שלום,
יש לי פולו שנת 2006 והסטרטר תפוס.
(הסטרטר מניע את האוטו אבל ממשיך לעשות רעש כשניה לאחר ההנעה)
אני רוצה ללכת למוסך אבל הייתי רוצה לדעת מה אמור להיות הטיפול - האם שימון של הסטרטר מספיק או האם יש סיכוי שאני אצטרך להחליף אותו.
אם כן - כמה דבר כזה אמור לעלות?
תודה
איה