רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 5 אלף צפיות
היי, לאחרונה מישהו נתקע באוטו שלי בזמן שהוא היה בחניה, והשאיר רק את הפנס האחורי שלו כפיצוי. אני אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי אם הוא מזהה מאיזה סוג רכב הפנס הזה, כדי שזה יצמצם לי את החיפושים. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לאחרונה הצטרפתי לשירות הזה בסלקום. החודש הראשון היה בחינם ועכשיו זה משהו כמו 13 ש"ח לחודש. מחייגים *01 והשירות אמור להתריע על מכמונות בדרך, על ידי התקשרות. מישהו התנסה בזה ויכול להמליץ? האם השירות אמור לכסות את כל המכמונות החדשות וגם להתריע על מארב ממל"ז זמני?
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 13.9 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני שנתיים בערך (היום בן 21) הוצאתי רשיון נהיגה ומאז לא יצא לי לגעת/לנהוג ברכב כיוון שאין לנו רכב במשפחה, ועוד שבועיים נגמר לי הנהג החדש. עם העזרה של ההורים אני מתכוון לקנות בקרוב רכב חדש ידני ואני די חושש על הרכב בגלל שאין לי ניסיון בכלל וגם בגלל התקופה הארוכה שלא נהגתי... השאלה שלי כמה זמן יקח לי בערך לשחזר תלימוד נהיגה והאם יש ענין עכשיו לקחת כמה שיעורי רענון או שזה כבר לא משנה ומתי שאני ירצה להתחיל לנהוג אז לקחת? כמה שיעורים בערך צריך לקחת?... תודה.
הודעה אחרונה מאת Myd, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=739349&pid=54
הודעה אחרונה מאת בעל ג'ימני, -
- 1 תגובות
- 750 צפיות
קודם כל אם הפורום אינו מתאים ,אז מצטער ,לא ידעתי איפה לשאול, תעבירו יש לי כמה שאלות בקשר לגלאי הולנטיין. חפש שוב, דוסקס לעייפה
הודעה אחרונה מאת Hold, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 763 צפיות
היי, אני נוסע בעוד כמה ימים לאיטליה (ממילאנו דרך האגמים, הדולמיטים, טוסקנה ועד רומא). יש לי וולנטיין 1 שאני רוצה לקחת, אבל אני לא יודע איך לכייל אותו לאיטליה. יש למישהו מושג איזה אמצעים יש שם? הם בכלל עובדים על רדאר? יש למישהו מושג או קישור לאיך לכייל את הוולנטיין לשם? יש לי גם GPS עם התראה על מכמונות של IGO. זה יכול להספיק? תודה מראש, אודי
הודעה אחרונה מאת Discover, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני מחפש ספר רכב ליונדאי גץ משנת 2008 ב-PDF. האם יש למישהוא? מישהוא יודע מאיפה אפשר להוריד? תודה
הודעה אחרונה מאת inmediovirtus, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, שנים שלא רשמתי בפורום ואני מקווה שאני עושה את זה במקום הנכון.. אני מחפש כבר מספר שבועות את סוג הצבע של המאזדה 6 שלי (שנת 2005, הצבע כחול/סגול הזה..) ואין לי מושג איך לגלות את שמו האמיתי של הצבע. ברצוני להזמין לי את הצבע מאיביי ולא מעוניין לרכוש את הצבע הלא נכון. נ.ב- לא מצאתי את המדבקשה שאמורה להיות בצידה של הדלת שאמור להיות רשום עליה סוג/שם הצבע. תודה מראש, מארק.
הודעה אחרונה מאת Rakuel, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם המצלמות רמזור בכביש 553 הם דחללים ? או שהם עובדות ? ואם עברתי בירוק מהבהב/כתום , המצלמה מצלמת ? אשמח אם תעזרו לי בנושא תודה .
הודעה אחרונה מאת xbox12341, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, מתארחים אצלי משפחה מארה"ב, הם שכרו רכב ומצלמת מהירות צילמה אותם עם הרכב המושכר... מה קורה במצב כזה? אשמח לעזרה כמה שיותר מהר הם עוזבים את הארץ בעוד מספר ימים... תודה!!!
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
באמת שלאנשים בארצינו אין בושה! היום בערב חזרתי מהצבא והחלטתי לנסוע לעיר הבירה, הגעתי לשם הכל טוב ויפה ראיתי המון אנשים , האוטו חדש וגם אחרי ווקס צבע לבן נוצץ אמרתי נחנה כמה שיותר רחוק, ובאמת חניתי בערך קילומטר מהמתחם של מתחם הבירה במקום שהיה לא הרבה מכוניות, כי חשבתי ששם רחוק מההמולה לא ייגעו באוטו, אחרי 3 שעות חוזר לאוטו ורואה את המכה, שפכו על כל האוטו בירה , באמת שלאנשים אין בושה בחיי. מצאתי את עצמי שוטף את האוטו ב 2 בלילה, לפחות לא נשארו סימנים, יכל להיגמר הרבה יותר גרוע. סתם רציתי לשתף, שיהיה לילה טוב
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום, יש לי שתי שאלות בקשר לרכב הזה, גולף שנת 2000 מנוע 2000 ידנית: 1-ראיתי אחת למכירה עם חלון בגג, זה לא משהו מקורי שמגיע עם הקומפורטליין וכנראה התקינו את זה באיזה שהוא מוסך ? אני לא בטוח מה הדגם של הרכב, אבל זה מנוע 2000 והבעלים רשם שזה קומפורטליין (בתמונה רואים שפסי הקישוט הם שחורים והרכב עצמו לבן) 2-החלון (אם קיים) הוא באמת חלון שנפתח למעלה (עולה כמה סנטימיטרים) ?או זה רק פתח זכוכית קבוע ? כי כאשר נסעתי עם מישהו על GENERATION ראיתי שאי אפשר להעלות את זה וזה קבוע. תודה
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מסתבר (להבנתי) שיש אפשרות לעדכן את ה-RNS510 בעזרת מפות של BMW בשינויים קלים של כמה קבצים. מצאתי כמה לינקים מעניינים שבעלי הRNS-510 מוזמנים לבדוק האם זה עובד אצלם: שרשור עם הסברים להורדת קובץ ISO עם המפות של BMW: http://vwnavi.com/showthread.php/13995-Vw-6.1-with-bmw-2010-1-maps-(sw2760)?p=52900#poststop אם בדיסק הזה לא קיימות המפות לישראל אז יש אפשרות לבנות את הדיסק לRNS אך צריך להשיג את המפות לישראל שיש בBMW ממה שקראתי באתר הישראלי צריך להיות להם: http://www.bmw.co.il/article.php?id=1119 http://vwnavi.com/showthread.php/12849-BMW-2010-1-Map-with-VW-v6-Works! יש כאן אולי בעלי BMW 2010 עם מערכת ניווט שיכולים לשכפל את הדיסק של המפות?
הודעה אחרונה מאת shapin, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם. אני יודע שנהוג לדרג מכוניות חדשות שיוצאות לשוק כמשפחתיות, מנהלים, פאר, סלון וכו'. עד לא מזמן חשבתי שמדרגים אותם כך עפ"י המחיר שלהם אך שמתי לב שמרצדס C קלאס עולה כמעט 400,000 שקלים ומדורגת כמשפחתית בעוד שהמשפחתיות האחרות, ואפילו המנהלים, לא מגיעות לחצי מהמחיר שלה. אם זה לא המחיר, אז לפי מה מדרגים אותם כך? תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
האם צריך רשיון או השכלה מסויימת בתחום או שכל אחד יכול בוקר אחד לפתוח חנות חלפים?
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ערב טוב חברים, רציתי לדעת אם אור חניה (נוריות חניה) לד חוקי או לא? הוא מקבל גוון לבן יותר מהנורות הרגילות ויש הבדל קל בין הקידמיים לנורות לד השאלה אם יש איזשהו חוק לגבי הנורות האלה? תקן אירופאי.
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
- 1 תגובות
- 689 צפיות
שמתי לב שכשאני נוהג במצב טיפטרוניק הרכב לא תמיד מעביר הילוך ולפעמים גם לוקח לו המון זמן ,ידעתי מראש שנהיגה בטיפטרוניק לא תיתן לי העברת הילוכים יותר מהירה אבל חשבתי שהשליטה היא שלי ב100% ,אבל עכשיו אני רואה, שזה לא באמת שליטה בהילוכים ,אלא יותר המלצה שאני נותן למחשב להעביר הילוך. ועכשיו לשאלתי: אני צודק או ללכת למוסכניק? ועוד משהו קצת מוזר, ברור לי למה הרכב לא יעביר לי מ3 ל-4 ב35 קמ"ש אבל לפעמים אני ב60 קמ"ש ,כמעט בלי לחיצה על הגז ,והרכב עדיין לא מעביר ל4 ,מישהו יודע מה הסיבה לכך? תודה.
הודעה אחרונה מאת לאון, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
לטובת קוראינו אשר חוששים מהתנקשות – יגואר תציג בקרוב דגם חדש בסדרת ה-XJ היוקרתית, עם שיריון שלא יבייש נגמ"ש צה"לי. לחדשה המלאה
הודעה אחרונה מאת sparda, -
- 2 תגובות
- 731 צפיות
שלום, אני מחפש מגזין רכב (לא לוח מכירות) חודשי או שבועי מעניין. אני די חדש בתחום הרכב ואני מעוניין להרחיב את הידע שלי בנושא. אני יודע שקיימים לא מעט מגזיני רכב לכן אני מחפש את הטוב ביותר, עם הכותבים הטובים ביותר והכתבות המעניינות ביותר. תודה רבה ויום טוב!
הודעה אחרונה מאת XENON, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 13.2 אלף צפיות
מהי המהירות המותרת בכביש 4 צפון ממחלף מסובים עד בני דרור?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הסטרטוס של לאנצ'יה קרעה את מסלולי הראלי בתחילת שנות השבעים והפכה לאגדה מוטורית. בחודש האחרון מסתובבות ברשת שמועות עקשניות על חזרתה לייצור. סדרתי או לא? תחליטו אתם. לחדשה המלאה
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מצ"ב הצעת חוק http://www.lawdata.co.il/UpLoad/AzaatHok/7435.rtf מה דעת החברים??
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אז ככה,לפני חודש,עברתי תיאוריה ראשונה והגיע הזמן להתחיל ללמוד נהיגה. אני מחפש המלצה על מורה לנהיגה מאיזור הקריות. כאשר שוחחתי עם אחי הגדול הוא אמר, שצריך לחפש מורה,שילמד נהיגה כדי לנהוג כמו שצריך ולא רק בשביל לעבור טסט אז אני מחפש מורה שכזה. המלצות יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת PsyRax, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם קיימים רכבים חדשים (שנתיים שלוש אחורה) עם פתחי תידלוק מאחור?
הודעה אחרונה מאת maatrixx, -
-
פשוט בושה - הלך לשכן הרכב 1 2 3 4 5
מאת Seat-Ibiza-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 62 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שכן שלי יורד בדיוק לרכב, אני איתו במעלית מחליף איתו כמה מילים. שנינו יוצאים מהלובי ביחד, באמת שכן זהב. מתקדמים כל אחד לרכב שלו ולפתע הוא צועק "מה ******" אני מסתכל ימינה ואני רואה שעל חצי רכב שפכו דלי צבע, הורידו לו סמל קדמי, שברו לו ווישר, יש כמה שריטות ברכב, נשבר פנס ימני, וכמובן 4 פנצ'רים. והרכב שלו חונה צמוד אליי ממש צמוד מצד ימין יש לי מזל שחניתי בחניה של אבא שלי ולא בשלי כנראה שהיה עף לכיוון של הרכב שלי צבע. מעניין אותי מה יכולה להיות הסיבה.. השכן בגיל ה40+- עובד כל בוקר, חוזר מהעבודה בערב איזה סיבה יש למישהו לעשות זאת? הוא היה המום.
הודעה אחרונה מאת א פ, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בפרומו של מהדורת החדשות הערב תשודר כתבה בנושא של חלפים לא מקוריים לרכב, והאם הדבר מסכן אותנו בתור נהגים. בהמשך אשתדל להעלות קישור כאשר הכתבה תשודר למי שלא יספיק לראות בשידור חי. מי שימצא את הקישור לפני ויעלה זאת לכאן לטובת כולם יבורך. ל'
הודעה אחרונה מאת semi-t, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
ערב/לילה/בוקר/צהריים טובים לכולם. היום ראיתי באיזשהו מקום כלי, שטרם יצא לי לראות מדובר בסוג של טרקטור עם שילדה מסיסית ותא נהג עם מקום לנהג בלבד בצד שמאל של הכלי. בחלקו האחורי של הכלי יש צלחת גרירה לגרירת סמיטריילרים. הסרן האחורי מורכב לשלדה ללא מתלה. נדמה לי, שהיה לו מספר רישוי שחור של מכונה ניידת ולא מספר צהוב רגיל. למה משמשת המכונה הנ"ל? תודה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מבוטח בביטוח הגרירה של ממסי. הבנתי שהם מתחייבים להגיע(מכונאי- ובמידת הצורך גם גרר) תוך 3 שעות. רציתי לדעת מה קורה במידה וזה לוקח יותר מ3 שעות? אני מחכה כבר משעה 11 לשירות ועדיין לא הגיעו, נשארו להם 45 דקות להגיע.
הודעה אחרונה מאת בעל ג'ימני, -
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם לפני כחודש ושבוע הזמנתי חלק לרכבי דרך אתר איביי. שילמתי דרך פייפאל. התשלום הגיע למוכר והוא הודיע לי כי החלק נשלח. אולם עבר יותר מחודש ולא קיבלתי דבר. פניתי למוכר ואין תגובה. מה עושים? האם יש סיכוי שהחלק תקוע במכס? האם יש דרך לברר? אם לא האם אפשר לקבל החזר דרך פייפאל? תודה יוסי
הודעה אחרונה מאת m_c_ofer, -
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היי חברה אני מחפש לקנות "דוגמית" של מאזדה 3 החדשה, דוגמית הכוונה מכונית קטנטונת שרק נראת כמו האמיתית, זה מתנה לחברה שלי למחר,(היא מתה על מאזדה 3) איפה ניתן לקנות (עדיף באיזור מודיעין,ירושלים) אשמח לעזרה!!
הודעה אחרונה מאת xbox12341,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 299 אורחים (הצג רשימה מלאה)
