Jump to content

ayalot

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ayalot

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ayalot

    סטרטר תפוס

    שלום, יש לי פולו שנת 2006 והסטרטר תפוס. (הסטרטר מניע את האוטו אבל ממשיך לעשות רעש כשניה לאחר ההנעה) אני רוצה ללכת למוסך אבל הייתי רוצה לדעת מה אמור להיות הטיפול - האם שימון של הסטרטר מספיק או האם יש סיכוי שאני אצטרך להחליף אותו. אם כן - כמה דבר כזה אמור לעלות? תודה איה
×
×
  • תוכן חדש...