Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלנסר נראית כרעיון טוב ...

מבחינת תקלות לדגמים האלה , זה שוב פעם , עניין של מזל ומשהו נקודתי , לא ?

מבחינת עלות אחזקה , יש בעיות עם הרכב ?

מצטער על כל השגעת , אבל אני רוצה להיות סגור על עצמי מבחינת רכב , ומבחינת תחזוקה שוטפת .

פורסם

אתם טוענים ששרייד לא חסכונית??

 

ואז מציאים לו לנסר??? תגידו אתם בכלל מכירים את המכוניות האלה?

אל תציעו סתם, אם אתה מחפש חסכון בכלליות, מיצובישי היא לא הכתובת.

אתה רוצה רכב קטן ואמין וחכסכוני? זה או סוויפט שקל לתחזוקה או שרייד.

לנסר בטוח לא קשורה כאן.

פורסם

השרייד אמינה ופשוטה - אבל כמו שכבר אמרו השילוב קרבורטור+מנוע 1.3+גיר אוטומטי ארוך גורם לצריכת דלק שערורייתית.

 

מזדה 323 נשמעת כרעיון הרבה יותר טוב.

 

או אולי סובארו DL משנתונים מאוחרים (האוטומטית גם כן לא חסכונית במיוחד, אבל פחות גרוע מהשרייד)

 

מיצובישי סופר לנסר אוט' הייתי מוותר - בעיה סדרתית בגיר (התחממות) וגם אוהבת דלק.

 

קורולה שנת 92 נכנס במחיר?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אתה נהג מונית?

 

לא, נכון?

קח שרייד, הבחירה הכי טובה בשבילך. לדעתי.

אם אתה רוצה טיפטיפה להשקיע יותר, אפלאוז 4 הילוכים פשוט יצירת מופת מוטורית

(שתקו!)

פורסם

לא , נהג מונית אני לא , אבל אני הולך להסתובב קצת עם הרכב .

אני גר בחולון , עובד ליד אור יהודה , מדי פעם סיבובים בתל אביב , קצת לוד , קצת פתח תקווה , אין ממש יעד .

הבנתי ששרייד אוכלת 1 ל7 באוטומטי , שזה יחסית הרבה , לא ?

איזה אפלאוז עם 4 הילוכים ? איך קוראים לחיה הזאת ?

אני מתנצל מראש על חוסר ההבנה שלי , אני פשוט ממש , ממש , אבל ממממממממש לא מבין בכל הדברים האלה , ככה שאני סומך על הדעה שלכם ב147 אחוז לגבי מה כדי לי לקנות , וגם הולך לחפש רכב בהתאם להמלצה שלכם .

אז לא מזדה 323 , וכן לשרייד , ועדיף אפלאוז ? איזה מהם ?

תודה .

פבל , ההדיוט הגמור :oops: .

פורסם

שרייד במצב מכני סביר לא "אוכלת" דלק 1-7, זה יותר מידי.. היא צורכת פחות.

עכשיו חפש גם שרייד וגם אפלאוז, אם תמצא אחת מהשתיים במצב טוב אז תרכוש אותה. סבלנות בחיפוש, בסוף תמצא אחת שמורה יחיסת.. סבלנות משתלמת בסוף.

×
×
  • תוכן חדש...