רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, להפקה של תוכנית מתיחות דרוש רכב קבריולט פתוח, לצילומים שיימשכו כשעתיים באזור תל אביב, ויתקיימו בחודש ספטמבר. ההפקה מעדיפה רכב חדיש יחסית, עם 4 מקומות ישיבה. זה יכול להיות רכב ספורטיבי, לא חייב. התשלום הוא סמלי, 200-300 שקל, אבל זו תהיה חווייה. מי שמעוניין שיפנה אלי בהודעה פרטית. תודה רבה רון פז
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
מאחר ואני שוקל להחליף בקרוב את המגאן שלי בפלואנס 2 ליטר (שקיימת רק בגרסת 4 דלתות) עיינתי אתמול קצת בספר הרכב שלה באתר של קרסו. ממה שראית ההבדלים בין גירסת החמש דלתות לגרסת ה 4 דלתות מעידים שמדובר ברכב בעל תכנון מרכב שונה לחלוטין. זה מתבטא כבר בספר הרכב בהבדלים בצורת פירוק הפנסים הק'דמיים לצורך החלפת נוראות ובפקק מילוי הדלק. מאחר וגרסת ה 4 דלתות לא נבחנה במבחן ריסוק ההבדלים מעלים תהיות מאוד כבדות על ההבדלים הצפויים במבחן. אשמח אם למישהו יש יותר פרטים להבהרת הנקודה.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
[חדשות רכב] הושקה אלפא מיטו אוטומטית
מאת Guest Arco- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://motocar.co.il/article/12731.aspx הגיעה עם מנוע מולטיאייר החלש יותר עם 135 כ"ס ותיבה כפולת מצמדים חדשה של אלפא - TCT. אז כל אלה ששאלו איפה התיבה (בר למשל ), הנה היא. רק לא ברור לי הקטע עם המנועים בפיאט/אלפא, למה מביאים בדגמים שונים מנועים שונים, לדוגמה בבראבו יש מנוע 1.4 ללא מולטיאייר, בפונטו עם. במיטו ידנית שתי הגרסאות של 1.4 ללא מולטיאייר, במיטו אוטומטית הגרסה החלשה עם מולטיאייר. ממש מוזר העניין הזה.
הודעה אחרונה מאת בוגדני מגעיל1, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים. לפני כחודשיים הייתי מעורב בתאונה. במהלך נסיעה במהירות איטית במורד הרחוב שלי, שכנה שיצאה מחניה משמאלי, התבלבלה בין הדוושות ונכנסה בי. הכניסה הייתה בדלת הנוסע האחורית-שמאלית. כתוצאה מהתאונה הוחלפה הדלת ובוצעו תיקוני צבע קטנים באיזור הדלת. בוצעה הערכת ירידת ערך ע"י שמאי חברת הביטוח, ונקבע לשלם לנו על כך 2900 ש"ח. הרכב הוא הונדה סיוויק 2006, מחירון לוי יצחק של הרכב - 72160 ש"ח, כלומר ירידת ערך של 4.01%. האם נראה לכם פיצוי סביר? אם לא, כדאי לשכור שמאי פרטי ולערער על הסכום הנמוך (אפשר לקבל המלצה לשמאי טוב?)? תודה מראש! תומר
הודעה אחרונה מאת mashkanta1, -
מפרסם יקר ומגיבים נכבדים, קראתי את כל ההשתלשלות הדברים ע"פ המפרסם ואת התגובות הנכבדות ולא יכולתי להימנע מלהגיב. אני ממיסדיה ומבעליה של חברת ישראלימו, אך חשוב לי מאוד לציין שאינני שותף פעיל בחברה ולכן תגובתי אינה תגובה רשמית של חברת ישראלימו אלא שלי בלבד והיא משקפת את דעתי האישית אך בהחלט מבוססת על תמונה שלמה יותר ממה שניתן לקרוא בכתובים על גבי עמוד זה. מאוד הופתעתי מהודעת המפרסם מכיוון שאני מכיר היטב את החברה והנפשות הפועלות בה ולכן הייתי חייב לדלות נתונים גם מהצד של החברה ולהבין כיצד יתכן המקרה הזה? מסקנותי התבהרו מאוד. חברה מסודרת כישראלימו לא משאירה פתח לפרצות: השיחות מתועדות, לכל רכב מוצמדת מערכת איתור אשר מצביעה על מקום הימצאו בכל שלב אך גם אני הופתעתי מאו…
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
CLS החדשה אמורה להיות מושקת בתערוכת פאריז באוקטובר הקרוב. מישהו לא המתין למועד החשיפה הרשמי והדליף את התמונות הבאות; http://www.autocar.co.uk/car-news/mercedes-benz-cls/new-mercedes-cls-leaks-out/252187/pictures/new-mercedes-cls-leaks-out.aspx לטעמי היא מיוחדת, לוקחת כיוון מעט אגרסיבי יותר מהדור הנוכחי - עדות נוספת לכך שדברים טובים קורים ליצרן הותיק משטוטגרט.
הודעה אחרונה מאת Croc, -
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
רכב חדש - פיג'ו 107- ידני - 1.0 ל' ביטוח מקיף של חברת אילון- 2800 ש"ח (נהג מגיל 24 ומעלה). גבוה יחסית או שאני סתם חושש?
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 841 צפיות
לפי מה שהביטוח אמר כולם סוגים שונים של אימובולייזר מפוצל, מה בתכלס ההבדלים בין השלושה? תודה.
הודעה אחרונה מאת TheOne23, -
- 3 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות מותח רצועת מנוע באתר EBAY אך איני יודע איך החלק נקרא באנגלית "מותח רצועת מנוע" עשיתי תירגום למילה אבל התוצאה לא היתה קבילה
הודעה אחרונה מאת s7248504, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, לאחר 9 שנים, הריפודים הבהירים כבר לא כל כך בהירים. מחפש המלצה למקום איכותי לניקוי ריפודים בהרצליה פיתוח תודה, איתן
הודעה אחרונה מאת eitankra, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
שלום חברים, אודה לתשובתכם המלומדת על הסוגיה הבאה: ברשותי רכב מטעם מקום העבודה. הרכב אינו חדש (פוקוס שנת 2004/5). מהם הכללים לחישוב שווי המס לרכב שכזה, שאינו חדש . האם לפי השיטה הלינארית? האם לפי שיטת הקבוצות (קבוצה 2 למיטב ידיעתי)? ואולי לפי שווי השוק (מחירון) הרכב עצמו? (הנני משלם לפי שווי מס של 2330 ש"ח בחודש). תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת yonatang5, -
-
שלום לך. כן כן, לך ידידי הדמיוני. נהג המיאטה NB, האלפא 156, וגולף GTI או אפילו S2000 מגניבה וכדומה. לך, החכם, המשכיל, בעל גוון העור הנכון. לך, המחשיב את עצמו לנהג הטוב. הרי לקחת קורס במסלולים וגם בדרייב-ארט. אתה נוהג בידני כמובן ויש לך רכב מהנה לנהיגה. ביננו. בוא נודה בזה: אתה בז לאספסוף סביבך על הכביש, שמפריע לך להתקדם בקצב הראוי לך ומכוניתך כי אין בארץ תרבות על הכביש, שאתה כל כך אוהב לדבר עליה. יש לי כמה שאלות אליך, ידידי הדמיוני. למה אתה חושב שלעמוד בפקק יחד עם כולם לא בכבוד שלך? כואבת לך הרגל? עד כדי כך קשה הקלאץ' של מאזדה? אתה יודע מה הבדל בינך לבין ערס בדייהו רייסר עם קוביה וריפודים מנומרים? ערס קודם ינסה לבקש ואחר כך ידחף. אתה הרי מנומס ומחונך, לכן אתה מוות…
הודעה אחרונה מאת GrnBloody, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הרבה פעמים כשאני נוהג בירידות תלולות, לדוגמא בירידה לים המלח או בקסטל אני מעביר את ידית ההילוכים לניוטרל כך שהמד סל"ד יורד כמעט לאפס במטרה לחסוך דלק. האם זה מזיק לרכב ? האם לרכב יש עקב כך פחות אחיזה בכביש ? ואולי זה כלל לא משתלם ?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 882 צפיות
ושוב שלום במסגרת הפוליטיזציה האפרורית בלשכת שר "התחבולה" (זאת לא שגיאת כתיב) להלן חדשה היסטרית (או היסטורית), הנספחות הכלכלית של ארה"ב סוף סוף בעזרת השם טפו טפו הרימו את הכפפה והחליטו שדי עם החרם המדיני פוליטי כלכלי על ארה"ב בתחום הרכב. ובא לציון גואל והחליטו להתערב במשא הפוליטי נגד היבוא האישי ונגד העסקנים הפוליטים (יבואני הרכב) אשר עשו ככול העולה על רוחם על מנת לעצור את היבוא האישי או להגבילו באמצעים טיפשיים לכאורה. כלי רכב המיובאים מארה"ב בעלי סימון HB4 HB3 העונים על התקינה הישראלית נאסורו ביבוא או יבואם הוגבל על להוכחת יבואן הרכב המסכן שלכל שרצה הוא לחסוך כמה שקלים ולהגשים את חלומו. המשא הכבד אותו צריך היבואן לעבור כדי להוכיח כל כך אומלל עד שמחוסר ברי…
הודעה אחרונה מאת shaharp, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, מישהו יודע איפה אפשר לצפות במרוצי F1 מלאים בSTREAMING?
הודעה אחרונה מאת amiger, -
סטרטר תפוס
מאת ayalot- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, יש לי פולו שנת 2006 והסטרטר תפוס. (הסטרטר מניע את האוטו אבל ממשיך לעשות רעש כשניה לאחר ההנעה) אני רוצה ללכת למוסך אבל הייתי רוצה לדעת מה אמור להיות הטיפול - האם שימון של הסטרטר מספיק או האם יש סיכוי שאני אצטרך להחליף אותו. אם כן - כמה דבר כזה אמור לעלות? תודה איה
הודעה אחרונה מאת עדיאל יצחקי, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שבת שלום לכם חברי הפורום היקרים =) בהמשך לשרשור הזה :http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=334148 ובהמשכו שבסופו של דבר החלטתי ללכת על המשפחתית המצוינת לדעתי של פיאט ולאחר שבוצעה גם נסיעת מבחן בפיאט, במיצובישי ובמאזדה 3 שהיו היחידות שרלוונטיות מבחינתי, רק הפיאט הצליחה באמת לרגש אותי ולהשאיר אותי דבוק לכיסא בכל פעם שהידקתי את דוושת הגז לרצפה וזיגזגתי בין משאיות באיזור התעשייה באשדוד (וגם לאורלי וגיא לא היה אכפת . בשעה טובה בוצעה הזמנה (עדיין לא נחתם חוזה מכר), בכל אופן דבר אחד תמוה מבחינתי שאני עדיין מגשש באפלה בנושא הזה הוא הריפודים הגאנטים והמערכת אודיו ברכב. מכיוון שדובר על הגרסא הכי מפוארת של הבראבו (הסנסיישן), הגרסא אמורה להגיע בין שאר התוספות ע…
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
קיבלתי השבוע 2 דוחות חניה, שניהם באותו מקום ע"י 2 פקחים שונים. דוח אחד היה תקין וכל הפרטים בו מדויקים ואילו בדוח השני רשומה כתובת שלא קיימת בכלל אבל רשום שהרכב צולם. האם יש עילה לביטול הדוח?
הודעה אחרונה מאת xtream, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום רב לכולם אני מחפש להחליף צמיגים לניסאן שלי.ניסאן אלמרה 99 .חשבתי לשים מישלן . יש לי הצעה ב 350 ש"ח לאחד .יש למישהו המלצות על צמיגים טובים ולא יקרים? גודל הצמיגים לפי הרשיון 14.65.185
הודעה אחרונה מאת sl, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם זה חוקי להשים קסנון במאזדה 3 שיש את העיניות האלה (שמעתי שקוראים לזה פרוז'קטור נראה לי ) ?.
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
אז ככה קיבלתי גנרטור קטן ופשוט מחבר הגנרטור הוא מנוע 2 פעימות הדלק והשמן באותו מיכל - תערובת . איזה שמן צריך ? האם צריך שמן מיוחד ? ומה היחס של השמן לליטר ? תודה רבה .
הודעה אחרונה מאת לנצ'יהוליסט, -
-
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני רוצה לרכוש את המנעול לתיבת הילוכים של אוטולוק, הבנתי משיחות קודמות שנכתבו בנושא שזה הכי יעיל, או הכי פחות קל לפרוץ אותו שזה גם משהו... בכל מקרה, ראיתי באתר שלהם שזה עולה 388+35 משלוח. השאלה היא אם בזה זה מסתכם? או שאני צריך גם ללכת למוסך שמתעסק בזה כדי שיתקינו לי אותו? אפשר להתקין אותו עצמאית?
הודעה אחרונה מאת assafrubin, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם ! שאלה קטנה בנוגע לביטוח יש תסריט בחברות ביטוח שלמרות שאני מבצע ביטוח נהג חדש , אך אני מעל גיל 24 נהג חדש צעיר (מתחת לגיל 24) אינו יכול לנסוע ברכב? או שמא ביטוח נהג חדש תקף לכל הגילאים.. תודה !
הודעה אחרונה מאת xbox12341, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קרה לכם פעם שקיבלתם הטבה ,שלפחות על פניה , נראית משתלמת ומדהימה , ללא מילכוד , או מה שנקרא באנגלית : TOO GOOD TO BE TRUE ? שמעו סיפור : היום קניתי לבת זוגתי רכב משומש. ניגשתי לסניף דואר להעברת בעלות והיות והמוכר רופא כמעט יד ראשונה , שהוא בעצם שכן שלי , וויתרתי על בדיקת משכון/שיעבוד. הפקיד בדואר ניסה לשכנע אותי - והצליח - לבצע אצלם בדיקה ממוחשבת אצל רשם המשכונות. שילמתי 99 ש"ח , ולאחר תוצאת הבדיקה קיבלתי כרטיס תדלוק בסך 99 ש"ח לניצול ברשת תחנות "דלק" לבנזין 95. בעצם - לא עלה לי כלום , ובנוסף קיבלתי שובר מתנה לטיפול בסיס ברכב הכולל החלפת שמן, פילטר שמן, ואת העבודה הכרוכה בהחלפתם. הביצוע במרכז שירות מורשה מטעם היבואן. (להערכתי שווה כ …
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 739 צפיות
האם ישנה דרך לבטל כריות אויר של הנוסע לצד הנהג ?
הודעה אחרונה מאת Guy_M5, -
- 0 תגובות
- 937 צפיות
שלום, אני רוצה להתקין תפוח גרירה (רצוי אחד שנשלף כשאינו בשימוש) באזור ירושלים. הרכב הוא סובארו לאגסי שנת 99, מישהו מכיר מקום שעושה את העבודה הזאת? [רצוי מקום שעושה גם את כל האישורים הנדרשים] תודה רבה, שגיא.
הודעה אחרונה מאת Magnum2009, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
שלום! בסופ"ש הבא אני וחברים מתכננים נסיעה לכנרת. אנחנו נסע בשני רכבים - מאזדה 2010 ופונטו 97. אני חושש מפני זה שהפונטו תתחמם כי בעבר היו לה בעיות ברדיאטור (אם כי לפי אמא שלי זה סודר) - בשנה וחצי האחרונות לא נעשתה בפונטו נסיעה בת יותר מחצי שעה. זוהי הפעם הראשונה שאני נוסע לכנרת עם רכב - *האם תוכלו להמליץ לי על מסלול שבו יש כמה תחנות עצירה על מנת שנוכל לתת למנוע לנוח קצת? *האם יש לכם המלצות נוספות בעניין זה? תודה מראש ושבת שלום, אבי.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
שלום רב, אני מעוניין לשכור רכב לשלושה ימים (והחזרתו בבוקר היום הרביעי), הייתי מעוניין לדעת ולשאול את חברי לפורום, המבינים בעניין, באיזה רכב כדאי לי לבחור (תיבת הילוכים אוטומטית ומיזוג כמובן), הקריטרונים: בעל ביצועים ולא שותה דלק. שאלה נוספת: האם מישהו יודע כיצד מעלים את המגבלה של 200 ק"מ ליום, כי ביננו נסיעה לצפון היא קצת מעל 200 ק"מ. אני מתגורר באזור נתב"ג תודה מקרב לב, המתלבט
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לחבר שלי מיצובישי לנסר שנת 2005 בכל מקום באינטרנט מצויין הספק מנוע מירבי שהוא 98 כ"ס ב-5000 סל"ד וככה כל אתר באינטרנט מציין מה ההספק ב-5K, אך מצאתי רק אתר אחד שאומר שהספק מנוע ב-6000 סל"ד הוא 103.56 כ"ס למה בחרו לציין הספק מירבי ב-5K?
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
לפי שבוע-שבועיים קראתי בעיתון שעומד להיכנס חוק חדש שמגיל 16 ו9 חודשים יהיה אפשר לנהוג כאשר תקופת המלווה תוגדל לחצי שנה במקום שלושה חודשים..רציתי לדעת אם מישהו שמע על זה משהו ויודע יותר פרטים.
הודעה אחרונה מאת bar800,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 299 אורחים (הצג רשימה מלאה)
