Jump to content

פדרר

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של פדרר

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש קו יצור של דגם, של רכב מסויים שיצא בשנת 2007 נניח שיוצרו 200,00 םריטים אבל לא כולם נמכרו נניח שנשארו 5,000 פריטים מאותו הדגם. מה עושים היצרנים או היבואנים עם אותם עודפים שלא נמכרו עד היום? ניתן בכלל למצוא רכב בדגם מסויים שלא עלהעל הכביש?
  2. 1. איפה מוצאים מושבים של ג'מפי - גם בסיטרואן לא ידעו לענות ל -י אמרו שזה סיפור 2. אם יש מושבים בזול אני יכול לחבר את האופציה הזאת למתקין שלדעתי יקרן או אם משהו מכיר יותר זול. 2. מה באמת המחיר של ג'מפי 07 סגור מליסינג 180,000 ? מהתשובות המקצועיות שקראתי כאן אני מקווה שיש לי תקווה
  3. אני תושב הקריות. מחפש ג'מפי מדגמי 05 - 07' שלטעמי דגמים אלו יפים יותר מהחדשים וכמובן מהישנים וכמובן שעדיף 07' בשקלול הקניה אני מחפש טווח מחיר של עד 60,000 אלף ש"ח וק"מ נמוך מ 200,00 זה נדיר למצוא רכב כזה בדרישות שלי הרכבים מסחריים ואלה שעם ק"מ נמוך יקרים לי. מצאתי ג'מפי 07 (מליסינג) אבל סגור בדקתי על מחיר ( דיר אל אסד) לפתיחת חלונות קבועים + הזזה במחיר של 2,000 ש"ח ואישור ממשרד התחבורה בחינם - עד כאן שמחתי. הגעתי לפלונטר רציני לא מצאתי מושבים לג'מפי וחגורות בטיחות מצאתי אחד בחיפה שעושה הכול אבל במחיר של 16,000 ש"ח כול ספסל 3,00 ש"ח עבודה + חלונות וירדתי מזה - האוטו לצרכי עבודה - הסעות. שאלותי 1. איפה מוצאים מושבים של ג'מפי - גם בסיטרואן לא ידעו לענות ל -י אמרו שזה סיפור 2. אם יש מושבים בזול אני יכול לחבר את האופציה הזאת למתקין שלדעתי יקרן או אם משהו מכיר יותר זול. 2. מה באמת המחיר של ג'מפי 07 סגור מליסינג 180,000 ? מהתשובות המקצועיות שקראתי כאן אני מקווה שיש לי תקווה
×
×
  • תוכן חדש...