Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

pioneer 6.5v או alpine 4v


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלפיין חד משמעי!

רצוי לציין כי הדגם של האלפיין שפירסמת בקישור הוא ללא RDS וולא 3 שנות אחריות לכן המחיר הנמוך שלו.

פורסם

אל תצחיק אותי, ששני המכשירים יהיו על FLAT לא אתה, ולא אף אחד אחר יבדיל באיכות השמע.

תמיר

פורסם
לדעתי הפיוניר לוקח.

אבל אם כבר אז כבר-Pioneer 860.

שי.

לדעתי לא, והאלפיין עדיף בכל מקרה גם על ה860.

 

בכל מקרה אם יש מישהו שטוען שהוא חושב שהוא יכול לשמוע הבדל בין 4V ל6.5 V הוא טועה ובגדול, ומוזמן לנסות להוכיח את זה.

אם שניהם על פלאט אז אין בכלל מקום להשוואה..

under construction..

פורסם

אלפיין גבר ובלי לחשוב פעמיים

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם
אל תצחיק אותי, ששני המכשירים יהיו על FLAT לא אתה, ולא אף אחד אחר יבדיל באיכות השמע.

 

תמיר

תמיר מי משתמש בflat ? (זה כמו לקנות אימפרזה טורבו בשביל ליסוע לסופר מידי יום ובחזרה)

ביחד עם קודמי אני ממליץ אלפין..

פורסם

שאלו כבר שאלות לגבי המלחמה הזאת...(למרות שלא לאותו הדגם)

 

ידידי היקר...

לדעתי האישית אין משהו יותר טוב מאלפיין (חוץ מאולי נאקמיצ'י).

אין מה להשוות אותם בכלל.

 

לגבי חיתוכים...

אהה אלפיין...........

איזה כייף זה שאתה יכול לחתוך את הטוויטר של הקומפ' שלך...

 

תפסיק לשאול שאלות אלפיין לא סתם אנשים אומרים לך את זה בכל הודעה.

אבל אם אתה רוצה דולפין שוחה ועוד כמה סרטונים אז כך לך פיוניר(כל עוד אתה מעדיף תצוגה על איכות).

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם
אל תצחיק אותי, ששני המכשירים יהיו על FLAT לא אתה, ולא אף אחד אחר יבדיל באיכות השמע.

 

תמיר

יאללה תמיר בוא אני ישעשע אותך קצת...

שהמכשירים על FLAT יש הבדל !!! (אני מדבר ברצינות)

ודרך אגב אין מה להשוות אלפיין !

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

אכן בחירה טובה,אין מה להשוות בין הפאנלים וכמו שכבר דובר

 

פה ה-מ-ו-ן לפיוניר הנ"ל אין שום יתרון ב-PRE OUT וולט על האלפיין.

עניין של גימיק שיווקי לטעמי בדיוק כמו הרמקולים 5WAY של החברה.

פורסם
אלפיין גבר ובלי לחשוב פעמיים
חוות דעת מקצועית משהו רשמת... מילא היית בעל ניסיון אם שני המכשירים אבל לרשום הודעה בצורה כזו תסלח לי... איפה יתרונות מול חסרונות? איפה השוואה של פיצ'רים/חיתוכים למיניהם בין שני המכשירים? ד"א, האלפיין למי שלא יודע מיוצר בסין, והפיוניר בתאילנד. לי יש ניסיון עם הP1Y: מכשיר בעל איכות סאונד מדהימה, 4X60 בהחלט מורגש, שפע אפשרויות אקווליזרים, יש אופציות לכיוון ידני, שליטה מלאה על סאב, ועוד הרבה דברים שאני בעצמי עוד לא הספקתי ללמוד. כמו כן, זה אחד המכשירים הטובים ביותר שיש לפיוניר. והוא בין היקרים אז תחשוב טוב טוב כי סכום של 2500 ש"ח לא הולך ברגל. בהצלחה, ומקווה שעזרתי.
×
×
  • תוכן חדש...