שלום חברים,
אודה לתשובתכם המלומדת על הסוגיה הבאה:
ברשותי רכב מטעם מקום העבודה. הרכב אינו חדש (פוקוס שנת 2004/5).
מהם הכללים לחישוב שווי המס לרכב שכזה, שאינו חדש . האם לפי השיטה הלינארית? האם לפי שיטת הקבוצות (קבוצה 2 למיטב ידיעתי)? ואולי לפי שווי השוק (מחירון) הרכב עצמו? (הנני משלם לפי שווי מס של 2330 ש"ח בחודש).
תודה מראש,