יקרן או אם משהו מכיר יותר זול. 2. מה באמת המחיר של ג'מפי 07 סגור מליסינג 180,000 ? מהתשובות המקצועיות שקראתי כאן אני מקווה שיש לי תקווה
הודעה אחרונה מאת פדרר, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, ביצעתי עבירת תנועה בכביש 553 מהיציאה מבית יהושע לכיוון פולג, ממש ביציאה מהיישוב, מישהו יכול בבקשה להעלות תמונה של הכביש ביציאה מהמושב לכיוון כביש 2? אני כותב בקשה להמרה באזהרה ואני לא בטוח אם הכביש הוא דו-מסלולי, דו נתיבי ועם שטח הפרדה בנוי. אני יודע שהמשך שלו הוא חד מסלולי, אבל אם אני זוכר נכון, במקטע הזה הוא שופץ ושונה. אני לא יכול לצלם בעצמי, כיוון שאני גר בקריות. תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
-
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, לפני יומיים כמעט וקניתי מיאטה 2006 (2000) ואז גיליתי שיש בעיה עם הביטוחים שלה. ביומיים האחרונים אני מחייג לאינסוף חברות ביטוח ולא כולם מוכנים לבטח את האוטו למקיף + חובה, ואלה שכן מוכנים אומרים שהמקיף לא יכלול גניבה מפני שזה רכב גניב. המחירים נעים סביב ה9,000-12,000. אשמח אם תמליצו לי מה לעשות ועל חברות ביטוח/סוכני ביטוח באיזור חיפה. *ראיתי שמישהו פתח על אותו נושא ת'רד פעם ומה שענו לו כבר לא אקטואלי. תודה לעוזרים מראש, אילן.
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
מאז שקניתי את רכבי אני עוקב באדיקות אחרי צריכת הדלק, ממוצע צריכת הדלק עמד אצלי על 1:13.7. הטלורנס היה הגיוני ונע בדר"כ בין 1:12.80 ל 1:14.50. אך לאחרונה שמתי לב שצריכת הדלק הממוצעת של רכבי מדרדרת פלאים ועומדת על 1:11.65. חודש ראשון הבלגתי, חשבתי לעצמי אולי יותר פקקים וכו', אך לאחר ארבע חודשים נוצר דפוס קבוע ומדאיג. עכשיו, הנהג נשאר אותו נהג, מירב הנסיעה נשאר באותו מבנה (פקקים, עירוני, מס' נוסעים ברכב וכו'), מזגן גם לפני שנה עבד וגם עכשיו עבד. השוני היחידי הוא שעד עכשיו במשך שנה פלוס תדלקתי בתחנה XXX של חברת XXX1 ובארבע חודשים האחרונים אני מתדלק בתחנת דלק של חברת YYYY2 (יש לי שם כרטיס מועדון שמקנה מספר אגורות הנחה) אז האם המסקנה שלי הגיונית ובאמת חבר…
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- 3 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
החלטות אמיצות של השופטת שלזינגר-שמאי ושל השופט אלון אופיר דבר אחד קצת נפלא מבינתי: אנחנו רואים את הפסיקות האלה יותר ויותר. איך עדיין לא קם קול זעקה מהעם ומבית המשפט הקורא להפסיק את השימוש לאלתר? הרי שוטר שיושב משמרת שלמה עם ממל"ז וכל הדו"חות שהוא מפיק אינם קבילים, פשוט מבזבז הן את זמן בית המשפט והן כספי ציבור. האם המשטרה בונה על שיטת "סמוך"? מקווה שמרבית הנהגים פשוט ישלמו הקנס או יקבלו את השלילה בשתיקה? אני קורא כאן לכל מי שנתפס בממל"ז, וגם במולוטונובה לא לוותר וללכת למשפט. עדיף לנסות להגיע לאחד מהשופטים המוזכרים לעיל. אני יודע שזה מה שאעשה במידה ואתפס. זו הדרך היחידה להילחם בגזירה זו, ועל הדרך להיכנס קצת במשטרה. אין בכל האמור שום עידוד לנסיעה ב…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היה ברשותי אוטו ועיקלו אותו ,הוא עמד במוסך מסיום אצל מכר שלי, ולפני מספר ימים גיליתי כי הוא מכר את רכבי לאדם ללא ידיעתי, אני יכולה להגיש עליו תלונה על כך? יש משהו שההני יכול לעשות
הודעה אחרונה מאת ~TB~, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכם, ביום שישי שעבר עברתי תאונה [אוטובוס של אגד נכנס בי ברמזור מאחורה] והרכב שלי ניזוק [מצורף תמונות] כמובן שהתאונה היתה באשמת הנהג, הלכתי ביום ראשון לאגד, והשמאי שלהם בדק את הרכב, ומיד שלח אותי למוסך הסדר שלהם, לא קיבלתי ממנו שום דו"ח נזק או משהו כזה , בקיצור שכרתי רכב לשלושה ימים, וקיבלתי את הרכב היום, חברים אם אתם יודעים מה הזכאות שלי לפיצויים על הרכב השכור או האם יש מצב של ירידת ערך מהתאונה [מזדה 121 98'] ואם כדאי לתבוע את אגד אודה לכם מאוד, חיים (מיואש ובטראומה- חצי שנה על הכביש).
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 882 צפיות
פג'ו 206 קבריולט,איפה אפשר למצוא?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
קטנוע נכנס ברכב של חבר, לא התעדכנתי יותר מדי באיך זה קרה והאמתי לא כ''כ הבנתי. הרכב הוא גולף 1.6 ידנית (אם אני לא טועה או 2008 או 2009). כמובן יש ביטוח מקיף, לא ברור בוודאות מי אשם. אני מצרף תמונות ואני מעוניין לדעת אם זה פגיעת מרכב? כי זה לא חלק שניתן להחליף כפי שאני מפין וגם קשה ליישר אותו. האם תהיה ירידה בערך הרכב בעקבות התיקון? ואיך ניתן לקבל שהתיקון יתבצע במוסך שהחבר בוחר ולא במוסך שהביטוח מציע? (החבר מעוניין לתקן במוסך המרכזי). למי שלא ברור המכה היא פחות או יותר מתחת לקורה של הדלתות.
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- 18 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
אני מעוניין בלימודים בתחום הרכב השאיפה היא להגיע בעתיד לרמות של בניית מערכות ושיפורים לרכב (סדנה) עכשיו השאלה שמעניינת מה יותר כדאי... אוטוטרוניקה של משרד התעסוקה או הנדסאי רכב בבתי ספר להנדסאים הפזורים בארץ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ferrari test driver, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 44 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
בשכונה שלי יש שני אחים מוסכניקים חאפרים. כולם מכירים את החבר'ה האלה ובאים אליהם לטיפולים יחסית פשוטים. החבר"ה הכינו ועמלו, חפרו, ביטנו בבטון, הביאו קורות חיזוק ובקיצור, בנו "מקלט" עם פתח ענקי, כך שיוכלו לטפל בחלקם התחתון של הרכבים. יש להם את מירב הכלים, שלא היו מביישים אף מוסך שמכבד את עצמו. את כל זאת הם בנו בשטח הפרטי שלהם. (מדובר בשני אחים עם משפחות, שברשותם בית דו משפחתי וחצר פרטית ענקית מאחורי הבתים) לפני מספר ימים, טסו החבר"ה לחו"ל עם משפוחותיהם וכשחזרו, מצאו מכתב מודבק לדלת ותוכונו אומר, שה"פרוייקט" (במכתב הם קראו לזה "מפגע"), הושמד והם (האחים), לא יוכלו עוד לחזור על מעשיהם ולטפל ברכבים בשטחם הפרטי. אם כן, הם צפויים לקנסות ועונשים כבדים. ועכשיו חיד…
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
-
שאלה בקשר לטסט מעשי
מאת Guest shay12345- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני חדש בפורום ,היה לי היום טסט הכל הלך טוב רק היה קטע באזור התעשייה בנתניה בדרך לותיקים היה רמזור והבוחן טוען שסטיתי מהנתיב והתערב לי בהגה וגם התחיל להתעצבן עלי ואחרי רחוב הוא אמר לי לסיים את הנהיגה... מה דעתכם עברתי או לא? אני חושב שלא.. נהגתי אולי 5 דקות וחוץ מזה נהגתי טוב וגם המורה שלי אמר לי שאני נהג מצויין. תודה!
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם הרבה זמן לא ביקרתי ורציתי רק להעלות בפניכם פרוייקטים שאני עומד להתחיל ברכבים ולפני שאני מתחיל חשבתי אולי יהיה לכם טיפים ורעיונות וגם כן אולי גם תעזרו לי בכמה שאלות. וכן אני מתכוון לצלם ולתעד כל פרוייקט בנפרד, ורק לידיעתכם אני חובבן וזה הולך להיות פעם הראשונה שאני יעשה פרוייקטים כאלו אך מה לעשות אני אוהב את רעיון הDIY ואני לא מוותר לאתגר. פרוייקט ראשון: בגראנד קראוון של קרייזלר 1996 של משפחתי כל הריפוד גג נופל ויוצר אוהל ברכב + כל הריפוד למטה מלוכלכת לגמרי! אז הפרוייקט הראשון יהיה לתקן אותם : בתוכנית אני הולך לקנות ספריי דבק לבדים בתל אביב (נחלת צבי) + בד לבד בצבע שאחותי בוחרת . פרוייקט שני : תיקון כל הפגיעות פח לאוטו (הוצאתם ותיקונם) ועל זה כ…
הודעה אחרונה מאת tisan4us, -
-
- 1 תגובות
- 850 צפיות
אני מתגורר בארה"ב כבר שנה, יש לי רישיון ישראלי ואני מגיע לארץ לבקר בחגים, אני מחפש לשכור רכב אך לפי מה שראיתי אף חברה לא רוצה להשכיר למתחת גיל 21, אני עוד חודשיים כבר בן 21 והשאלה שלי האם בכל זאת ניתן למצוא חברה כלשהי שכן תשכיר לי ?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 5 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מתי מצלמת רמזור אור אדום מפסיקה לצלם? האם היא מצלמת כשברמזור מופיעים הצבעים אדום וכתום ביחד (התכוננות לנסיעה)?
הודעה אחרונה מאת michael carmi,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 299 אורחים (הצג רשימה מלאה)
