Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראה ניקוי קרבורטור זה הרבה עבודה והתעסקות.

וחוץ מזה יש את הזמן של עבודה וחומרים וכו.

נגיד 50 שקל סט לשיפוץ+שעה וחצי לניקוי ופירוק הקרבורטור פלוס ניקוי טוב שלו+חצי שעה להרכבה והוצאה של הקרבורטור+מע"מ וכו..

ועוד צריך לכוון את הקרבורטור וכו..

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המצב הכלכלי היום על הפנים .

אני יש לי רנו אקספרס שבקושי שווה 400 שקל.

אמנם על הרבה תיקונים הוצאתי יותר מזה- אבל מה כבר יש בניקוי קרבורטור שעולה כ"כ הרבה כסף?

במו עיני ראיתי מה אחד המומחים הגדולים באיזור המרכז עושה (רבע ממה שאני עושה) שזה ניקוי שטחי מאד עם נפט ומברשת . ועוד "מומחה" שרכבי אושפז אצלו באיזור ראש"לצ והוא פשוט רימה אותי .

אני חושב שהגיע זמן לשקיפות בדברים האלה. עד 150 ש"ח זה הגיוני. מעל זה כבר מוגזם.

פורסם

אם יקר לך תחפש מישהו יותר זול, גם לי מפריע שמוסך מורשה לוקח לשעה 200 ש"ח רק על העבודה, לפעמים זה שווה את זה. לפעמים כדאי ללכת למוסך לא מורשה. לפעמים גם אני עושה דברים לבד בבית.

 

עכשיו תחליט מה אתה מעדיף, אם יש לך ידע תעשה לבד, אין לך את הידע תלך למישהו ותשלם לו בשביל הזמן שלו ובשביל הידע שלו.

 

זה שעשו לך ניקוי במוסך פחות יסודי ממה שאתה עשית לא אומר שזה מה שצריך לעשות בגלל שזה בוצע במוסך, יש גם רמאים. אותי למשל רימו שאמרו שהחליפו לי בלמים וגבו כסף בזמן שלא החליפו כלום ונעלמו לי הבלמים כמעט באמצע נסיעה ארוכה. וגם אמרו שהחליפו אגזוז ולא החליפו כלום

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אין הרבה חוכמות סקי לינר,מתאים לך,מה טוב ,לא מתאים לך ,תקפל את הזנב תסתובב ותלך,לא ראיתי עיניים יותר גדולות משלך

פורסם

רזי,בוא נתחיל מזה שלא ראיתה אותי אז אני לא מבין איך אתה יודע מה קוטר העיניים שלי.

דבר שני מה נדבקתה?

איזה חוכמות?

על מה אתה מדבר בכלל?

פורסם
המצב הכלכלי היום על הפנים .

אני חושב שהגיע זמן לשקיפות בדברים האלה. עד 150 ש"ח זה הגיוני. מעל זה כבר מוגזם.

150 ש"ח לניקוי וכיוון קרבורטור?

לדעתי אתה בכלל לא בכיוון, אלא אם הכיוון שלך הוא ניקוי במברשת נפט (שגם הוא מזוהם ושחור).

 

ניקוי קרבורטור טוב יעלה בערך פי 2. אלו המחירים בשוק, אצל ה"מומחים הגדולים", וגם אצל המומחים היותר קטנים, שלפעמים מבינים הרבה יותר. נראה לך פשוט? נסה פעם אחת בעצמך ותבין שזה בעצם לא כל כך קל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט


×
×
  • תוכן חדש...