Jump to content

yonatang5

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של yonatang5

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, תודה רבה על התיחסןתכם ותשובותיכם.
  2. שלום חברים, אודה לתשובתכם המלומדת על הסוגיה הבאה: ברשותי רכב מטעם מקום העבודה. הרכב אינו חדש (פוקוס שנת 2004/5). מהם הכללים לחישוב שווי המס לרכב שכזה, שאינו חדש . האם לפי השיטה הלינארית? האם לפי שיטת הקבוצות (קבוצה 2 למיטב ידיעתי)? ואולי לפי שווי השוק (מחירון) הרכב עצמו? (הנני משלם לפי שווי מס של 2330 ש"ח בחודש). תודה מראש,
×
×
  • תוכן חדש...