Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רדיו דיסק - החלטתי סופית על פיוניר DEHP7750MP \ DEHP770 (סביב ה1400\1500 שקל) רדיו סבבה.

 

מגבר - החלטתי סופית על GTO75.4 JBL (סביב ה1500 שקל)

המחיר טיפה גבוה. חפש עוד.

סט קומפוננט - החלטתי על חברת מורל, אבל לא על דגם מדוייק.

כדאי להביא סט קומפוננט MOREL ELATE WAY 2 סט טוב. לבדוק לפני קניה

 

 

סאב - דילמה רצינית !

האיניפנטי קאפה מאוד משך אותי בגלל התיבה (28ליטר) אבל המחיר שלו חורג מהתקציב.

הדילמה העיקרית היא בין :

 

1. Kicker CVR

12"

חדש בכ850 שקל

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=130618

סאב שיורד נמוך. ומדוייק בתיבה אטומה של 1CF

 

2. Focal 33A

11"

משומש ב700 שקל (חצי מחיר מחדש)

סאב שמעוד מזכיר את האינפיניטי קאפא פארפאקט. מעוד מדוייק ונעים

מה התקציב הכללי?

ואני הייתי חושב כיוון של סאב 10 אניטש בתיבה אטומה. סאב מסדרה דומה.

תיבה מ0.5CF ועד 1 CF .

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

סביב ה5, לא כולל התקנה וחיווט

 

לאחר התלבטויות רבות הגעתי למסקנה שהפיוניר בכלל לא יתאים לרכב שלי (ויזואלית לפחות)

 

חשבתי ללכת במקום על JVC KDSHX700

http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=52&products_id=247

משומש\חדש. דעתך?

 

מגבר ג'יביאל אני יחפש במחיר טוב יותר לחסוך עלויות. (כנראה שכבר מצאתי.. משומש)

 

סט קומפוננט, המחיר טוב לסט כזה? מה שוויו של האלייט כחדש?(שני חלקים)

והאם יש הבדל רציני בינו לבין ההיבריד אוביישן?

 

סאב, החלטתי על הפוקל.. ואם אני ימצא אינפינטי קאפה משומש אז עליו.

 

תודה רבה על העזרה,

נאור

פורסם

במחיר הזה כבר אני חושב שניתן למצוא אלפיין.

אבל נראה לי מוגזם לגמרי, עדיף להשקיע בדברים אחרים בתקציב שלך.

 

מורל איליט סט ברמה מאד מאד גבוהה. אתה לא תנצל אותו בלי איטום והגברה חזקה מאד. את זה אתה יכול לעשות אחר-כך אם אתה מרגיש שצריך או שיש כסף ואתה רוצה להמשיך להשקיע.

 

לגבי סאב, תשקול גם סאבים של פיניקס גולד, יש את האוקטן R או ZR, בגודל 10 אינץ ובתיבה קטנטנה של 0.7 קיוביק אם אני לא טועה, שזה 19.5 ליטר סה"כ.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

החלטתי ללכת על רוב הרכיבים משומשים, לחסוך עליות.

 

הJVC מושך אותי מבחינת מראה, הוא גם הכי אסטטי ויתאים לרכב שלי. אני יכול להביא אותו משומש כחדש (אפילו עדין אחריות) בערך ב1300 שקל. משתלם? סה"כ מכשיר טוב לא?

(רוצה\לא רוצה כל דגם של הפיוניר יהיה מזעזע ברכב.. ואסטטיקה די חשובה לי)

 

מגבר ג'יביאל מצאתי משומש כחדש בערך ב1000 שקל.

 

סט היילט משומש ב1400 שקל. הסט ינוצל עם המגבר של ג'יביאל?

 

סאב... התלהבתי מהנתון של הפיניקס גולד(19 ליטר תיבה!! זה מה שאני מחפש, תיבה קטנה)

 

הZR 300RMS נשמע לי אופציה מעולה, 10" או 12" כדאי?

"12 עולה כ750 ללא תיבה, התיבה של 12" גם 19 ליטר?

איך הסאב? נשמע טוב? SQ\SPL?

 

ושאלה אחרונה, הפוקאל יכולים לעבוד כמו שצריך בתיבה כזו קטנה?

 

1300+1000+1400+1000=4700

אני חושב שיצאו חלקים לא רעים בכלל, מה דעתכם?

 

ובשאר הכסף לבצע התקנה ואיטום. כמה יעלה לדעתכם?

 

תודה על העזרה, העזרה שלכם עושה לי חשק להשקיע במערכת וחשובה לי מאוד, אחרת הייתי הולך לאיבוד בתחום הזה.

 

נאור

פורסם

הפיניקס גולד 12 אמור להיות בתיבה של 28. ואילו ה 10 אינץ יהיה בתיבה של סה"כ 16 ליטר! (לפי יצרן)

מדובר על סדרת ה ZR.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

לדעתך אני יהיה מרוצה מהצליל שהוא מוציא?

הוא מוציא צליל מדוייק או "דופק"?

 

אני אשמח גם אם תענה על שאר השאלות שלי בהודעה האחרונה.

פורסם

מה אתה מחפש סאב מדוייק או סאב שדופק כמה שיותר חזק?

ואתה צריך לשמוע כדי לקבוע אם אתה אוהב או לא אי אפשר לשאול מישהו אחר אם אתה תאהב את הצליל שהסאב יפיק

פורסם

זהו שאין לי דעה בנושא, כי לא יצא לי להשוות בין סאב דופק וסאב מדויק.

לרוב שמעתי רק סאבים שנועדו לדפוק, לדוגמאת פיוניר.. שהבאס שלהם נמרח כזה ושומעים "קוואצ'ים" מתא המטען.. ואני בכלל לא אוהב את המריחות האלו שגורמים לרעשים של הפח.

 

למוזיקת היפהופ, מה עדיף לרוב סאב מדויק או אחד שדופק?

 

אגב, אני אשמח אם תענו על שאר השאלות.

 

האם שווה להביא את הJVC ב1300 שקל בערך? ואיך הוא בכללי? בלי קשר לפיוניר\אלפיין וכו'.. פשוט זה ספציפית הכי מושך אותי.

 

הסט מורל היילט ינוצל עם המגבר ג'יביאל?

 

מה גודל התיבה שבה יכול לעבוד הפוקל 33A? האם הוא יכול לעבוד בתיבה קטנה?

 

והאם הצליל של הפיניקס גודל ZR מדויק או "דופק"?

 

וכמה לדעתכם אמורה לעלות התקנה +איטום? (שיהיה לי קנה מידה)

תודה מראש!!

נאור

פורסם

במפגש הקרוב, אני מאמין שניר יגיע ותוכל לשמוע את ה R סאב מסדרה נמוכה יותר של פיניקס גולד, לדעתי הוא מדוייק מאד.

הפוקל הוא סאב 13 אינץ, ונראה לי שהוא צריך תיסה של 1.5 קיוביק או יותר...

 

איטום דלתות קדמיות יעלה באיזור ה 700-800 והתקנה של שאר הדברים באיזור ה 400-500 לדעתי

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...