Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. איזו הגברה אתה מתכוון לחבר ?

 

תשמע לכל אחד מהם יש סאונד שונה , את הפולס אפשר לשמוע בהמון מקומות , את האלפיין קצת נדיר לשמוע

תבין שכל אחד יש טעם שונה וכל אחד יגיד לך שסט אחר נשמע יותר טוב , ככה הכי טוב לשמוע את 2 הסטים ולהחליט לבד.

פורסם

אלפיין זה חברה מאוד טובה

מורל גם חברה טובה

צריך לשמוע את שני הסטיס עם המוזיקה שאתה אוהב ולהחליט

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

תודה על התגובות! אבל זה קצת בעיה.... האמת שאת המורל שמעתי, נשמעים טוב!!! סוג המוזיקה שלי זה בעיקר ניו יורק האוס ומוזיקה שחורה, יש למישהו המלצה? כי את האלפיין זה קצת קשה לשמוע כמו שכבר הזכירו כאן, אהה ולגבי ההגברה אז אני מחבר מגבר יחסית פשוטtoxic 500w 2 ערוצים.

אם למישהו יש המלצה אני ישמח לשמוע. למרות שלפי דעתי (רק לפי שמות) אלפיין זה אלפיין! אבל אני ישמח לשמוע המלצות.

תודה!

אהה ולגבי האתר מישהו מכיר? אמין?

פורסם

אתה לא תאהב את האלפיין במוזיקה כמו שאתה אומר שאתה שומע קח את הפולס...

האלפיין מאוד מאוד רגוע לעומת הפולס שאוהב לעשות הרבה רעש...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
אתה לא תאהב את האלפיין במוזיקה כמו שאתה אומר שאתה שומע קח את הפולס...

האלפיין מאוד מאוד רגוע לעומת הפולס שאוהב לעשות הרבה רעש...

הרבה רעש זה לא תמיד טוב

אני בחרתי את הקומפוננט שלי רק בגלל שהוא רך ובשביל שלא אצטרך להוריד באיקולייזר את הטויטר ל -6 כי זה עושה לי חור בראש

וגם המוזיקה שהבחור שומע אם תנוגן עם סט קומפוננט עם טויטר מתכתי לדעתי לא ייצא טוב ויצטרך להוריד טויטר עד הסוף בקרוס מה שמוריד איכות

שוב פעם כל אחד וטעמו

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

mohadib צודק באמת שמעתי את המורל והטוויטר נשמע מתכתי מידי, זה אמנם גם בגלל הכוונים אבל עדין הם ממש מצפצפים. בגלל זה לא הלכתי ישר עליהם, תשימו לב אני מחפש כבר למעלה מחודש וכתבתי פה הודעה על כמה המלצות ומכל מה שכתבתי המליצו לי על המורל אבל אני עדין בהתלבטות והיום ראיתי את האלפיין האלה והם הדליקו אותי האמת, כי שוב אלפיין זה אלפיין!

ולגבי הרעש עזוב תרעש קומפוננטים הם בשביל איכות לא בשביל רעש! ולא משקיעים כסף על הרעש אלא על איכות (לפחות ככה אני)

 

אין מישהו ששמע את האלפיין? או יודע איך אלפיין בכללי נשמעים? והאתר ישהו יודע עליו משהו? שאני לא יזרוק כסף סתם

×
×
  • תוכן חדש...