Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תדמה את החנות שתיפתח בעתיד (מה עם איזו כתובת? תהיה הנחה משמעותית לחברי האתר?) למחסן ענק, לא משנה כל כך במה תמלא אותו.

מעבר לכך תצטרך לפתוח ע.מ, תיק במס הכנסה ועוד ועוד.

בערך כמו קיוסק, רק שב"קיוסק" שלך אתה תמכור חלפים לרכב.

 

אינני מכיר אותך אבל, אם אינך מבין ויודע, או אינך מכיר את כל החלקים כולם, רצוי שתעסיק אצלך בעסק, לכשיוקם, אנשים שכן מבינים, ומהם ללמוד מה, איך, עם מה, כמה ומתי.

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

תודה רבה, אני בהחלט חושב על לפתוח חנות לחלפים אבל עם טוויסט משמעותי וכמובן שתהיה הנחה לחברי הפורום

אבל בנתיים זה עוד בגדר רעיון, רעיון מתפתח אבל עדיין רעיון.

אני כמובן אעדכן בבוא הזמן

איך שלא תסתובב התחת שלך מאחורה, שמור עליו..

פורסם
בכל מקרה, עסק למכירת חלפים לרכב חייב ברשיון מטעם משרד התחבורה ושם גם תוכל לברר מה הדרישות.

בברכה - רפי לין

שלום רפי, ישנם דרישות מיוחדות (למעט, אני מניח, תיק במס הכנסה ומע"מ)?

איך שלא תסתובב התחת שלך מאחורה, שמור עליו..

פורסם

למיטב ידיעת כן, כגון הגדרה אם מדובר בחלפים חדשים או משומשים או משופצים.

במקרה של חלקים מסוגים שונים יש דרישה להפרדה ברורה למיקומם כדי למנוע עירוב ביניהם וטעויות המכירתם ללקוח.

כפי שכתבתי קודם, יש חובה ברשיון ממשרד התחבורה ולכן כדאי מאוד לבבר איתם קודם מה הדרישות המדויקות.

בברכה - רפי לין

×
×
  • תוכן חדש...