Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצד מפיקי הכתבה זה בכלל חוסר רצינות\חובבנות לקחת רכב למבחן על משטח כזה, בטח ובטח אם יש כוונה לבצע דריפטים\ספינים.

לא חסרים מגרשי חנייה מבודדים עם אספלט הרבה הרבה יותר איכותי מהמשטח "כורכר מהודק" הזה..

 

אתה לא מבין, מדובר בהמשטח המקצועי ביותר בארץ, המסלול בה' הידיעה! (וסליחה מכל הרוסים שלא מבינים על מה אני מדבר :wink: )

 

כשהציגו את הבדיחה הזאת, חלק מהבראנג'ה הייתה בשוק וחלק לא הפסיקה להתגלגל מצחוק.

 

לא ברור לי עד היום איך אנשים מקצועיים ורציניים חשבו שעל המגרש הזה אפשר ללמד משהוא מעבר ל"עבירות אקסטרים 4X4".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן אייכות ללא תחרות ;-)

 

לא להאמין כמה ירודה יכולה להיות כתבת רכב. למרות שאני חייב לציין כי הכתב מצליח לבצע דריפטים קצת יותר טוב מרוני שטרן :twisted:

פורסם
בקיצור, ערוץ 10, תנו צלצול לרוני לפני שידור מבחני הדרכים שלכם :wink:

 

ממש לא זאת הייתה כוונתי...

 

מה שכן, אם הייתי בעל הרכב בחיים לא הייתי נותן שיבחנו לי את הרכב על המשטח המזעזע הזה, יש שם הפרשי גובה ושיפועים וסדקים ומה לא, כך שהדבר היחיד שאני יכול להתפלא זה שהנזק לרכב הסתיים רק בצמיג מנוקב וג'אנט שרוט.

זה מצד בעל הרכב.

 

"בעל הרכב" הוא חברת קרסו, יבואנית ניסאן. והאמת היא שהם כל כך בהיסטריה מוגזמת על האוטו, שאני באמת מתפלא שהסכימו לכזה דבר.

 

אכן אייכות ללא תחרות ;-)

 

לא להאמין כמה ירודה יכולה להיות כתבת רכב. למרות שאני חייב לציין כי הכתב מצליח לבצע דריפטים קצת יותר טוב מרוני שטרן :twisted:

 

מה שנכון, נכון :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אתה לא מבין, מדובר בהמשטח המקצועי ביותר בארץ, המסלול בה' הידיעה!

 

 

אני יודע שכתבת את זה בציניות מוחלטת, אני רק אדגיש שלמרות שהרכב שהיה לי לא היה יוקרתי כמו ה-Z370, סה"כ 106XSI משופרת, עדיין לעולם לא הייתי מעלה אותה לנהיגה ספורטיבית על כזה משטח.

 

כשראיתי בסרט שחצי מהספין שהוא עושה מתבצע על מעין "רמפה" קטנה כאב לי על הרכב..

 

לא הייתי פיזית במסלול, אבל כבר כשראיתי את הסירטונים הראשונים שהפיצו מהמסלול (הקטנוע שנסע לאורך המסלול) התרשמתי שהמסלול הזה לא ראוי למכוניות ספורט,סדקים\שברים\הבדלי גובה גדולים בשטח קטן\תיקונים לא איכותיים בכל מיני מקומות\בורות- מתכון לנזקים לרכב.

 

יכול להיות על פי הנוכחות של ראם סמואל המשטח תוכנן רק לאימוני ראלי,המשטח נראה דווקא כמו איזה קטע חצץ מהודק כמו שיש בקטעים מסויימים ב-WRC...

 

;-)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני לא מבין למה אתם מתלוננים יצאה דוקא אחלה "כתבת שכונה"

פוזה יש! בחור צעיר ומתלהב יש! פדיחות יש! ממש קטעים איתם!

 

מה שעצוב זה שזה אושר לשידור מי בודק את החומר הזה? אם בכלל?

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

יכול להיות על פי הנוכחות של ראם סמואל המשטח תוכנן רק לאימוני ראלי,המשטח נראה דווקא כמו איזה קטע חצץ מהודק כמו שיש בקטעים מסויימים ב-WRC...

 

;-)

 

ציפור קטנה לחשה לי שקרסו לא משחררים את הרכב לאף מבחן של אף גוף תקשורתי ללא חונכות מלאה של מדריך מטעמם.

 

אם ככה הם חושבים ליחצן את הרכב, עדיף כבר שינסו למכור מגאן ספורטיביות.:evil:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ציפור קטנה לחשה לי שקרסו לא משחררים את הרכב לאף מבחן של אף גוף תקשורתי ללא חונכות מלאה של מדריך מטעמם.

 

אם ככה הם חושבים ליחצן את הרכב, עדיף כבר שינסו למכור מגאן ספורטיביות.:evil:

 

זוהי אכן האמת. גם אנחנו קיבלנו את הרכב למבחן (מופיע בגיליון של החודש) ורק בצירוף עם ראם סמואל כמדריך ולשעות בודדות. גם זה לא הספיק מבחינת זמן, אז הצלחנו לסדר אישור להחליף את ראם באמצע בעובד של ניסאן בשביל להשלים צילומים ונהיגה לעוד כמה שעות. כמובן שלא ניתן לכתוב מבחן מלא באופן הזה (ובטח שלא לצלם) אז נכתבה כתבה קצרה מאוד וצולמו שתי תמונות - בשביל שהקוראים כן יקבלו טעימה.

 

כמובן שאין שום סיבה לכזה אקט היסטרי, במיוחד כשמכוניות יקרות בהרבה משוחררות לעיתונאים ליומיים-שלושה בלי שום בעיה, כולל למשל אינפיניטי G37 קופה, שהיא אחותה לשלדה ולמערכת ההנעה של ה-Z. מה שמטופש באמת כאן הוא העובדה שה-Z היא באמת מכונית טובה מאוד, שראויה לכתבה מלאה ואולי אפילו לשער, ולדעתי גם יש לה סיכוי לנצח מבחנים השוואתיים מול מכוניות יקרות ממנה. אבל ההיסטריה והמחשבה המעוותת של אנשי קרסו פשוט לא מאפשרת לבצע זאת.

 

ואגב, גם אני שמעתי שמועה שהכוונה היא לבצע מהלך דומה עם המגאן ספורט שעתידה להגיע ארצה - אפילו מופרך יותר מב-370Z.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ואגב, גם אני שמעתי שמועה שהכוונה היא לבצע מהלך דומה עם המגאן ספורט שעתידה להגיע ארצה

 

אם בכלל תהיה אחת להדגמה. מזה חודשיים מתקשרת אלי נציגה נחמדה של קרסו מדי כשבוע, לאחר שביקשתי לתאם נסיעת מבחן לקליאו ספורט - ומתנצלת על כך שכבר אין מכונית להדגמה, בכלל לא ידוע מתי תהיה אבל אדוני מוזמן לאולם התצוגה שלנו להתרשם מהרכב.

 

שאלתי לגבי איך בדיוק מתרשמים ממכונית ספורט סטאטית נותרה ללא מענה. הגברת הנחמדה הבטיחה שתמשיך לבדוק ולעדכן אותי ברגע ש(לא) יהיה משהו חדש.

 

את נסיעת המבחן על ה-370Z היה קל יותר לתאם, תודות למיקי, מנהל אולם התצוגה הראשי. לנסיעה הצטרף אלי גידי קרונין, חמד של בחור ששמחתי להכיר.

 

ה-Z הותירה אותי עם חיוך, שלא ירד עד עצם היום הזה - ועם מספר טופסי לוטו שלא הניבו דבר :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

רוני,

אני לא בא לבקר את המדיניות שלכם, אני אפילו מבין אותה לחלוטין אבל אם אני עורך מגזין רכב, אל מול הגישה הזאת של קרסו הייתי מאחל להם שייחנקו עם המלאי של המכוניות שלהם בדיוק כמו שהם נחנקים עם כל מלאי מכוניות מחוץ לסטנדרט.

 

אתה יודע מה, עזוב מחוץ לסטנדרט, מאיזה סיבה עלומה אפילו את המגאן הרגילה הם הצליחו לשחוט ולהביא את טבלת המכירות שלה לגרף שטוח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה, אני מסכים איתך בגדול, אבל זכור שלמגזין יש גם מחויבות לקוראים ולכן כשיש אפשרות לבחון, אפילו בקטנה, אז עושים כתבת עמוד-שניים. מעבר לזה, אני הייתי זה שזכה לנהוג ברכב ולכתוב עליו, כך שאני בטח לא מתלונן :wink:

 

מה שכן - בהחלט אמרנו לקרסו שזה לא צורה ושזה לא עושה להם שירות טוב. אתה יודע מה הם אמרו? "מצידנו קחו את האוטו לסיבוב ואפילו אל תכתבו עליו". אז כמו שאתה מבין - אין ממש עם מי לדבר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

טוב - מעניין מה היה קורה אם יבואן מקבילי היה מאפשר לכם לעשות כתבה מקיפה תוך ציון מתבקש על הבדלי התנגות בין יבואן "ראשי" וליבואן "מקבילי".

 

אבל נראה לי אני חולם ולמצב כזה נגיע בעוד 10 שנים אולי עם כתבה על 395Z שיהיה לה רק מנוע חשמלי.....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

עזוב את זה, בדיוק חזרתי משבועיים באנגליה מטעם המגזין. ההבדלים בין הגישה של היצרנים שם ליבואנים בארץ הוא לא פחות מתהומי...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כן, אני רואה בסימלון שהם נתנו לך לנהוג בקופסת ביסקוויטים ישנה עם פנסים מקדימה :roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...